Dat zeg ik, sinds die kale kutrelnicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n gast die Fitna schokkend vond?
Man man man, het is gewoon een opsomming van elk NOS journaal sedert 2001.
Dat zeg ik toch juist?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat kranten als de Telegraaf echt heel selectief shoppen.
Ik ben niet meer of minder hatelijk geworden na dat filmpje, en ik betwijfel of anderen dat ook zijn eerlijk gezegd. Er wordt niks nieuws verkondigd in dat spotje wat iedereen toch al 24/7 te horen krijgt overal. En die beelden waarmee het samen gaat zie ik elke dag op straat dus who gives a fuck?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik vind het walgelijk aan 'der ewige jude' gelijkende propaganda.
Ik zeg niet dat Wilders een nazi is of mensen gaat vergassen ofzo voor de duidelijkheid, zou ik nooit doen,
maar de gelijkenis is er. Je kunt der ewige jude zelf online kijken.
Gewoon haat tegen een groep aanzetten met onjuiste cijfers. Ja ze kloppen niet.
Als je dat weet, waarom is het dan in godsnaam moeilijk om genuanceerd te blijven?quote:
Je hebt een zieke geest als je dat in mijn posts leest.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij zegt niet dat je het zou afkeuren, maar jij stelt dat er een soort van verkrachting van je psyche zou plaatsvinden.
Was Osama een kale nicht dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg ik, sinds die kale kutrelnicht.
Gladio is in deze ook een interessant punt, vooral in Italië is die organisatie een eigen leven gaan leiden en heeft een behoorlijke impact gehad.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De Bende komt ook nog voor in deze documentaire:
Rond twee minuten voor het einde en in het volgende deel.
Omdat als je dat niet weet, het dus niet kan, zodoende het negatieve sentiment. Wat is dit voor rare tautologische discussie: ik onderken het toch juist?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom is het dan in godsnaam moeilijk om genuanceerd te blijven?
Ik vond die onthoofding een van de ergste dingen die ik heb gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n gast die Fitna schokkend vond?
Man man man, het is gewoon een opsomming van elk NOS journaal sedert 2001.
Oke verkeerd geïnterpreteerd dan my bad, excuses.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, daar ga ik mij niet tegen verdedigen hé. Ik constateer dat door de vloedgolf aan negatieve berichtgeving het genuanceerd denken lastig wordt. Lijkt mij een faire constatering, en ook vrij neutraal. Vervolgens lees jij erin dat ik gebrainwashed ben. Rara politiepet.
Nee, die Fortuijn, die heeft meer kwaad aangericht in onze samenleving dan 9/11.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was Osama een kale nicht dan?
De referenties naar Dutroux acht ik weinig plausibel; theoriëen die een groter geheel achter de Dutroux-saga zoeken, lijken me zonder uitzondering binnen het BNW-genre te vallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vooral omdat er verschillende interessante theorieën en feiten omtrent de zaak zijn.
Zo is er jaren geleden eens een video opgedoken waar hooggeplaatste Belgen in een badje met jam zaten te spelen, in verband met de roze balletten.
[..]
http://www.bendevannijvel.com/feiten/
Sommige vermoedens zijn dat de Bende van Nijvel niet op zichzelf stond maar eerder een onderdeel was van een veel groter geheel (in de zin van, een veel langer verhaal met verschillende aspecten, waarvan de tentakels zich tot de zaak Dutroux zouden verspreiden).
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die Fortuijn, die heeft meer kwaad aangericht in onze samenleving dan 9/11.
Die was gewoon overal te zien destijds.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond die onthoofding een van de ergste dingen die ik heb gezien.
Haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die Fortuijn, die heeft meer kwaad aangericht in onze samenleving dan 9/11.
Bizarre uitspraak.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee was het ook niet, allemaal oud nieuws aan elkaar geplakt.quote:
I'm confused.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat als je dat niet weet, het dus niet kan, zodoende het negatieve sentiment. Wat is dit voor rare tautologische discussie: ik onderken het toch juist?
In andere Europese landen is er niet zo'n moslimhaat opgekomen na 9/11. Dat is puur te wijten aan die latente fascist van een Fortuijn. En Wilders is nog erger en richt nog meer schade aan.quote:
Hoi Volkert.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heeft mijn leven in die zin veranderd dat er op internet nu allemaal leipe docu's zijn te vinden over complotten en shit.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef De_Nuance het volgende:
Wat heeft 9/11 in jullie levens eigenlijk veranderd? Geliefden verloren? Of was het media spektakel zo mooi? Het idee om bij iets groots te horen?
Simpel, vanaf dat moment ervoer ik pas echte pure haat.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef De_Nuance het volgende:
Wat heeft 9/11 in jullie levens eigenlijk veranderd? Geliefden verloren? Of was het media spektakel zo mooi? Het idee om bij iets groots te horen?
In die periode vond ik het terecht dat de Amerikanen werden aangepakt en liep daags erop met een Palestijnse vlag op school.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef De_Nuance het volgende:
I rest my case.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, vanaf dat moment ervoer ik pas echte pure haat.
Daarvoor nooit.
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, vanaf dat moment ervoer ik pas echte pure haat.
Daarvoor nooit.
Totaal onvergelijkbaar inderdaad. Er worden mensen puur vanwege hun afkomst of hoofddoek in beeld gebracht en in verband gebracht met criminaliteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb Fitna ook nooit bekeken. Ik hoorde dat het een nogal infantiele verzameling beelden was, schijnbaar gemonteerd door een kleuter. Dus het leek me dat Fitna, anders dan dit soort spotjes, geen kwaad kon. Maar Fitna was een provocatie, deze spotjes zijn een hetze.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In andere Europese landen is er niet zo'n moslimhaat opgekomen na 9/11. Dat is puur te wijten aan die latente fascist van een Fortuijn. En Wilders is nog erger en richt nog meer schade aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |