Ik moet er zelfs voor betalenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Moonwalk het volgende:
ja maar wel in het versierhuis, daar mag jij ook wonen
Ik ook hoorquote:
Meer studiepunten halenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
zijn er nog mensen met goede voornemens?
Meer sporten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Daar kan dinosaur over meepratenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Strani het volgende:
Da's schrikken, wanneer alles ineens rood wordt na je post. Had niet op de lapo gerekend.
Haha, met tranen en alles?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar kan dinosaur over meepratenDie was helemaal van slag vandaag
2x zelfs!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar kan dinosaur over meepratenDie was helemaal van slag vandaag
Neukenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik nog niet over nagedacht eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En meer zoenen, meer sex, minder janken, afstuderen en dat was het wel.
Meer stappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Balen dat niemand die voornemens ooit volhoudt he?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En meer zoenen, meer sex, minder janken, afstuderen en dat was het wel.
Meer chillenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Eeuwige studentquote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon blijven janken en hoef niet af te sturen? Wat lief van je
Als er maar geneukt wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon blijven janken en hoef niet af te studeren? Wat lief van je
Oh die vind ik wel mooiquote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Mijn goede voornemens:
Minder eten
Meer bewegen
Gedisciplineerder werken
Gelukkig zijn.
En op welke manier ga je dat doen? Of is dat prive?quote:
Luiaard!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
Is er hier iemand goed met photoshop / illustrator en vind het leuk om te doen?
Goed niet, maar het is wel leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
Hoiquote:
Als het goed gaat, hoe je maar 1 keer te hosselen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
Minder zeiken, ergens ballen vandaan halen en meer hosselen.
Dat zijn mijn voornemens wel.
Nja het moet wel goed zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed niet, maar het is wel leuk.
Vooral zoveel mogelijk aan mezelf werken om de problemen die ik eventueel heb in m'n leven beter te kunnen oplossen. En door proberen zoveel mogelijk begrip op te brengen voor anderenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En op welke manier ga je dat doen? Of is dat prive?
Wat te doen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ontwikkel een spel voor de iPhone waar nog alle art assets van gedaan moeten wordenquote:
Heloef wil geen vriendinnetje, hij wil gewoon de pimpbaas zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed gaat, hoe je maar 1 keer te hosselen.
Voldoende hosselen dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed gaat, hoe je maar 1 keer te hosselen.
Ik ben sowieso meer van het freehand tekenen met tekentablet erin dan echt wat met photoshop doen, ben beter op papier maar photoshop heeft zo zijn voordelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja het moet wel goed zijn
Moet wat art assets voor een spel hebben wat ik ontwikkel maar ik heb er zelf geen tijd voor
Wil je wat tekenen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben sowieso meer van het freehand tekenen met tekentablet erin dan echt wat met photoshop doen, ben beter op papier maar photoshop heeft zo zijn voordelen.
O sorry. Succes loefje, en zoek vrouwen met daddy-issues.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Heloef wil geen vriendinnetje, hij wil gewoon de pimpbaas zijn.
Gewoon Gerrie hosselen. Dan heb je genoeg street-cred voor de rest van je leven.quote:
Ik wil wel een vriendin ik veel te onzeker voor een pimpbaas.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Heloef wil geen vriendinnetje, hij wil gewoon de pimpbaas zijn.
wie is gerrie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O sorry. Succes loefje, en zoek vrouwen met daddy-issues.
[..]
Gewoon Gerrie hosselen. Dan heb je genoeg street-cred voor de rest van je leven.
Kap nou eens met je huidskleur te ontkennen!!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil wel een vriendin ik veel te onzeker voor een pimpbaas.
Haha, nouja als het echt goed moet zijn enzo zou ik er niet teveel van verwachten. Wat voor soort iets zou het moeten zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil je wat tekenen dan?
Dan ben je ook echt een held
Geraldine Kemper.quote:
het is een ritme ish spel met als thema dan uiteraard muziek. Waarbij je 6 of 8 levels hebt met in elk level een lied als thema. De moeilijkheid varieert per liedje en in het level sta je op een soort podium ofsoquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nouja als het echt goed moet zijn enzo zou ik er niet teveel van verwachten. Wat voor soort iets zou het moeten zijn?
Die mag er wel wezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef Sinji het volgende:
Cactus was me voorWij denken de laatste tijd wel heel erg hetzelfde. Word het al eng?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt je brofist dubbel en dwars verdiend.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die mag er wel wezen
Edit: Tevens leuke bh en slip ofso
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt je brofist dubbel en dwars verdiend.
Ah, zoiets wat je vast zelf ook best wel kan als je er voor gaat zitten maar eigenlijk niet zo'n zin in hebt?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is een ritme ish spel met als thema dan uiteraard muziek. Waarbij je 6 of 8 levels hebt met in elk level een lied als thema. De moeilijkheid varieert per liedje en in het level sta je op een soort podium ofsoEn er komen dan steeds noten die je van het scherm af moet swipen. Hoe moeilijker het word hoe meer noten / sneller ze verdwijnen ed.
En ik heb eigenlijk een achtergrond nodig voor het menu
oke, ik volg het niet heel ergquote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral zoveel mogelijk aan mezelf werken om de problemen die ik eventueel heb in m'n leven beter te kunnen oplossen. En door proberen zoveel mogelijk begrip op te brengen voor anderen
Geen idee waar op ik me moet aangesproken voelen, was meer van hoi goede avond naar jou toequote:
Ik hoop dat ze niet achter het feit komen dat ik eigenlijk een kloon van je benquote:Op woensdag 21 december 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij denken de laatste tijd wel heel erg hetzelfde. Word het al eng?
Jij bent niet te verzinnen door niemand. Zo'n uniek persoon moet wel origineel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Sinji het volgende:
Ik hoop dat ze niet achter het feit komen dat ik eigenlijk een kloon van je ben
O...dat is dan weer liefquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke, ik volg het niet heel ergmaar zo lang jij het maar begrijpt. Vind het wel een mooi voornemen
[..]
Geen idee waar op ik me moet aangesproken voelen, was meer van hoi goede avond naar jou toe
Dubbele ontkenning.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent niet te verzinnen door niemand. Zo'n uniek persoon moet wel origineel zijn.
Muah hoeft niet superdeluxe maar ik ben niet zo goed in concepten schetsen. Ik kan alleen maar bestaanden schetsen epic digitaliseren of dingen namakenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, zoiets wat je vast zelf ook best wel kan als je er voor gaat zitten maar eigenlijk niet zo'n zin in hebt?
Of moet het er echt superdeluxe uitzien.
Ik neem me gewoon weer hetzelfde voor als andere jaren in het recente verleden. Eens kijken of het deze keer luktquote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn andere goeie voornemen is meer knuffelen
Goed voornemen. Ik ga daar vrijdag al mee beginnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Sinosappel het volgende:
En wat is dat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem me gewoon weer hetzelfde voor als andere jaren in het recente verleden. Eens kijken of het deze keer lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Doe eens gek en spreek een keer een meisje aan manquote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem me gewoon weer hetzelfde voor als andere jaren in het recente verleden. Eens kijken of het deze keer lukt
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
Kheb best een vet idee gevonden denk ik MoneyEn makkelijk te maken voor mij
(Aka rippen)
Dat plaatje lijkt me een mooi bureaubladachtergrond. Heb je ergens nog 1tje in normaal beeld formaat toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij knuffelen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga daar vrijdag al mee beginnen.
Nee dat is de hele image helaas. Misschien dat ik er nog wel een wallpaper van maak.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat plaatje lijkt me een mooi bureaubladachtergrond. Heb je ergens nog 1tje in normaal beeld formaat toevallig?
en gaan pitten als je zegt dat je dat gaat doenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Minder schattig en knuffelbaar worden vind ik wel een goed voornemen.
Zeg, ik zei eerder vandaag al dat ik onlangs nog glimlachte naar een aantrekkelijke dame en ze min of meer teruglachte. Dat is een begin, hè?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe eens gek en spreek een keer een meisje aan man
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook knuffelen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
Kheb best een vet idee gevonden denk ik MoneyEn makkelijk te maken voor mij
(Aka rippen)
Dat heeft wel een simpele opbouw inderdaad, gaat goed komen dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je stefan even neer knuppelen geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook knuffelen.
Ik ben zwak je kent me nu toch wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en gaan pitten als je zegt dat je dat gaat doen
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft wel een simpele opbouw inderdaad, gaat goed komen dus?vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Kleine moeite tochquote:
wat is dat tegenwoordig met al dat knuffelen? Is dat opeens hip geworden?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft wel een simpele opbouw inderdaad, gaat goed komen dus?Duidelijk een Bleach fan zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relatie krijgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Combineer het onderwerp van deze reeks met mijn feitelijke ervaring en je hebt het antwoord
Ik wilde vooral een jaartje lekker single zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
Eind 2010 verwachtte ik een rustig 2011, dat ging net even anders dan gepland.
ik zou zoiets nog niet eens kunnen tekenen al zou ik het willen dus respectquote:Op donderdag 22 december 2011 00:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon keihard afgekeken van de anime natuurlijk, maar ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |