Ja valt ook wel weer wat voor te zeggen. heb je een alternatief?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het niet op charitatieve instellingen waarbij het geld boven het doel komt te staan.
godzijdank niet zegquote:
Die zijn al helemaal suf geneukt.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
die oude mensen bewegen meer dan de sletjes eromheen
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zijn al helemaal suf geneukt.
quote:
Doorgesnoven ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HaHahquote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en wat vond de rest ervan?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
op school hadden ze zo'n actie waarbij je in de kantine muziek kon aanvragen voor 50 cent. Voor 50 cent liet ik ze Octavarium van Dream Theater draaien.Wil wel waar voor m'n geld.
Ik zou gewoon Tubular Bells doen, 1 uur muziek voor maar 50 cent!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
op school hadden ze zo'n actie waarbij je in de kantine muziek kon aanvragen voor 50 cent. Voor 50 cent liet ik ze Octavarium van Dream Theater draaien.Wil wel waar voor m'n geld.
het nummer hangt bewust dus het ligt aan jouquote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh, lag dat aan mij of hing het nummer bewust vast?
Dat is iets téveel van het goede, daarnaast vind ik Mike Oldfield een ramp.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Tubular Bells doen, 1 uur muziek voor maar 50 cent!
Maccabees - Pelicanquote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
Track haperde en ik heb liever als anthem:
- Ode to the Bouncer
- Lonely Boy / Dead and Gone
Meer opties?
2 vonden het goed, de rest vond het niksquote:
HONGERRRRRRRRRrrquote:
DT, super nr... dat je dat kent. HELD!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
paul elstak rainbow high in the skyquote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
Track haperde en ik heb liever als anthem:
- Ode to the Bouncer
- Lonely Boy / Dead and Gone
Meer opties?
Dat zeg ik netquote:
Dank je wel... nu hoor ik t ook... grrrrr!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Scheelt maar 18 minuten met Octavarium, zoals ik zei, ik wil waar voor m'n geld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
DT, super nr... dat je dat kent. HELD!Ik had zelf voor Hells' Kitchen of Erotomania gekozen
Die hadden ze zeker niet? LOL Of alles via YT, Spotify en GS?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt maar 18 minuten met Octavarium, zoals ik zei, ik wil waar voor m'n geld.
Maat vroeg trouwens 'I Cum Blood van Cannibal Corpse' aan toen we besloten weg te gaan
Grooveshark. Die hadden ze wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:16 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die hadden ze zeker niet? LOL Of alles via YT?
Dank voor je mededeling.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef lolcat8811 het volgende:
Kijk effe 10 minuten naar SR.... snel terug naar #MFL11!
Dat is wel wat voor jou!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
een spirituele reis? gaat ze spiritus drinken ofzo?![]()
![]()
met blote mannen!
Amai.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef lolcat8811 het volgende:
Kijk effe 10 minuten naar SR.... snel terug naar #MFL11!
Music for Lifequote:
jij bent de enige....quote:
quote:
Hoezo zijn je sigaretten op?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Groninger. het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ik het nog vol houd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |