Als FOK! nou wat meer democratisch was, dan was je nu al mod.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk 'werk', maar ik ga er niet over.
Kan moeilijk mezelf voordragen.
Freudian slip.quote:
Welnee, dat heb ik als FA toch ook niet gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, dan heb ik binnen 5 dagen een permban aan mijn broek.
Ik zeg nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef waht het volgende:
Bij deze start ik de campagne VS for POLmod.
My name is Voorschrift and I approve this message.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef waht het volgende:
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg nee.
Niks tegen VS verder.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg nee.
Niks tegen VS verder.
Ik ben beschikbaar voor running-matequote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef waht het volgende:
Wil jij POL niet weer monden?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Voor rechtste mondjes moet je op de FP zijn.
Ja had je wel moeten doen, nu moeten wij op de blaren zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, dat heb ik als FA toch ook niet gedaan?
Ik ga je de mod niet snoeren hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg nee.
Niks tegen VS verder.
Ik denk dat er dan een rechtse opstand uitbreektquote:
Veel te veel verantwoordelijkheden.quote:
Onpartijdigheid, intelligentie of consistentie zijn geen functievereisten op fok.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een rechtse opstand uitbreekt
Bovendien schiet het dan wat meer op met zijn logboek van persoonsgegevens.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie meer in php als nieuwe mod, mischien dat als hij verantwoordelijkheid draagt (`empowerment`) ook als user normaliseert.
Precies, als Graus bij commissie de Witt kan dan kan ik bij Fok aan de slag.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onpartijdigheid, intelligentie of consistentie zijn geen functievereisten op fok.
Idd, en eventueel plempt ie het dan online zodat we er allemaal in kunnen lezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien schiet het dan wat meer op met zijn logboek van persoonsgegevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |