Ik moet er zelfs voor betalenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Moonwalk het volgende:
ja maar wel in het versierhuis, daar mag jij ook wonen
Ik ook hoorquote:
Meer studiepunten halenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
zijn er nog mensen met goede voornemens?
Meer sporten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Daar kan dinosaur over meepratenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Strani het volgende:
Da's schrikken, wanneer alles ineens rood wordt na je post. Had niet op de lapo gerekend.
Haha, met tranen en alles?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar kan dinosaur over meepratenDie was helemaal van slag vandaag
2x zelfs!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar kan dinosaur over meepratenDie was helemaal van slag vandaag
Neukenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik nog niet over nagedacht eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En meer zoenen, meer sex, minder janken, afstuderen en dat was het wel.
Meer stappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Balen dat niemand die voornemens ooit volhoudt he?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En meer zoenen, meer sex, minder janken, afstuderen en dat was het wel.
Meer chillenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Eeuwige studentquote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon blijven janken en hoef niet af te sturen? Wat lief van je
Als er maar geneukt wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon blijven janken en hoef niet af te studeren? Wat lief van je
Oh die vind ik wel mooiquote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Mijn goede voornemens:
Minder eten
Meer bewegen
Gedisciplineerder werken
Gelukkig zijn.
En op welke manier ga je dat doen? Of is dat prive?quote:
Luiaard!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
Is er hier iemand goed met photoshop / illustrator en vind het leuk om te doen?
Goed niet, maar het is wel leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
Hoiquote:
Als het goed gaat, hoe je maar 1 keer te hosselen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
Minder zeiken, ergens ballen vandaan halen en meer hosselen.
Dat zijn mijn voornemens wel.
Nja het moet wel goed zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed niet, maar het is wel leuk.
Vooral zoveel mogelijk aan mezelf werken om de problemen die ik eventueel heb in m'n leven beter te kunnen oplossen. En door proberen zoveel mogelijk begrip op te brengen voor anderenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En op welke manier ga je dat doen? Of is dat prive?
Wat te doen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ontwikkel een spel voor de iPhone waar nog alle art assets van gedaan moeten wordenquote:
Heloef wil geen vriendinnetje, hij wil gewoon de pimpbaas zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed gaat, hoe je maar 1 keer te hosselen.
Voldoende hosselen dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed gaat, hoe je maar 1 keer te hosselen.
Ik ben sowieso meer van het freehand tekenen met tekentablet erin dan echt wat met photoshop doen, ben beter op papier maar photoshop heeft zo zijn voordelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja het moet wel goed zijn
Moet wat art assets voor een spel hebben wat ik ontwikkel maar ik heb er zelf geen tijd voor
Wil je wat tekenen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben sowieso meer van het freehand tekenen met tekentablet erin dan echt wat met photoshop doen, ben beter op papier maar photoshop heeft zo zijn voordelen.
O sorry. Succes loefje, en zoek vrouwen met daddy-issues.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Heloef wil geen vriendinnetje, hij wil gewoon de pimpbaas zijn.
Gewoon Gerrie hosselen. Dan heb je genoeg street-cred voor de rest van je leven.quote:
Ik wil wel een vriendin ik veel te onzeker voor een pimpbaas.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Heloef wil geen vriendinnetje, hij wil gewoon de pimpbaas zijn.
wie is gerrie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O sorry. Succes loefje, en zoek vrouwen met daddy-issues.
[..]
Gewoon Gerrie hosselen. Dan heb je genoeg street-cred voor de rest van je leven.
Kap nou eens met je huidskleur te ontkennen!!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil wel een vriendin ik veel te onzeker voor een pimpbaas.
Haha, nouja als het echt goed moet zijn enzo zou ik er niet teveel van verwachten. Wat voor soort iets zou het moeten zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil je wat tekenen dan?
Dan ben je ook echt een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |