geelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Zorro het volgende:
Nogmaals, Nijhuis had geel moeten geven, dan had de KNVB niks meer kunnen doen.
Nee man, was ook niet in het stadion van Ajax ofzo waar de thuisclub ervoor moet zorgen dat er geen spelers op het veld komenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef StephanL het volgende:
Dit heeft natuurlijk niks met Ajax te maken.
MET élf man dan!quote:
Esteban heeft rood.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
Alsjeblieft zeg, ik zeg niet terugtrekken want de spelers hebben er niks mee te maken. Gewoon de wedstrijd verder spelen (1-0) op neutraal terrein zonder suppos.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MET élf man dan!
Immers, de keeper had dit NOOIT gedaan als die mongloïde speler het veld niet op kwam rennen.
Rode kaart seponeren
De spelers zijn de club, supporters vallen onder de club.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
Alsjeblieft zeg, ik zeg niet terugtrekken want de spelers hebben er niks mee te maken. Gewoon de wedstrijd verder spelen (1-0) op neutraal terrein zonder suppos.
OMgekeerd ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de helft van de feyenoorders ziet alles door de anti-ajax bril.
Ja, dan kan er ook op beelden niks meer worden beslist.quote:
Vind jij. Ik vind hem wel terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MET élf man dan!
Immers, de keeper had dit NOOIT gedaan als die mongloïde speler het veld niet op kwam rennen.
Rode kaart seponeren
Zeker de beste oplossing, maar alle Ajax-haters zien hun kans uiteraard schoon om de hele club weer door het slijk te halen, terwijl eigenlijk niemand hier iets aan kan doen (op die 1 of 2 supposten na dan die niet vlug genoeg doorhadden wat er gebeurde). De trieste reacties richting Ajax vind ik echt te laag voor woorden.quote:
Die waren anders flink feest aan het vieren. Met de strijdkreet Am-ster-dam hoo-li-gans aan toequote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Zou deze gast zich nog wagen in de buurt van de harde kern? Lijkt me dat die hier ook niet blij van werden
Zonder publiek en een scheidsrechter die ABN kanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Caland het volgende:
Als de knvb ballen heeft laten ze het gewoon uitspelen met 11 vs. 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |