HIj praat wel veel skittaquote:
ongeveer 3 minuten geleden liep je nog te janken dat Ajax uitgesloten moest worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Caland het volgende:
Als de knvb ballen heeft laten ze het gewoon uitspelen met 11 vs. 11.
Deze man spreekt de waarheid....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zidane had ook geen headkick gegeven als zijn moeder niet was beledigd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MET élf man dan!
Immers, de keeper had dit NOOIT gedaan als die mongloïde speler het veld niet op kwam rennen.
Rode kaart seponeren
Jij hebt net zo veel hersencellen als die 19 jarige idiootquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef JopJuh het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1883wt_1413
Vermeld deze dan ook gelijk even.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef vandermar het volgende:
Ajax moet uitgesloten worden gezien jurisprudentie.
Om maar even in de rechterlijke termen te blijven.
En ómdat je deze discussie dus krijgt, is het onmogelijk een juist oordeel te geven.quote:
Wedstrijdje of 5-10 zonder publiek lijkt me wel op zijn plaats ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef muzas het volgende:
[..]
ongeveer 3 minuten geleden liep je nog te janken dat Ajax uitgesloten moest worden.
Is het ook, maar dat zeg ik; het gaat er hier zelden objectief aan toe. Blijkbaar zijn er mensen die het leuk vinden om voor hun anonieme personen die voor een andere club zijn uit hun tent te lokken. Beetje zielig wel ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker de beste oplossing, maar alle Ajax-haters zien hun kans uiteraard schoon om de hele club weer door het slijk te halen, terwijl eigenlijk niemand hier iets aan kan doen (op die 1 of 2 supposten na dan die niet vlug genoeg doorhadden wat er gebeurde). De trieste reacties richting Ajax vind ik echt te laag voor woorden.
Dat gaat wat te ver maatquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Conclusie: Ajax uit de beker en 10 jaar schorsen uit de competitie
Mee eens, maar ook dat is anders dan uitsluiten van deelname.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijdje of 5-10 zonder publiek lijkt me wel op zijn plaats ja.
Moeilijk he? Inhoudelijk reageren?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt net zo veel hersencellen als die 19 jarige idioot
Waar is Derksen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef NumberSeven het volgende:
Derksen weer met zn kutkop hoor. Ik zeg; OPROTTEN hypocriet.
Hoezo hypocriet? Hij heeft altijd duidelijk gezegd dat ie het alleen maar voor het geld heeft gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef NumberSeven het volgende:
Derksen weer met zn kutkop hoor. Ik zeg; OPROTTEN hypocriet.
Jij moet helemaal je bek houden met je getroll. Kijk wat je zegt man, sjiet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En ómdat je deze discussie dus krijgt, is het onmogelijk een juist oordeel te geven.
Het is NIET terecht want als Ajax zijn teringzaakjes beter op orde had ( een GEHEEL SLUITENDE GRACHT, niet dit Amerika-Mexico grensgebied grachtje) was dit nooit gebeurd.
Conclusie: rood is onterecht want als Ajax zijn zaken op orde had was die speler nooit op het veld gekomen.
Conclusie: Ajax uit de beker en 10 jaar schorsen uit de competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |