Het lijkt mij dat er een aparte procedure mogelijk is. Ajax kan de winst krijgen in deze wedstrijd, maar vervolgens via een andere procedure/aanklacht na de winst eruit gehaald worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan niet. Procedure voorziet hier niet in. Kijk je wel naar EL 1? Daar wordt dit heel erg helder uitgelegd.
De eerste keer in de arena is meer dan 15 jaar, dat incidentje met die jeugdspelers heeft geen kut met de wedstrijden in de arena gespeeld worden te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd of 3 zonder publiek omdat het niet de eerste keer is lijkt me meer op zijn plaats.
Aha! gesponsord met gemeentegeld dus!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, ajax huurt de ArenA, inclusief facilitair personeel.
Wedstrijd zonder publiek kan wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Correct. Uitsluiting is geen mogelijkheid.
Dit betekent dat er eerst een strafzaak moet komen van de aanklager. Dat staat los van deze wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er een aparte procedure mogelijk is. Ajax kan de winst krijgen in deze wedstrijd, maar vervolgens via een andere procedure/aanklacht na de winst eruit gehaald worden.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, als het 2-0 voor AZ stond had Verbeek sowieso gewoon blijven staan.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
Gaat allebei om een officiele knvb wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De eerste keer in de arena is meer dan 15 jaar, dat incidentje met die jeugdspelers heeft geen kut met de wedstrijden in de arena gespeeld worden te maken.
Dan is stichting ArenA aansprakelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, ajax huurt de ArenA, inclusief facilitair personeel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef mrstylo het volgende:
AC Milan had toen wedstrijd gewonnen toch?
Omdat ze godverdomme hun leven niet zeker zijn ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef blackAFCA het volgende:
AZ stapt ZELF van het veld. Ajax uit te beker gooien, kom op zeg
Oh, dus als het een Ajax-supporter was in het uitvak in de Goffert die Babos kapotschopt, is het anders?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De eerste keer in de arena is meer dan 15 jaar, dat incidentje met die jeugdspelers heeft geen kut met de wedstrijden in de arena gespeeld worden te maken.
"Die niet eens ABN kan"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Rickazio het volgende:
Nijhuis is ook een gestoorde tukker die niet eens ABN kan, hoezo fluit hij überhaupt wedstrijden
Ja eigenlijk ook.. tenminste als de KNVB niet met 2 maten zou meten. Zie bijv. waarvoor MVV in de Jup league een paar keer een wedstrijd zonder publiek als straf heeft gekregen. En dat was niks vergeleken met wat er vandaag of tijdens FCU-FCT is gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En FCU-FCT? Dat is dan ook een paar wedstrijden zonder publiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |