Alsof mij dat een reet kan of kon boeien, het ging me puur om 9/11.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen het verzieken van het politieke klimaat, de sfeer in de samenleving en het aanzien van Nederland in het buitenland.
Dat TV een grote invloed heeft.quote:
En waarom werd er in andere Europese landen dan veel genuanceerder gereageerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft Fortuyn niks mee uit te staan hoor, de live beelden op tv waren genoeg, simpele ziel.
Dat TV een grote invloed heeft?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat TV een grote invloed heeft.
Dat moslimhaat is ontstaan door 9/11 voornamelijk en niet door problemen met moslims in Nederland.
Ik maak je overigens hierbij niet uit voor moslimhater
Omdat Nederlanders al sinds jaar en dag in de reet van de Amerikanen zitten wellicht?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom werd er in andere Europese landen dan veel genuanceerder gereageerd?
Nee, omdat die kale relnicht moslims van alles de schuld gaf. Hij heeft 9/11 puur gebruikt om stemmen te winnen, de enorme klootzak.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders al sinds jaar en dag in de reet van de Amerikanen zitten wellicht?
De rest van Europa niet zo.
Je gelooft het nog zelf ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat die kale relnicht moslims van alles de schuld gaf. Hij heeft 9/11 puur gebruikt om stemmen te winnen, de enorme klootzak.
Ja, en ik moet nog steeds een keer op z'n graf pissen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je gelooft het nog zelf ook nog.
Het is ook waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je gelooft het nog zelf ook nog.
Dat was m'n punt ook niet, ik zei dat ik woedend was omdat 9/11 gebeurde.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef De_Nuance het volgende:
VS, Die daad is voor mij even interessant of oninteressant als een andere terreuraanval of bombardementen op steden.
Ik heb er alleen, helaas, meer mee te maken, ook al is het aan de andere kant van de oceaan gebeurd en heeft het in principe nul invloed op mijn leven.
Hoho, hij gaf de PvdA de schuld.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat die kale relnicht moslims van alles de schuld gaf. Hij heeft 9/11 puur gebruikt om stemmen te winnen, de enorme klootzak.
Hahaha, van die linkse gekkie's hebben eens bij een nertsenboer in de buurt van mijn oom die beesten losgelaten, met als gevolg dat die al die beesten enkele dagen later dood waren omdat ze in het wild niet konden overleven.quote:
Dat wel, maar Fortuijn heeft ervoor gezorgd dat Wilders zich praktisch openlijk als fascist kan profileren.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is ook waar.
Hoewel ik Fortuyn by all means over Wilders zou ik verkiezen.
De rest van Europa is sowieso al xenofoob. West-Europa heeft een omslag gekend door 9/11 en het media spektakel en de terreuraanslagen in Europa.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders al sinds jaar en dag in de reet van de Amerikanen zitten wellicht?
De rest van Europa niet zo.
Onzin, Fortuyn's stokpaardjes waren straatschoffies en fatsoen in de Nederlandse steden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is ook waar.
Hoewel ik Fortuyn by all means over Wilders zou ik verkiezen.
En terecht natuurlijk, wat had je dan verwacht, dat iedereen het wegwuift?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De rest van Europa is sowieso al xenofoob. West-Europa heeft een omslag gekend door 9/11 en het media spektakel en de terreuraanslagen in Europa.
Dat zijn geen linkse gekkies maar dierenactivisten. Dion Graus is er ook een bijv en jij vindt honden schattigquote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, van die linkse gekkie's hebben eens bij een nertsenboer in de buurt van mijn oom die beesten losgelaten, met als gevolg dat die al die beesten enkele dagen later dood waren omdat ze in het wild niet konden overleven.
Fortuijn en fatsoen in één zinquote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, Fortuyn's stokpaardjes waren straatschoffies en fatsoen in de Nederlandse steden.
Xenofobie is nooit terecht omdat je daden van individuen aan groeien toerekent.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, wat had je dan verwacht, dat iedereen het wegwuift?
Dat jij er niet aan wil is niet mijn probleem.quote:
Ja, maar ik laat niet met goede bedoelingen dieren vrij om ze daarmee in feite ter dood te veroordelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat zijn geen linkse gekkies maar dierenactivisten. Dion Graus is er ook een bijv en jij vindt honden schattig
Het is een logisch gevolg.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Xenofobie is nooit terecht omdat je daden van individuen aan groeien toerekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |