quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
Scholieren moeten opflikkeren naar het HBO
Hoax!quote:
Beetje aardig tegen Erik jijquote:
Die lamzakken snappen niet dat landen onderling strijden voor welvaart, en dat in andere landen wel wordt ingezet voor het 'vaderland' of hoe wil je het noemen. Ze willen allemaal lekker rebels en individualistisch zijn. We zijn decadent geworden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef Cerbie het volgende:
Minister Hillen: alle jongeren in dienst van Volk en Vaderland
Half PUB heeft POL gevonden.
Daar ben je het niet mee eensquote:
Al deze random conclusiesquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die lamzakken snappen niet dat landen onderling strijden voor welvaart, en dat in andere landen wel wordt ingezet voor het 'vaderland' of hoe wil je het noemen. Ze willen allemaal lekker rebels en individualistisch zijn. We zijn decadent geworden.
Ik had het tegen die irritante Groenlinks nicht.quote:
Ik ben sowieso anti, maakt niet uit wat.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:18 schreef De_Nuance het volgende:
Zullen we een proxy-oorlog beginnen? Ik ben pro scholieren en waht of VS anti ?
Zo praat je niet over Mark Rutte!!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had het tegen die irritante Groenlinks nicht.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben sowieso anti, maakt niet uit wat.
Random my ass. Ik ben belezen.quote:
Remlof stond op de publieke tribunte te schuimen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef robin007bond het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_arnhemse_raads.html
Oh mijn god. Allereerst natuurlijk belachelijk om te zien dat zo'n veroordeelde man terug in de gemeenteraad kan komen, maar die tokkies die daar gaan flippen
Ik ben anti-naïef-volk dat jankt over futiliteiten en niet wil vechten voor welvaart.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:18 schreef De_Nuance het volgende:
Zullen we een proxy-oorlog beginnen? Ik ben pro scholieren en waht of VS anti ?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Remlof stond op de publieke tribunte te schuimen.
Ik zou er niet heengaan om "boe" te roepen, maar van mij mag mag die kerel ook uit de raad geschopt worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef robin007bond het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_arnhemse_raads.html
Oh mijn god. Allereerst natuurlijk belachelijk om te zien dat zo'n veroordeelde man terug in de gemeenteraad kan komen, maar die tokkies die daar gaan flippen
Niet zulke ingewikkelde zinnen formuleren. Serieuze tijd is voorbijquote:Op woensdag 21 december 2011 20:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben anti-naïef-volk dat jankt over futiliteiten en niet wil vechten voor welvaart.
>50quote:
Eens. Eerst maar eens eten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet zulke ingewikkelde zinnen formuleren. Serieuze tijd is voorbij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |