quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef The_Groove het volgende:
Mensen die de reactie van Esteban goed praten. Echt ongelooflijk!
Die man zit fout en vervolgens gaat Esteban hem mishandelen. Dat is ook de reden dat Esteban rood kreeg, volkomen terecht.
Dan heeft Ajax een groot probleem.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
hij had nog stadionverbod ook, volgens Radio 1
Nee, dat is vaker zo als mensen geen zin hebben om zich aan te passen aan het niveau van de intellectueel minder bedeelden onder ons, en het uit luiheid dus opgeven omdat de tegenpartij te stom is om het te snappen. En het ook redelijk nutteloos is om tegen iemand met een zo'n ongelofelijk subjectieve mening heeft te discussieren.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaker zo bij mensen die de waarheid niet onder ogen willen zien.
Wees eerlijk, 99% van de mensen hier zijn hypocriet. Als het om hun club gaat is het altijd anders dan wanneer het om een andere club gaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet malen, was het Feyenoord geweest zaten de ajacieden in hun vuistje te gniffelen
Hé, niet zo praten over stompiequote:
Welnee.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet malen, was het Feyenoord geweest zaten de ajacieden in hun vuistje te gniffelen
Gewoon aan de Lange Leegte ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
Alsjeblieft zeg, ik zeg niet terugtrekken want de spelers hebben er niks mee te maken. Gewoon de wedstrijd verder spelen (1-0) op neutraal terrein zonder suppos.
sowieso timmerquote:
Ja duuhquote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, 99% van de mensen hier zijn hypocriet. Als het om hun club gaat is het altijd anders dan wanneer het om een andere club gaat.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
Alsjeblieft zeg, ik zeg niet terugtrekken want de spelers hebben er niks mee te maken. Gewoon de wedstrijd verder spelen (1-0) op neutraal terrein zonder suppos.
Dan is iedereen hypocriet, in elke discussie, over alles.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, 99% van de mensen hier zijn hypocriet. Als het om hun club gaat is het altijd anders dan wanneer het om een andere club gaat.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien wat minder beleving maar mijn mening zal wel hetzelfde zijn!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beste oplossing.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
Op enkele personen na is dat zo ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Posucice het volgende:
[..]
Dan is iedereen hypocriet, in elke discussie, over alles.
Het valt alleen wat meer op bij discussies over voetbal.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Posucice het volgende:
[..]
Dan is iedereen hypocriet, in elke discussie, over alles.
Ajax is verantwoordelijk voor de beveiliging dus Ajax treft wel blaamquote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef StephanL het volgende:
Dit heeft natuurlijk niks met Ajax te maken. Ajax zelf treft geen blaam. Wel de beveiliging en de scheidsrechter, ook al is het rood volgens de regels. Hij had nooit het veld op gemogen.
kloptquote:
geelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Zorro het volgende:
Nogmaals, Nijhuis had geel moeten geven, dan had de KNVB niks meer kunnen doen.
Nee man, was ook niet in het stadion van Ajax ofzo waar de thuisclub ervoor moet zorgen dat er geen spelers op het veld komenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef StephanL het volgende:
Dit heeft natuurlijk niks met Ajax te maken.
MET élf man dan!quote:
Esteban heeft rood.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MET élf man dan!
Immers, de keeper had dit NOOIT gedaan als die mongloïde speler het veld niet op kwam rennen.
Rode kaart seponeren
De spelers zijn de club, supporters vallen onder de club.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
OMgekeerd ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de helft van de feyenoorders ziet alles door de anti-ajax bril.
Ja, dan kan er ook op beelden niks meer worden beslist.quote:
Vind jij. Ik vind hem wel terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MET élf man dan!
Immers, de keeper had dit NOOIT gedaan als die mongloïde speler het veld niet op kwam rennen.
Rode kaart seponeren
Zeker de beste oplossing, maar alle Ajax-haters zien hun kans uiteraard schoon om de hele club weer door het slijk te halen, terwijl eigenlijk niemand hier iets aan kan doen (op die 1 of 2 supposten na dan die niet vlug genoeg doorhadden wat er gebeurde). De trieste reacties richting Ajax vind ik echt te laag voor woorden.quote:
Die waren anders flink feest aan het vieren. Met de strijdkreet Am-ster-dam hoo-li-gans aan toequote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Zou deze gast zich nog wagen in de buurt van de harde kern? Lijkt me dat die hier ook niet blij van werden
Zonder publiek en een scheidsrechter die ABN kanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Caland het volgende:
Als de knvb ballen heeft laten ze het gewoon uitspelen met 11 vs. 11.
HIj praat wel veel skittaquote:
ongeveer 3 minuten geleden liep je nog te janken dat Ajax uitgesloten moest worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Caland het volgende:
Als de knvb ballen heeft laten ze het gewoon uitspelen met 11 vs. 11.
Deze man spreekt de waarheid....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zidane had ook geen headkick gegeven als zijn moeder niet was beledigd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MET élf man dan!
Rode kaart seponeren
Jij hebt net zo veel hersencellen als die 19 jarige idiootquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef JopJuh het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1883wt_1413
Vermeld deze dan ook gelijk even.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef vandermar het volgende:
Ajax moet uitgesloten worden gezien jurisprudentie.
Om maar even in de rechterlijke termen te blijven.
En ómdat je deze discussie dus krijgt, is het onmogelijk een juist oordeel te geven.quote:
Wedstrijdje of 5-10 zonder publiek lijkt me wel op zijn plaats ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef muzas het volgende:
[..]
ongeveer 3 minuten geleden liep je nog te janken dat Ajax uitgesloten moest worden.
Is het ook, maar dat zeg ik; het gaat er hier zelden objectief aan toe. Blijkbaar zijn er mensen die het leuk vinden om voor hun anonieme personen die voor een andere club zijn uit hun tent te lokken. Beetje zielig wel ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker de beste oplossing, maar alle Ajax-haters zien hun kans uiteraard schoon om de hele club weer door het slijk te halen, terwijl eigenlijk niemand hier iets aan kan doen (op die 1 of 2 supposten na dan die niet vlug genoeg doorhadden wat er gebeurde). De trieste reacties richting Ajax vind ik echt te laag voor woorden.
Dat gaat wat te ver maatquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Conclusie: Ajax uit de beker en 10 jaar schorsen uit de competitie
Mee eens, maar ook dat is anders dan uitsluiten van deelname.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijdje of 5-10 zonder publiek lijkt me wel op zijn plaats ja.
Moeilijk he? Inhoudelijk reageren?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt net zo veel hersencellen als die 19 jarige idioot
Waar is Derksen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef NumberSeven het volgende:
Derksen weer met zn kutkop hoor. Ik zeg; OPROTTEN hypocriet.
Hoezo hypocriet? Hij heeft altijd duidelijk gezegd dat ie het alleen maar voor het geld heeft gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef NumberSeven het volgende:
Derksen weer met zn kutkop hoor. Ik zeg; OPROTTEN hypocriet.
Jij moet helemaal je bek houden met je getroll. Kijk wat je zegt man, sjiet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En ómdat je deze discussie dus krijgt, is het onmogelijk een juist oordeel te geven.
Het is NIET terecht want als Ajax zijn teringzaakjes beter op orde had ( een GEHEEL SLUITENDE GRACHT, niet dit Amerika-Mexico grensgebied grachtje) was dit nooit gebeurd.
Conclusie: rood is onterecht want als Ajax zijn zaken op orde had was die speler nooit op het veld gekomen.
Conclusie: Ajax uit de beker en 10 jaar schorsen uit de competitie
Sowieso al bijna onmogelijk in een voetbaldiscussie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeilijk he? Inhoudelijk reageren?
waaaaaahaahhaa vind jij zegt die knaapquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt net zo veel hersencellen als die 19 jarige idioot
Hoe kun je dit nou zeggen man.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
vanuit Nijenhuis een terechte rode kaart
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden met je getroll. Kijk wat je zegt man, sjiet.
Weet je nog toen hij Genee verweet voor het geld te kiezen? Talpa etc???quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet? Hij heeft altijd duidelijk gezegd dat ie het alleen maar voor het geld heeft gedaan
Het gaat allang niet meer over voetbal.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Posucice het volgende:
[..]
Sowieso al bijna onmogelijk in een voetbaldiscussie.
Bahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef JopJuh het volgende:
Voel je als scheidsrechter Bas Nijhuis
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1883wt_1413
Zo wat meer aandacht misschien
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Overigens lijkt me het sluiten van het gehandicaptenplatform ook wel een goede. Die gasten gaan maar gewoon bij de rest staan/zitten op 410. Ze hebben daar toch roltrappen?
Dit dus. Wij staan toch verdomme ook naast onze gehandicapten op Z3 / Z4? Daarom hebben wij ook een sluitende grachtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Overigens lijkt me het sluiten van het gehandicaptenplatform ook wel een goede. Die gasten gaan maar gewoon bij de rest staan/zitten op 410. Ze hebben daar toch roltrappen?
Ja door het hele stadion. damn man denk na.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Met je rolstoel de roltrap op? Dat is handig.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Deze reactie is typerend voor jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
Echt typerend dit voor Ajax supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |