You like?quote:
Dan zijn ze bij Ajax helemaal de Sjaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
hij had nog stadionverbod ook, volgens Radio 1
Blijkbaar gaat het te snel voor mijquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In DIT geval. We hebben het toch niet over dit geval? Misschien moet je de rest van het verhaal ook even lezen.
Ik ga het niet eens meer proberen bij jouquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat allebei om een wedstrijd met Ajax als organiserende partij. Het gaat allebei om een wedstrijd waar supporter(s) spelers aanvallen. Dat is toch het meest evident in deze. Of het nou op de toekomst of in de arena is, spelers moeten altijd veilig zijn. Kan Ajax dit niet waarborgen, oprotten
Dan is het duidelijk: dit is een doelbewuste AANSLAG aangestuurd vanuit de club Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
Tja als je bijna nooit controleert op ID dan is een stadionverbod ook niet echt nuttig.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
Was ik een kwartier geleden al achter gekomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer proberen bij jou.
Dat is vaker zo bij mensen die de waarheid niet onder ogen willen zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent helemaal grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk: dit is een doelbewuste AANSLAG aangestuurd vanuit de club Ajax.
Voor tien jaar verbannen uit de competitie.
Geloof ik helemaal niks van. Duidelijk opstoken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef macca728 het volgende:
Weet ik maar wel een aardig surogaatquote:
Klopt, discussies hier zijn zelden objectief.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef truedestiny het volgende:
Sommige mensen zijn hier alleen maar om Ajax belachelijk te maken, gaat nergens over.
Hahahahah jij bent net zo een grote mongool als dat ventje die het veld op kwam.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk: dit is een doelbewuste AANSLAG aangestuurd vanuit de club Ajax.
Voor tien jaar verbannen uit de competitie.
Jaloziequote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef truedestiny het volgende:
Sommige mensen zijn hier alleen maar om Ajax belachelijk te maken, gaat nergens over.
Ja gewoon negeren man.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet malen, was het Feyenoord geweest zaten de ajacieden in hun vuistje te gniffelenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef truedestiny het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, discussies hier zijn zelden objectief.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |