Ha, gelukkig is het ook lekker mainstream en hoor je het te pas en te onpas op 3FM, dan kan je daar flink vaak aan denken. Oh wacht, je moet specifiek op zoek gaan naar dergelijke Pavlov-prikkelsquote:Op woensdag 21 december 2011 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lied hoor denk ik aan een geile GS.
Geen idee waarom.
Mijn garp, wat doe jequote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee ik wil misdaden tegen de intellegentie aangeven
Geeft niet, dat heb ik ook als jij weer eens een Klaauw post.quote:
Goede grappen moet je stelenquote:
Midlife crisis.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij is Ryan bij zijn geboorte gedoopt in citroenzuur.
Zoutzuur was een beter idee geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Ik kijk met toenemende belangstelling naar dat topic.quote:
Ik kijk met toenemende interesse naar mijn username en het al dan niet verschijnen vanquote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kijk met toenemende belangstelling naar dat topic.
En volgens mij kom jij uit de enorm zure kut van je moeder.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kijk met toenemende belangstelling naar dat topic.
Was ze lekker?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
En volgens mij kom jij uit de enorm zure kut van je moeder.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
Och Ryan is wel een oke gozer, nooit problemen mee gehad.
Ik zou inderdaad kappen, anders staat je hetzelfde lot te wachten als php.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef robin007bond het volgende:
Verder ga ik niet reageren op Ryan.
Ik heb geen zin in nog een ban. Of ik tel even tot 1000 voordat ik op hem reageer.
Het heeft zeker geen nut als ik nu op het NSB-knopje druk he?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
En volgens mij kom jij uit de enorm zure kut van je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |