Ach onzin en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij pakte alles aan om maar MP te kunnen worden, heeft een heel boek volgelogen zelfs. De smerige klootzak.
Wilders is inderdaad erger, maar Fortuijn heeft het pad voor hem gebaand, dat zei ik al.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach onzin en dat weet je zelf ook.
Wilders is duizend keer zo erg en zelfs die valt met z'n gemekker nog mee.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende: [..] Dat jij er niet aan wil is niet mijn probleem. Zijn stokpaardjes waren gewoon straatschoffies, fatsoen en veiligheid en tegen uitbuiterij.
Ja dat mag ook wel, waarom zou je het tot een taboe stempelen en kritiek de kop in willen drukken terwijl overal om je heen op de hele planeet er een soort van proxy oorlog plaatsvindt en je eigen steden ook steeds onveiliger worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders is inderdaad erger, maar Fortuijn heeft het pad voor hem gebaand, dat zei ik al.
Het is anders niet mijn op hol geslagen fantasie op de laatste pagina van #2729.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:06 schreef De_Nuance het volgende:
Cerbie's fantasie slaat weer eens op hol.
Ik doelde meer op WW/bijstand allochtonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]Zat ie daarom zo diep in de vastgoedmaffia?
Fortuijn was gewoon een vieze opportunist en leugenaar die over de rug van een hele samenleving zichzelf aan de macht probeerde te helpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]Zat ie daarom zo diep in de vastgoedmaffia?
De puinhopen van pim. Klinkt als een goede titel voor een boek.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Fortuijn was gewoon een vieze opportunist en leugenaar die over de rug van een hele samenleving zichzelf aan de macht probeerde te helpen.
En we zitten nu nog met de puinhopen die hij heeft nagelaten.
Je bent ook echt onmogelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Fortuijn was gewoon een vieze opportunist en leugenaar die over de rug van een hele samenleving zichzelf aan de macht probeerde te helpen.
Elke politicus is een opportunist.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bedacht ik zelf ook netquote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De puinhopen van pim. Klinkt als een goede titel.
Ja maar de goeie willen toch echt ook een betere samenleving en geen tweespalt zaaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Elke politicus is een opportunist.
Dat zei ik ook helemaal niet, ik zei onveiligere steden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef De_Nuance het volgende:
Er is geen proxy oorlog in de straten. Die probeert Wilders nu te creëren.
Proxy oorlog in de straten van Nederland
Right
Ja, die kan zo op voor de meest hilarische POL-post van 2011quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
Oke jongens, nog een keer:
Op 9/11 leerde ik wat is het om echt te haten...
Ja, ik woon in een Vogelaarwijk en die gaat er zienderogen op vooruit, ondanks de sabotagepogingen van de PVV.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik ook helemaal niet, ik zei onveiligere steden.
Of wou je zeggen dat de steden hier in Nederland en dan met name de Vogelaarwijken er beter op worden?
Zeker, de veiligheid neemt bijna ieder jaar toe. Geweld neemt af.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik ook helemaal niet, ik zei onveiligere steden.
Of wou je zeggen dat de steden hier in Nederland en dan met name de Vogelaarwijken er beter op worden?
Ja, die wijken worden ook al sinds de opkomst van de LPF anders aangepakt schat.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een Vogelaarwijk en die gaat er zienderogen op vooruit, ondanks de sabotagepogingen van de PVV.
Dat was in Fortuyn z'n tijd niet zo, je moet kijken naar de situatie toen en zijn argumenten destijds.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker, de veiligheid neemt bijna ieder jaar toe. Geweld neemt af.
Integratie gaat ook steeds beter, allochtonen nemen minder kinderen etc etc
Rotterdam is dan ook één grote Vogelaarwijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kom bijna elke dag in drie Vogelaarwijken
Volgens mij zijn die wijken niet voor niets vernoemd naar een PvdA-politica.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die wijken worden ook al sinds de opkomst van de LPF anders aangepakt schat.
Ach man, de PvdA deed er pas wat aan nadat ze aan alle kanten aangevallen werden door rechtse politici om hun afgetyfte struisvogelpolitiek. Denk je nou werkelijk dat de PvdA op eigen houtje op dit grandioze idee kwam?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wijken niet voor niets vernoemd naar een PvdA-politica.
Het is goed dat sommige dingen bespreekbaar zijn geworden. Echter dat we nu met malloot Geert zijn opgescheept en dat er overal extreem-rechtse radicalen met wapens opduiken word ik niet vrolijk van. En dan heb je nog moslims die onder deze omstandigheden makkelijker kunnen flippen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was in Fortuyn z'n tijd niet zo, je moet kijken naar de situatie toen en zijn argumenten destijds.
Hij heeft gewoon de politiek wakker geschud, en terecht.
Dat ben ik met je eens, ik heb 't dan ook enkel over Fortuyn.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is goed dat sommige dingen bespreekbaar zijn geworden. Echter dat we nu met malloot Geert zijn opgescheept en dat er overal extreem-rechtse radicalen met wapens opduiken word ik niet vrolijk van. En dan heb je nog moslims die onder deze omstandigheden makkelijker kunnen flippen.
Ik vind dit een tricky argumentatiestructuur.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wijken niet voor niets vernoemd naar een PvdA-politica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |