Dat dacht ik al.quote:
Ik heb me les wel geleerd. Voortaan schiet ik niet meer zo uit de sloffenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Was een topic met enorme uit-de-hand-loop-rel-topic potentie
Lijkt me ook wel leuk 'werk', maar ik ga er niet over.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Ik denk dat het de onderlinge verstandhouding tussen de elitaire modjes en het rechtse burgeruservolk wel ten goede zou komen als jij er bij kwam.
Voor rechtste mondjes moet je op de FP zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Ik denk dat het de onderlinge verstandhouding tussen de elitaire modjes en het rechtse burgeruservolk wel ten goede zou komen als jij er bij kwam.
Als FOK! nou wat meer democratisch was, dan was je nu al mod.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk 'werk', maar ik ga er niet over.
Kan moeilijk mezelf voordragen.
Freudian slip.quote:
Welnee, dat heb ik als FA toch ook niet gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, dan heb ik binnen 5 dagen een permban aan mijn broek.
Ik zeg nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef waht het volgende:
Bij deze start ik de campagne VS for POLmod.
My name is Voorschrift and I approve this message.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef waht het volgende:
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg nee.
Niks tegen VS verder.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg nee.
Niks tegen VS verder.
Ik ben beschikbaar voor running-matequote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef waht het volgende:
Wil jij POL niet weer monden?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Voor rechtste mondjes moet je op de FP zijn.
Ja had je wel moeten doen, nu moeten wij op de blaren zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, dat heb ik als FA toch ook niet gedaan?
Ik ga je de mod niet snoeren hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg nee.
Niks tegen VS verder.
Ik denk dat er dan een rechtse opstand uitbreektquote:
Veel te veel verantwoordelijkheden.quote:
Onpartijdigheid, intelligentie of consistentie zijn geen functievereisten op fok.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een rechtse opstand uitbreekt
Bovendien schiet het dan wat meer op met zijn logboek van persoonsgegevens.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie meer in php als nieuwe mod, mischien dat als hij verantwoordelijkheid draagt (`empowerment`) ook als user normaliseert.
Precies, als Graus bij commissie de Witt kan dan kan ik bij Fok aan de slag.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onpartijdigheid, intelligentie of consistentie zijn geen functievereisten op fok.
Idd, en eventueel plempt ie het dan online zodat we er allemaal in kunnen lezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien schiet het dan wat meer op met zijn logboek van persoonsgegevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |