Doe eens gek en spreek een keer een meisje aan manquote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem me gewoon weer hetzelfde voor als andere jaren in het recente verleden. Eens kijken of het deze keer lukt
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
Kheb best een vet idee gevonden denk ik MoneyEn makkelijk te maken voor mij
(Aka rippen)
Dat plaatje lijkt me een mooi bureaubladachtergrond. Heb je ergens nog 1tje in normaal beeld formaat toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij knuffelen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga daar vrijdag al mee beginnen.
Nee dat is de hele image helaas. Misschien dat ik er nog wel een wallpaper van maak.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat plaatje lijkt me een mooi bureaubladachtergrond. Heb je ergens nog 1tje in normaal beeld formaat toevallig?
en gaan pitten als je zegt dat je dat gaat doenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Minder schattig en knuffelbaar worden vind ik wel een goed voornemen.
Zeg, ik zei eerder vandaag al dat ik onlangs nog glimlachte naar een aantrekkelijke dame en ze min of meer teruglachte. Dat is een begin, hè?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe eens gek en spreek een keer een meisje aan man
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook knuffelen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
Kheb best een vet idee gevonden denk ik MoneyEn makkelijk te maken voor mij
(Aka rippen)
Dat heeft wel een simpele opbouw inderdaad, gaat goed komen dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je stefan even neer knuppelen geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook knuffelen.
Ik ben zwak je kent me nu toch wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en gaan pitten als je zegt dat je dat gaat doen
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft wel een simpele opbouw inderdaad, gaat goed komen dus?vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Kleine moeite tochquote:
wat is dat tegenwoordig met al dat knuffelen? Is dat opeens hip geworden?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn andere goeie voornemen is meer knuffelen
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft wel een simpele opbouw inderdaad, gaat goed komen dus?Duidelijk een Bleach fan zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relatie krijgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Combineer het onderwerp van deze reeks met mijn feitelijke ervaring en je hebt het antwoord
Ik wilde vooral een jaartje lekker single zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
Eind 2010 verwachtte ik een rustig 2011, dat ging net even anders dan gepland.
ik zou zoiets nog niet eens kunnen tekenen al zou ik het willen dus respectquote:Op donderdag 22 december 2011 00:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon keihard afgekeken van de anime natuurlijk, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |