Mits hij eerst 360graden feedback ondergaat en met commitment de benodigde mind share aantoont. Een value driven teambuilder wordt je niet zomaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie meer in php als nieuwe mod, mischien dat als hij verantwoordelijkheid draagt (`empowerment`) ook als user normaliseert.
Rechtsen doen niet aan opstanden, die plegen van binnenuit een coup d'état. Kijk naar de geschiedenis.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een rechtse opstand uitbreekt
Vandaar dat ik nooit gevraagd ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtsen doen niet aan opstanden, die plegen van binnenuit een coup d'état. Kijk naar de geschiedenis.
Ik zie jou nog wel modden ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit gevraagd ben.
Ook dat is bij de meeste mods geen bezwaar gebleken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit gevraagd ben.
Dat, of mijn strafblad hier.
Daaromquote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ook dat is bij de meeste mods geen bezwaar gebleken.
Kun je Xebro niet terugbrengen en POL laten modereren?quote:
Dan word jij m'n campagneleider.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onpartijdigheid, intelligentie of consistentie zijn geen functievereisten op fok.
Ik kan niks, alleen goeie woordjes doenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kun je Xebro niet terugbrengen en POL laten modereren?
Ik zeg toch niet dat dat een slecht iets is.quote:
Start working on it then.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niks, alleen goeie woordjes doen
In Appel's geval kan beiden inderdaad.quote:
Kaas, roze zijn veel te droog.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef eriksd het volgende:
Kaaskoekjes of roze koeken? Lastig, lastig.
Of grote vriend R@b.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kun je Xebro niet terugbrengen en POL laten modereren?
Ohja r@bquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Appel's geval kan beiden inderdaad.
[ afbeelding ]
Roze koeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef eriksd het volgende:
Terechte rode kaart.quote:
Roze koeken Van Rossumquote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef eriksd het volgende:
Nee, die tokkie gewoon afrossen.quote:
Oja vroeger vond men dat erg , nu is iedereen een soort R@b daarquote:
Mwana zal als eerste vallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef du_ke het volgende:
Ik zie dat de revolutie tegen mijn positie al wordt uitgebroed hier.
Muiternij!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef du_ke het volgende:
Ik zie dat de revolutie tegen mijn positie al wordt uitgebroed hier.
Ik moest lachenquote:
Ik heb een hele collectie van 9/11 plaatjesquote:
Ik vind ze niet echt geslaagd als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een hele collectie van 9/11 plaatjes
[ afbeelding ]
Zwarte humor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt geslaagd als ik eerlijk ben.
Toen was je 6.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een hele collectie van 9/11 plaatjes
[ afbeelding ]
Lik-op-stukbeleid.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
Ik vond die keeper wel fors tekeergaan moet ik zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is er bij Ajax gebeurd ?
Iemand filmpje ?
whaha tamelijk briljantquote:
Wel aardig dat ze ook ingegaan zijn op of dit strafbaar is en dergelijkequote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij gaan ze het nog echt doen ook bij BNN
Wedstrijd gestaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is er bij Ajax gebeurd ?
Iemand filmpje ?
Je mag jezelf wel opeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
En dat het strafbaar zou zijn is natuurlijk geweldig. Stel je voor dat je zelf kiest wat je met je lijf doet, dat mag niet zomaar!
Je mag je eigen vlees eten, maar niet onnodige medische ingrepen laten doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
En dat het strafbaar zou zijn is natuurlijk geweldig. Stel je voor dat je zelf kiest wat je met je lijf doet, dat mag niet zomaar!
Ah, leuk, besnijdenis is dus strafbaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je mag je eigen vlees eten, maar niet onnodige medische ingrepen laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |