Mits hij eerst 360graden feedback ondergaat en met commitment de benodigde mind share aantoont. Een value driven teambuilder wordt je niet zomaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie meer in php als nieuwe mod, mischien dat als hij verantwoordelijkheid draagt (`empowerment`) ook als user normaliseert.
Rechtsen doen niet aan opstanden, die plegen van binnenuit een coup d'état. Kijk naar de geschiedenis.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een rechtse opstand uitbreekt
Vandaar dat ik nooit gevraagd ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtsen doen niet aan opstanden, die plegen van binnenuit een coup d'état. Kijk naar de geschiedenis.
Ik zie jou nog wel modden ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit gevraagd ben.
Ook dat is bij de meeste mods geen bezwaar gebleken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit gevraagd ben.
Dat, of mijn strafblad hier.
Daaromquote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ook dat is bij de meeste mods geen bezwaar gebleken.
Kun je Xebro niet terugbrengen en POL laten modereren?quote:
Dan word jij m'n campagneleider.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onpartijdigheid, intelligentie of consistentie zijn geen functievereisten op fok.
Ik kan niks, alleen goeie woordjes doenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kun je Xebro niet terugbrengen en POL laten modereren?
Ik zeg toch niet dat dat een slecht iets is.quote:
Start working on it then.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niks, alleen goeie woordjes doen
In Appel's geval kan beiden inderdaad.quote:
Kaas, roze zijn veel te droog.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef eriksd het volgende:
Kaaskoekjes of roze koeken? Lastig, lastig.
Of grote vriend R@b.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kun je Xebro niet terugbrengen en POL laten modereren?
Ohja r@bquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Appel's geval kan beiden inderdaad.
[ afbeelding ]
Roze koeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef eriksd het volgende:
Terechte rode kaart.quote:
Roze koeken Van Rossumquote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef eriksd het volgende:
Nee, die tokkie gewoon afrossen.quote:
Oja vroeger vond men dat erg , nu is iedereen een soort R@b daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |