Jij vindt het wel normaal hoe Ryan een volstrekt irrelevant issue naar voren haalt?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad kappen, anders staat je hetzelfde lot te wachten als php.
VMBOertjes die zich niet weten te gedragen
haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij vindt het wel normaal hoe Ryan een volstrekt relevant issue naar voren haalt?
Ik ga er vanuit dat remlof sarcastisch is.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij vindt het wel normaal hoe Ryan een volstrekt irrelevant issue naar voren haalt?
Wel lekker knus gezellig en dat-moeten-we-willen-met-zijn-allen.quote:
Laten we met smart wachten amice.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we met smart wachten amice.
Straks zijn we als enigen over.
Ik heb niet helemaal teruggelezen, maar ik vind het niet normaal hoe jij normaal tegen hem ageert.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij vindt het wel normaal hoe Ryan een volstrekt irrelevant issue naar voren haalt?
Links-rechts was paar uur geleden , je loopt achterquote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef waht het volgende:
Dat gejank over leeftijden moet inderdaad ophouden. Ik begrijp dat links zich tot dergelijke drogredenen moet wenden maar het is gewoon onzinnig.
Hebben we lekker alle ruimte om ons rot te discussiëren over nuances waar we elkaar nooit in vinden.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel lekker knus gezellig en dat-moeten-we-willen-met-zijn-allen.
quote:
Vind t wel best.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben we lekker alle ruimte om ons rot te discussiëren over nuances waar we elkaar nooit in vinden.
Gezellig!quote:
Waar?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik neem toastjes, filet en wijn mee.
Maar nu eerst de popcorn terwijl we ons allerijl wenden naar het links/rechts topic van Herr Koos.
Ik ben zelden sarcastisch.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef robin007bond het volgende:
Remlof was dus niet eens sarcastisch
In POL ergens, gewoon ff kijken in de index.quote:
Autistengrappen zijn tegenwoordig ook banwaardig he?quote:
Yep, als ze echt op de man zijn wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Autistengrappen zijn tegenwoordig ook banwaardig he?
Zelfspot is dus niet meer toegestaan op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, als ze echt op de man zijn wel.
Ik zelf ben slechts licht autistisch in die zin dat ik mijn bier in de koelkast altijd van rechts aanvul, dus links liggen de koude biertjes.
OCD. Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zelf ben slechts licht autistisch in die zin dat ik mijn bier in de koelkast altijd van rechts aanvul, dus links liggen de koude biertjes.
Ik zo aardig dat Titus ervan moest kotsenquote:
Whehe. Links bieren, rechts vullen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfspot?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelfspot is dus niet meer toegestaan op FOK!
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Cerbie het volgende:
Vroegah werd je pas gebanned als je dreigde dannies hond te verkrachten.
Een topic waar het beregezellig is, maar ongetwijfeld vervelende gevolgen kan hebben.quote:
Nah, rechts zaaien en links oogstenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef waht het volgende:
[..]
Whehe. Links bieren, rechts vullen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive–compulsive_disorderquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
OC-wie? Ik ben van een generatie voordat we alles met afkortingen bestempelden.
Nee, zo erg is het nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive–compulsive_disorder
Ik kan niet tegen leegheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
Schijnt overigens dat hoe hoger opgeleid hoe meer tekenen van autisme je vertoont.
Het ging over autistengrappenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfspot?
Je valt hem volkomen aan omdat hij zegt dat je 16 bent, dat is eerder gebrek aan zelfspot dan wat anders
Jij komt dus ook nooit tot een volledige ejaculatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen leegheid.
Alles moet vol, als m'n benzinetank halfvol is dan tank ik weer.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
Schijnt overigens dat hoe hoger opgeleid hoe meer tekenen van autisme je vertoont.
Jawel, ik spuit per bal.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij komt dus ook nooit tot een volledige ejaculatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |