Heb je het tegen mij? Ik voel me niet vies. Ik voel wel dat er op een vieze manier aan me wordt getrokken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef Cerbie het volgende:
Als je je vies voelt door een PVV spotje op TV heb je toch wel bijzondere gedachtenkronkels, trouwens. Schaam je je er dan voor om Nederlander te zijn
En de zaak-Goedertier?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Het leeft vrijwel niet meer; de referenties naar de zaak kunnen in de meeste gevallen in de komische hoek worden gevonden. De zaak-Dutroux heeft dan nog een veel sterker merkbare impact.
Tegen wie heb je het nu ?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef Cerbie het volgende:
Als je je vies voelt door een PVV spotje op TV heb je toch wel bijzondere gedachtenkronkels, trouwens. Schaam je je er dan voor om Nederlander te zijn
Nee, ik suggereer dat je hetgeen wat op TV verschijnt je niet zo persoonlijk moet aantrekken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee je suggereert dat de haatzaaierij van de PVV in dit spotje de waarheid is.
Ik schaam mij er regelmatig voor om Nederlander te zijn. In de jaren negentig ging ik er prat op als ik in het buitenland was. Sinds die gestoorde kale relnicht probeer ik meestal te verhullen dat ik uit dit bekrompen kutlandje kom.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef Cerbie het volgende:
Oh ja, onverschilligheid is de norm. Gewoon laten gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik suggereer dat je hetgeen wat op TV verschijnt je niet zo persoonlijk moet aantrekken.
Het vormt mensen wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik suggereer dat je hetgeen wat op TV verschijnt je niet zo persoonlijk moet aantrekken.
Daar schijnt Tituspullo ook last van te hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik alleen als ik Oh Oh Cherso voorbij zie komen.
Krijgen we dit weer. Wordt een soort "don't mention the war!"quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schaam mij er regelmatig voor om Nederlander te zijn. In de jaren negentig ging ik er prat op als ik in het buitenland was. Sinds die gestoorde kale relnicht probeer ik meestal te verhullen dat ik uit dit bekrompen kutlandje kom.
Dat kan ik inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, zo kan je natuurlijk overal wat in lezen.
Ik gaf enkel antwoord op een vraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Wordt een soort "don't mention the war!"
Dat vind ik toch een apart iets, je schamen om uit land x te komen. Alsof het jouw schuld is dat er een stel mafklappers met toevallig dezelfde nationaliteit rondlopen. Ik schaam me ook niet voor stekkerdoos Sap of de SGP.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schaam mij er regelmatig voor om Nederlander te zijn. In de jaren negentig ging ik er prat op als ik in het buitenland was. Sinds die gestoorde kale relnicht probeer ik meestal te verhullen dat ik uit dit bekrompen kutlandje kom.
Dat heeft niets met onverschilligheid te maken, maar als je je druk zou maken over alles wat op TV komt dan ben je voor je 50 overleden aan een hartaanval.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, onverschilligheid is de norm. Gewoon laten gebeuren.
Goh, wat verrassendquote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
Is dat PVV spotje nou zo'n probleem?
Ik zie er niks mis mee eerlijk gezegd.
Jij was zeker ook zo'n gast die Fitna schokkend vond?quote:
Tsja, daar ga ik mij niet tegen verdedigen hé. Ik constateer dat door de vloedgolf aan negatieve berichtgeving het genuanceerd denken lastig wordt. Lijkt mij een faire constatering, en ook vrij neutraal. Vervolgens lees jij erin dat ik gebrainwashed ben. Rara politiepet.quote:
Gast, ik heb die hele Fitna niet eens gekeken. Achterlijke rotzooiquote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n gast die Fitna schokkend vond?
Man man man, het is gewoon een opsomming van elk NOS journaal sedert 2001.
De Bende komt ook nog voor in deze documentaire:quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vooral omdat er verschillende interessante theorieën en feiten omtrent de zaak zijn.
Zo is er jaren geleden eens een video opgedoken waar hooggeplaatste Belgen in een badje met jam zaten te spelen, in verband met de roze balletten.
[..]
http://www.bendevannijvel.com/feiten/
Sommige vermoedens zijn dat de Bende van Nijvel niet op zichzelf stond maar eerder een onderdeel was van een veel groter geheel (in de zin van, een veel langer verhaal met verschillende aspecten, waarvan de tentakels zich tot de zaak Dutroux zouden verspreiden).
Wat een onzin. Iets afkeuren heeft niets met dunne huidjes te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft niets met onverschilligheid te maken, maar als je je druk zou maken over alles wat op TV komt dan ben je voor je 50 overleden aan een hartaanval.
Beetje dikke huid is ook niet verkeerd, kom je in het leven veel verder mee, als je je niet over alles druk maakt.
Je moet wel beseffen dat kranten als de Telegraaf echt heel selectief shoppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, daar ga ik mij niet tegen verdedigen hé. Ik constateer dat door de vloedgolf aan negatieve berichtgeving het genuanceerd denken lastig wordt. Lijkt mij een faire constatering, en ook vrij neutraal. Vervolgens lees jij erin dat ik gebrainwashed ben. Rara politiepet.
In het buitenland generaliseren ze soms ook. Net zoals sommigen hier alle Marokkanen over één kam scheren.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een apart iets, je schamen om uit land x te komen. Alsof het jouw schuld is dat er een stel mafklappers met toevallig dezelfde nationaliteit rondlopen. Ik schaam me ook niet voor stekkerdoos Sap of de SGP.
Nou dat PVV spotje is anders niet anders, ga met je mobieltje een filmpje maken van het straatbeeld in Rotterdam en klaar, je hebt hetzelfde beeld. Poeh poeh wat een probleem.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik heb die hele Fitna niet eens gekeken. Achterlijke rotzooi
Dat kan.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
Is dat PVV spotje nou zo'n probleem?
Ik zie er niks mis mee eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook vooral in komische referenties.
Het gaat mij ook niet om de beelden, maar het opruiende toontje van ome Geert. Goed, maakt verder ook niet. Ik stem niet op die fascist.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dat PVV spotje is anders niet anders, ga met je mobieltje een filmpje maken van het straatbeeld in Rotterdam en klaar, je hebt hetzelfde beeld. Poeh poeh wat een probleem.
Jij zegt niet dat je het zou afkeuren, maar jij stelt dat er een soort van verkrachting van je psyche zou plaatsvinden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iets afkeuren heeft niets met dunne huidjes te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |