Het lijkt mij dat er een aparte procedure mogelijk is. Ajax kan de winst krijgen in deze wedstrijd, maar vervolgens via een andere procedure/aanklacht na de winst eruit gehaald worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan niet. Procedure voorziet hier niet in. Kijk je wel naar EL 1? Daar wordt dit heel erg helder uitgelegd.
De eerste keer in de arena is meer dan 15 jaar, dat incidentje met die jeugdspelers heeft geen kut met de wedstrijden in de arena gespeeld worden te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd of 3 zonder publiek omdat het niet de eerste keer is lijkt me meer op zijn plaats.
Aha! gesponsord met gemeentegeld dus!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, ajax huurt de ArenA, inclusief facilitair personeel.
Wedstrijd zonder publiek kan wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Correct. Uitsluiting is geen mogelijkheid.
Dit betekent dat er eerst een strafzaak moet komen van de aanklager. Dat staat los van deze wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er een aparte procedure mogelijk is. Ajax kan de winst krijgen in deze wedstrijd, maar vervolgens via een andere procedure/aanklacht na de winst eruit gehaald worden.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, als het 2-0 voor AZ stond had Verbeek sowieso gewoon blijven staan.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
Gaat allebei om een officiele knvb wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De eerste keer in de arena is meer dan 15 jaar, dat incidentje met die jeugdspelers heeft geen kut met de wedstrijden in de arena gespeeld worden te maken.
Dan is stichting ArenA aansprakelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, ajax huurt de ArenA, inclusief facilitair personeel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef mrstylo het volgende:
AC Milan had toen wedstrijd gewonnen toch?
Omdat ze godverdomme hun leven niet zeker zijn ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef blackAFCA het volgende:
AZ stapt ZELF van het veld. Ajax uit te beker gooien, kom op zeg
Oh, dus als het een Ajax-supporter was in het uitvak in de Goffert die Babos kapotschopt, is het anders?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De eerste keer in de arena is meer dan 15 jaar, dat incidentje met die jeugdspelers heeft geen kut met de wedstrijden in de arena gespeeld worden te maken.
"Die niet eens ABN kan"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Rickazio het volgende:
Nijhuis is ook een gestoorde tukker die niet eens ABN kan, hoezo fluit hij überhaupt wedstrijden
Ja eigenlijk ook.. tenminste als de KNVB niet met 2 maten zou meten. Zie bijv. waarvoor MVV in de Jup league een paar keer een wedstrijd zonder publiek als straf heeft gekregen. En dat was niks vergeleken met wat er vandaag of tijdens FCU-FCT is gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En FCU-FCT? Dat is dan ook een paar wedstrijden zonder publiek?
Uitspelen of Overspelen, beide mogelijke, besluit commissie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ik volg dit half.
Kan iemand mij even kernachtig updaten wat nu de bedoeling is?
Wedstrijd overnieuw, of wat?
Dat denk ik echt niet. Verbeek zou zijn team nooit door laten spelen na zo'n aanval. Ongeacht de stand.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd ook ja
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ik volg dit half.
zeggen ze niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ik volg dit half.
Najh neutraal terrein zonder suppoos kan wel denk ik ?quote:
Drie keer raden wat dat wordtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Uitspelen of Overspelen, beide mogelijke, besluit commissie.
Alleen niet van dezelfde teams of dezelfde stadions, alleen dezelfde clubs. Maar dat heeft er voor de rest geen kut mee te maken, het verschil tussen een onbeveiligd veld voor jeugdspelers of de arena is ook niet echt te vergelijken qua veiligheid, dus een beetje irrelevant.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat allebei om een officiele knvb wedstrijd.
Ja, want honderden supporters kwamen het veld op, ga weg man. Het is geen utrecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat ze godverdomme hun leven niet zeker zijn ja.
HOe zou dat komen? OMDAT AJAX DE VEILIGHEID NIET OP ORDE HEEFT.
Conclusie: AJAX is verantwoordelijk voor het weglopen van AZ.
Dus Ajax die beker uit
Camila Moraisquote:
Je valt i foutieve herhaling. Stop eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat ze godverdomme hun leven niet zeker zijn ja.
HOe zou dat komen? OMDAT AJAX DE VEILIGHEID NIET OP ORDE HEEFT.
Conclusie: AJAX is verantwoordelijk voor het weglopen van AZ.
Dus Ajax die beker uit
Wat als deze totaalmalloot een mes in de keeper had geprikt?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want honderden supporters kwamen het veld op, ga weg man. Het is geen utrecht.
Ja, geen uitpubliek dan of zo is logisch, geen thuispubliek heeft daar geen kut mee te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, dus als het een Ajax-supporter was in het uitvak in de Goffert die Babos kapotschopt, is het anders?
Dezelfde club ja. Dat jij dat niet wilt snappen betekent misschien zelf wel dat je simpel bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alleen niet van dezelfde teams of dezelfde stadions, alleen dezelfde clubs. Maar dat heeft er voor de rest geen kut mee te maken, het verschil tussen een onbeveiligd veld voor jeugdspelers of de arena is ook niet echt te vergelijken qua veiligheid, dus een beetje irrelevant.
Maar misschien ben je gewoon simpel, dat kan ook.
een club wordt wel geacht zijn supporters in de hand te houden, zie Ajax-Austria Wien, Nancy-Feyenoord etc etcquote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef ruudbackus het volgende:
Als de KNVB niet ingrijpt tegen ajax dan schept dit een precedent waar je niet op hoopt. Dan is echt het hek van de dam. Aazn de andere kant kan je als club echt niet alle gekken in de hand houden. Ajax uitsluiten zou een goed signaal zijn maar ik betwijfel of dat terrecht zou zijn. Dus de KNVB zit in een onmogelijke positie
Ga jij maar wegquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want honderden supporters kwamen het veld op, ga weg man. Het is geen utrecht.
EN WAT ALS IE MET EEN TANK HET VELD OP KWAMquote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat als deze totaalmalloot een mes in de keeper had geprikt?
O ja. Juist ja.
U mad bro?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drie keer raden wat dat wordt!!!
We weten immers allemaal hoe de dubbele bekerfinale tot stand kwam.
En bedankt afca.nl![]()
![]()
Ben jij gewoon te dom om te snappen dat de veiligheidsmaatregelen op allebei die velden kompleet anders zijn, en dus geen kut met elkaar te maken hebben?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dezelfde club ja. Dat jij dat niet wilt snappen betekent misschien zelf wel dat je simpel bent.
Die Neus wtfquote:
Broek veel te laagquote:
nee het is weer Ajax. Lekkere veiligheid daar.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was wel grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom is er toen niet zo een circus geweest toen die vent in die scootmobiel tegen de scheids aanreed?
Iddquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Paul het volgende:
Die scheids moet wat minder zonnebanken
Uhm, het was een Ajax supporter in dit geval. Het thuispubliek heeft er in dit geval dus alles mee te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, geen uitpubliek dan of zo is logisch, geen thuispubliek heeft daar geen kut mee te maken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Broek veel te laagdaarom raakte hij Esteban ook niet goed
Wat teveel coke doorheen gegaan vermoed ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft wel een typische neus.
Het gaat allebei om een wedstrijd met Ajax als organiserende partij. Het gaat allebei om een wedstrijd waar supporter(s) spelers aanvallen. Dat is toch het meest evident in deze. Of het nou op de toekomst of in de arena is, spelers moeten altijd veilig zijn. Kan Ajax dit niet waarborgen, oprottenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ben jij gewoon te dom om te snappen dat de veiligheidsmaatregelen op allebei die velden kompleet anders zijn, en dus geen kut met elkaar te maken hebben?
In DIT geval. We hebben het toch niet over dit geval? Misschien moet je de rest van het verhaal ook even lezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, het was een Ajax supporter in dit geval. Het thuispubliek heeft er in dit geval dus alles mee te maken.
Dan is het gewoon fout van ajax.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
hij had nog stadionverbod ook, volgens Radio 1
Boete dus voor Ajaxquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
''Geruchten gaan soms sneller dan de waarheid''quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
You like?quote:
Dan zijn ze bij Ajax helemaal de Sjaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
Blijkbaar gaat het te snel voor mijquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In DIT geval. We hebben het toch niet over dit geval? Misschien moet je de rest van het verhaal ook even lezen.
Ik ga het niet eens meer proberen bij jouquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat allebei om een wedstrijd met Ajax als organiserende partij. Het gaat allebei om een wedstrijd waar supporter(s) spelers aanvallen. Dat is toch het meest evident in deze. Of het nou op de toekomst of in de arena is, spelers moeten altijd veilig zijn. Kan Ajax dit niet waarborgen, oprotten
Dan is het duidelijk: dit is een doelbewuste AANSLAG aangestuurd vanuit de club Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
Tja als je bijna nooit controleert op ID dan is een stadionverbod ook niet echt nuttig.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
Was ik een kwartier geleden al achter gekomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer proberen bij jou.
Dat is vaker zo bij mensen die de waarheid niet onder ogen willen zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent helemaal grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk: dit is een doelbewuste AANSLAG aangestuurd vanuit de club Ajax.
Voor tien jaar verbannen uit de competitie.
Geloof ik helemaal niks van. Duidelijk opstoken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
Weet ik maar wel een aardig surogaatquote:
Klopt, discussies hier zijn zelden objectief.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef truedestiny het volgende:
Sommige mensen zijn hier alleen maar om Ajax belachelijk te maken, gaat nergens over.
Hahahahah jij bent net zo een grote mongool als dat ventje die het veld op kwam.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk: dit is een doelbewuste AANSLAG aangestuurd vanuit de club Ajax.
Voor tien jaar verbannen uit de competitie.
Jaloziequote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef truedestiny het volgende:
Sommige mensen zijn hier alleen maar om Ajax belachelijk te maken, gaat nergens over.
Ja gewoon negeren man.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet malen, was het Feyenoord geweest zaten de ajacieden in hun vuistje te gniffelenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef truedestiny het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, discussies hier zijn zelden objectief.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |