Wie in dit filmpje? En waarom?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ongelooflijk.
Daar heb ik nou nul repspekt voor.
Als ik het zo even snel kijk hebben ze misschien wel gelijk, al brengen ze het nogal verkeerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie in dit filmpje? En waarom?
.............okequote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom moeten die niggahwijven altijd zo schreeuwen en die fazantbewegingen maken?
Doe toch eens fucking normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nu altijd sneeuw dankzij Moon
daar kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet in combinatie met mijn posticon?
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom moeten die niggahwijven altijd zo schreeuwen en die fazantbewegingen maken?
Doe toch eens fucking normaal.
Dat was ikquote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef Strani het volgende:
Voor degene die in het vorige deel uitleg gaf over het huis van bewaring in Scheveningen: Ik dank u zeer.
Nee, jij moet chill doen anders ga ik je klappe, duidelijk?!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Exact. En praat of Surinaams of Nederlands.
je wilt in beiden niet terechtkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Verschil met huis van bewaring en een gevangenis is dacht ik dat je meer vrijheid hebt. Je mag vaker luchten en je cel uit.
Maar zeker weten doe ik dat niet, daar zal je dan maar moeten google
Zoenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, jij moet chill doen anders ga ik je klappe, duidelijk?!
In HvB ben je nog verdachte en in de gevangenis ben je dader.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Verschil met huis van bewaring en een gevangenis is dacht ik dat je meer vrijheid hebt. Je mag vaker luchten en je cel uit.
Maar zeker weten doe ik dat niet, daar zal je dan maar moeten google
Lief van jequote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Schattig
Nou wil ik je wel neuken.
Allebei. En, niet of.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
stoere vrouwen.vrouwen moeten gewoon vrouwelijk zijn.
Vind jij jezelf mannelijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Moonwalk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Die meidenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Exact. En praat of Surinaams of Nederlands.
Die intervieuwster komt ook niet heel erg lekker over hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Die meiden![]()
Snappen niet dat ze zichzelf belachelijk maken bij DWDD.
Niemand zou die vage documentaire kijken, maar zoveel mensen kijken DWDD waar ze zichzelf te kakken hebben gezet
Ghehe. Ik ben slechts nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die vraagt klinkt retorisch.
Zeiken om niks, klagen, hele dag in de spiegel checken of make-up nog goed zit, klagen over pijnlijke voeten door hoge hakken, hemel en aarde bij elkaar schreeuwen als er een scheurtje in dr nagel komt, bang zijn voor werkelijk alles, jou totaal proberen te veranderen, de hele dag bezig zijn met of haar kapsel niet is uitgezakt, al het bed uit zijn voordat jij het bent zodat ze schoon en opgemaakt weer naast je kan komen liggen (want stel je voor dat je haar zonder make-up zou zien), overal tijdschriften hebben liggen over bruidsmode en continu aan je vragen wat jij mooi vindt, etc etc?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
Is dit jouw antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent een zgn. stoere vrouw? zo een die 'one of the guys' is?
Klopt, maar die praat tenminste normaal en wil haar case duidelijk maken. Krijgt ze alleen de kans niet voor omdat die viswijfen zo zitten te schreeuwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die intervieuwster komt ook niet heel erg lekker over hoor.
nee, ik bedoelde geen prinses.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeiken om niks, klagen, hele dag in de spiegel checken of make-up nog goed zit, klagen over pijnlijke voeten door hoge hakken, hemel en aarde bij elkaar schreeuwen als er een scheurtje in dr nagel komt, bang zijn voor werkelijk alles, jou totaal proberen te veranderen, de hele dag bezig zijn met of haar kapsel niet is uitgezakt, al het bed uit zijn voordat jij het bent zodat ze schoon en opgemaakt weer naast je kan komen liggen (want stel je voor dat je haar zonder make-up zou zien), overal tijdschriften hebben liggen over bruidsmode en continu aan je vragen wat jij mooi vindt, etc etc?
Have fun
quote:
Ja, maar als de intervieuwster rustiger was gebleven hadden we meer een indruk van, nouja, wij weten ook hoe dat soort volk is. Maar nu begon de intervieuwster ook wel dat soort tekenen te vertonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Klopt, maar die praat tenminste normaal en wil haar case duidelijk maken. Krijgt ze alleen de kans niet voor omdat die viswijfen zo zitten te schreeuwen.
En dat lachen na dat filmpje waarin ze zegt dat ze iemand heeft mishandeldHoe dom kan je zijn
nee, mijn wedervraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dit jouw antwoord op mijn vraag?
Nee, ik ben niet one of the guys. Vind jij jezelf mannelijk?quote:
het is interviewster, zonder u.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Murdera het volgende:
Ja, maar als de intervieuwster rustiger was gebleven hadden we meer een indruk van, nouja, wij weten ook hoe dat soort volk is. Maar nu begon de intervieuwster ook wel dat soort tekenen te vertonen.
Wiens waarheid?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Meer dan de waarheid hoef je over vrouwen niet te weten.
tja, ik zal er eens even serieus op ingaan, tegen beter weten in.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat gedrag vertonen vrouwelijke vrouwen eerder dan stoere vrouwen.
ja, ik vind mezelf mannelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet one of the guys. Vind jij jezelf mannelijk?
Wauw zei het al eerder. Je moet allebei hebben. Vrouwelijk qua uiterlijk, stoer qua innerlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:47 schreef dawg het volgende:
tja, ik zal er eens even serieus op ingaan, tegen beter weten in.
ik vind een vrouw vrouwelijk door haar vorm, lijn, figuur, haar kledingkeuze, hoe ze beweegt, zich gedraagt, etc. ik kan niet echt 1 ding aanwijzen waardoor ik een vrouw puur vrouwelijkheid vind uitstralen. maar het is niet om oppervlakkige zooi als make-up en haarverf. aldus.
quote:
Dan mag jij het voortaan zo schrijven, omdat je een goed argument hebt. Mijn toestemming heb je bij dezequote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef Murdera het volgende:
Ik hou van de ieu combinatie.
Toch bedankt.
pff, hoe komt dat. omdat ik dominant ben, zelfverzekerd, ik weet wat ik wil, vind voetbal leuk om te kijken, drink bier, zeur vrijwel nooit en hou ook niet van gezeur. weet ik veel. wat een lastige vraag.quote:
dat heb ik vanmorgen nog opgemeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is mannelijk volgens jou dan?
Ik ben dominant, zelfverzekerd, ik weet wat ik wil, drink bier, zeur rijwel nooit en hou ook niet van gezeur. Ik vind voetbal alleen niet leuk om te kijken. Maar ben ik nu niet-vrouwelijk vogens jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
pff, hoe komt dat. omdat ik dominant ben, zelfverzekerd, ik weet wat ik wil, vind voetbal leuk om te kijken, drink bier, zeur vrijwel nooit en hou ook niet van gezeur. weet ik veel. wat een lastige vraag.
waarom ben jij vrouwelijk en niet one of the guys?
Je niet altijd perfect voor willen doen vind ik best mannelijk. Bovenstaande vind ik dan ook het leukste aan je hele antwoord, want dat is het. Het is een lastige vraag.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan mag jij het voortaan zo schrijven, omdat je een goed argument hebt. Mijn toestemming heb je bij deze
speciaal voor jou, dat weet je toch.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De lengte van je piemel maakt je niet mannelijkWel leuk dat je er weer even op terug komt
Kort haar, beetje sportief (uiterlijk), geen make-up / niet teveel met uiterlijk bezig zijn (wel verzorgd natuurlijk), vaak meer direct dan vrouwen, niet zo praterig (vrouwen kunnen echt uuuren aan de telefoon zitten bijv, mannen doen dat niet), beetje interesse in techniek of de werking ergens van, niet zo'n stresskip / emotioneel stabiel.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is mannelijk volgens jou dan?
ik ben verre van perfect.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je niet altijd perfect voor willen doen vind ik best mannelijk. Bovenstaande vind ik dan ook het leukste aan je hele antwoord, want dat is het. Het is een lastige vraag.
Laat je ook scheten en boeren en lach je zelf het hardst om je eigen grappen en roep je geregeld zomaar vanuit het niets "BIER & TIETEN" en lig je dan weer dubbel?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef palawan het volgende:
Kort haar, beetje sportief (uiterlijk), geen make-up / niet teveel met uiterlijk bezig zijn (wel verzorgd natuurlijk), vaak meer direct dan vrouwen, niet zo praterig (vrouwen kunnen echt uuuren aan de telefoon zitten bijv, mannen doen dat niet), beetje interesse in techniek of de werking ergens van.
Ja, ik vind mezelf wel mannelijk
Emotioneel stabiel is onvrouwelijk? Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Kort haar, beetje sportief (uiterlijk), geen make-up / niet teveel met uiterlijk bezig zijn (wel verzorgd natuurlijk), vaak meer direct dan vrouwen, niet zo praterig (vrouwen kunnen echt uuuren aan de telefoon zitten bijv, mannen doen dat niet), beetje interesse in techniek of de werking ergens van, niet zo'n stresskip / emotioneel stabiel.
Ja, ik vind mezelf wel mannelijk
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat je ook scheten en boeren en lach je zelf het hardst om je eigen grappen en roep je geregeld zomaar vanuit het niets "BIER & TIETEN" en lig je dan weer dubbel?
Vind ik dan he, vrouwen met kort haar is echt niks. En mannen met lang haar ook niet..quote:
Ja, en als je daar problemen mee hebt sla ik je op je bekquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat je ook scheten en boeren en lach je zelf het hardst om je eigen grappen en roep je geregeld zomaar vanuit het niets "BIER & TIETEN" en lig je dan weer dubbel?
Nee, ik vind dat wel cool eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef kutkloon7 het volgende:
Ja, en als je daar problemen mee hebt sla ik je op je bek
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, en als je daar problemen mee hebt sla ik je op je bek
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:
Het is zo sneu omdat het waar is.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:02 schreef AhmedJaret het volgende:
Sorry, maar ik herken mij echt niet in de mentale problemen waar jullie het over hebben. Is het dan echt zo lastig om een beetje te hitten met een meisje? Misschien komt het omdat ik een alpha mannetje ben. Jullie weten immers dat de vrouwtjes dit diggen.
Dat meisje wie vreemd is, maar eigenlijk superlief en waar jij stapel verliefd op bent? Dat meisje dat blijft omgaan met foute jongens om redenen die jij niet kan bevatten? Dat meisje die je belt om twee uur in de nacht en jou huilend vraagt waarom haar foute vriendje haar voor de laatste vier dagen niet heeft gebeld? Doe geen moeite, je blijft in de friendzone, hoe vaak je haar ook knuffelt, hoe vaak ze jou ook een kus op de wang geeft en hoe vaak ze tegen jou aanligt op een film avond, maar toch duidelijk haar grenzen aangeeft.
Yep, zulk soort meisjes geef ik.
In het echt doe ik net alsof ik om types als jou geef. Ik luister naar je problemen en laat je uithuilen op mijn schouder (no homo) omdat je weer bent afgewezen en verzeker je dat je ooit de ware zult vinden. Maar diep van binnen lach ik mij verrot en geef ik helemaal niks om jouw pathetische leven. De dikkertjes en de varkentjes mag je hebben. Maar echt, de meisjes waar van jij op het punt staat om ze vertellen dat je ze leuk vindt, en die dat ook echt zijn, heb ik al lang vies hard gegeven.
Prima. Maak hun huiswerk en help ze met het tillen van zware spullen tijdens de verhuizing. Je zult er niks voor terugkrijgen. Telkens weer die afwijzing omdat diep van binnen haar biologische klok doorseint dat alleen een echte alpha man haar mag bevruchten om er een zo goed mogelijk DNA profiel voor terug te krijgen. Het doet vast pijn en in je arm krassen verbetert de situatie nie,t want er is niks wat jij kan doen aan moeder natuur haar wil.
Vrouwen willen alpha mannen. Geen ziekelijk mislukte personen als jij. Man the fuck up.
Ben jij een Marokkaan? Die worden wel veel meer alpha opgevoed.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:02 schreef AhmedJaret het volgende:
Sorry, maar ik herken mij echt niet in de mentale problemen waar jullie het over hebben. Is het dan echt zo lastig om een beetje te hitten met een meisje? Misschien komt het omdat ik een alpha mannetje ben. Jullie weten immers dat de vrouwtjes dit diggen.
Dat meisje wie vreemd is, maar eigenlijk superlief en waar jij stapel verliefd op bent? Dat meisje dat blijft omgaan met foute jongens om redenen die jij niet kan bevatten? Dat meisje die je belt om twee uur in de nacht en jou huilend vraagt waarom haar foute vriendje haar voor de laatste vier dagen niet heeft gebeld? Doe geen moeite, je blijft in de friendzone, hoe vaak je haar ook knuffelt, hoe vaak ze jou ook een kus op de wang geeft en hoe vaak ze tegen jou aanligt op een film avond, maar toch duidelijk haar grenzen aangeeft.
Yep, zulk soort meisjes geef ik.
In het echt doe ik net alsof ik om types als jou geef. Ik luister naar je problemen en laat je uithuilen op mijn schouder (no homo) omdat je weer bent afgewezen en verzeker je dat je ooit de ware zult vinden. Maar diep van binnen lach ik mij verrot en geef ik helemaal niks om jouw pathetische leven. De dikkertjes en de varkentjes mag je hebben. Maar echt, de meisjes waar van jij op het punt staat om ze vertellen dat je ze leuk vindt, en die dat ook echt zijn, heb ik al lang vies hard gegeven.
Prima. Maak hun huiswerk en help ze met het tillen van zware spullen tijdens de verhuizing. Je zult er niks voor terugkrijgen. Telkens weer die afwijzing omdat diep van binnen haar biologische klok doorseint dat alleen een echte alpha man haar mag bevruchten om er een zo goed mogelijk DNA profiel voor terug te krijgen. Het doet vast pijn en in je arm krassen verbetert de situatie nie,t want er is niks wat jij kan doen aan moeder natuur haar wil.
Vrouwen willen alpha mannen. Geen ziekelijk mislukte personen als jij. Man the fuck up.
Dan ben je gewoon geen lapszwans, niks mis mee hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben verre van perfect.
slechte eigenschappen. ik ben heel stellig, ongenuanceerd, soms doe ik eerst ipv eerst even na te denken. ook een lastige vraag eigenlijk.
oh, en wat ik echt zwaar vervelend aan mezelf vind ik mijn opruimdrang. gekookt? ik kan niet rustig zitten voordat de zooi opgeruimd en opgeborgen is. altijd alles op dezelfde plek, heel erg geroutineerd.
Het is niet waar lolquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is zo sneu omdat het waar is.
Vroeger misschien, maar die leeftijd verschuift.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is niet waar lol
Misschien voor meisjes van 16
Ik wou net zeggen, wat een bullshitquote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is niet waar lol
Misschien voor meisjes van 16
Naar 13 jaar ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger misschien, maar die leeftijd verschuift.
14 dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger misschien, maar die leeftijd verschuift.
nee, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon geen lapszwans, niks mis mee hoor
Ik denk dat hij het meent, dat maakt het ergerquote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd wel cool hoeveel tijd trolls in hun post steken en dan niet meer reageren. Best wel alpha zeg maar
Nee, bad guys laten pas hun true colors zien als ze je in je broekzak hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Ok ok, het meeste is uiteraard bullshit, maar vrouwen willen bijzonder vaak een bad-boy. En gaan daarna zeiken dat het zo'n klootzak is.
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wat vrouwen willen: vrouwen willen een man waarmee ze op 1 lijn zitten en waar ze gelijkwaardig aan zijn. Waar ze mee kunnen levelen en daadwerkelijk mee kunnen praten.
Hoaxquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wat vrouwen willen: vrouwen willen een man waarmee ze op 1 lijn zitten en waar ze gelijkwaardig aan zijn. Waar ze mee kunnen levelen en daadwerkelijk mee kunnen praten.
Faal.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Ok ok, het meeste is uiteraard bullshit, maar vrouwen willen bijzonder vaak een bad-boy. En gaan daarna zeiken dat het zo'n klootzak is.
Jullie willen ook het liefst makkelijk neuken, maar uiteindelijk een vrouw thuis die niet in het rond neukt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Ah nee joh, hij is enkel een dikke troll.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het meent, dat maakt het erger
Ik denk dat hij nu als een stiekem alpha zolderautistje aan het fappen is op onze reactiesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Moonwalk het volgende:
Ik denk dat hij het meent, dat maakt het erger
Dat is volgens onderzoek niet helemaal waar, maar ik steun je... gewoon omdat jij het bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah nee joh, hij is enkel een dikke troll.
ik denk dat de meeste vrouwen een man willen die weet wie hij is, niet bang is knopen door te hakken en een ruggegraat heeft, zijn eigen gang gaat en leven heeft maar wel respect heeft voor haar en ook attent en lief kan en wil zijn zonder dat hij bang is dat zijn pikkie daardoor krimpt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Oja want het is geslaagd, het gaat nu over hemquote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu als een stiekem alpha zolderautistje aan het fappen is op onze reacties
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is volgens onderzoek niet helemaal waar, maar ik steun je... gewoon omdat jij het bent.
Kijk je weleens om je heen naar andere relaties?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste vrouwen een man willen die weet wie hij is, niet bang is knopen door te hakken en een ruggegraat heeft, zijn eigen gang gaat en leven heeft maar wel respect heeft voor haar en ook attent en lief kan en wil zijn zonder dat hij bang is dat zijn pikkie daardoor krimpt.
Nouja, de overgrote meerderheid van vrouwen waar ik woon zijn het blackberry bontkraagje type.quote:
Zijn er nog andere alpha mannen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Onderzoek uitgevoerd door alpha" mannen zeker.![]()
Je wil gewoon keihard seksen?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gaat jou geen reet aan. Maar niet dat.
dat ligt niet aan mij. ik denk gewoon dat een vrouw zoiets wil. maar vrouwen zouden vrouwen niet zijn als ze af en toe niet gigantisch tegenstrijdig zouden zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kijk je weleens om je heen naar andere relaties?
Ok misschien is dat wat vrouwen vaak willen, maar absoluut niet waar ze mee eindigen.
Specificeer je opmerking dan even naar 'pauperwijven' in plaats van vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, de overgrote meerderheid van vrouwen waar ik woon zijn het blackberry bontkraagje type.
En ik ben bang dat ik daar over toch echt gelijk heb.
die vrouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, de overgrote meerderheid van vrouwen waar ik woon zijn het blackberry bontkraagje type.
En ik ben bang dat ik daar over toch echt gelijk heb.
Drommel!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je wil gewoon keihard seksen?
Ambivalent vind ik een mooi woord. Ik adviseer mensen ook altijd om vooral niet te luisteren naar wat vrouwen zeggen dat ze willen, maar naar gedrag te kijken. Dan zie je opeens hele andere dingen. Interessante wezens die vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ligt niet aan mij. ik denk gewoon dat een vrouw zoiets wil. maar vrouwen zouden vrouwen niet zijn als ze af en toe niet gigantisch tegenstrijdig zouden zijn.
Waarom reageer jij op mij lolzquote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gaat jou geen reet aan. Maar niet dat.
Jij vroeg wat.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op mij lolz
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen <wenkbrauw.gif>
Ik weet niet. Ik ben het alpha vrouwtje...ik trek mannen aan die graag een dildo in hun kont willen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zijn er nog andere alpha mannen dan?
Daar ben ik naar op zoek ja. Ik wil niet alleen maar een partner, maar ook een maatjequote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
sommige mensen hebben oogkleppen op. zie dit topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ambivalent vind ik een mooi woord. Ik adviseer mensen ook altijd om vooral niet te luisteren naar wat vrouwen zeggen dat ze willen, maar naar gedrag te kijken. Dan zie je opeens hele andere dingen. Interessante wezens die vrouwen.
Subtiel hoor ditquote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ben het alpha vrouwtje...ik trek mannen aan die graag een dildo in hun kont willen.
Hoi drommel
Succes daarmeequote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet. Ik ben het alpha vrouwtje...ik trek mannen aan die graag een dildo in hun kont willen.
Een klankbord?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar ben ik naar op zoek ja. Ik wil niet alleen maar een partner, maar ook een maatje
Was dat niet duidelijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Specificeer je opmerking dan even naar 'pauperwijven' in plaats van vrouwen.
Ik kan zo'n schot voor open doel niet laten liggenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Sinosappel het volgende:
Hoi drommel
Waar jij woont misschienquote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk?
Dat is overigens de meerdeheid van de "vrouwen".
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan zo'n schot voor open doel niet laten liggen
Alpha vrouwen hoeven niet met hun boobies te flashen op internet om aandacht te krijgen
Ik vind eigenlijk dat elke vrouw met hun boobies moet flashen op internetquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alpha vrouwen hoeven niet met hun boobies te flashen op internet om aandacht te krijgen
Bedankt voor je meningquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat elke vrouw met hun haar boobies moet flashen op internet
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar ben ik naar op zoek ja. Ik wil niet alleen maar een partner, maar ook een maatje
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef Strani het volgende:
* Strani schopt de deur in op z'n weg naar binnen, roept 'ja ja ja ja hier ben ik, waar zijn de wijven!?!?', duwt een kleinere mannelijke chatter richting de bar om bier voor 'm te halen, swaffelt de jukebox en raakt in gevecht met iemand die naar z'n meisje kijkt.
Alpha-man in da house!!!
Zo, en nu ga ik shoppen want ik heb nieuwe kleren nodig.
Hoi vriend *geeft vriendschappelijke stomp op zijn schouder*quote:Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef Strani het volgende:
* Strani schopt de deur in op z'n weg naar binnen, roept 'ja ja ja ja hier ben ik, waar zijn de wijven!?!?', duwt een kleinere mannelijke chatter richting de bar om bier voor 'm te halen, swaffelt de jukebox en raakt in gevecht met iemand die naar z'n meisje kijkt.
Alpha-man in da house!!!
INB4 homo opmerkingenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef Strani het volgende:
Alpha-man in da house!!!
Oei dat zou wel moeten hè, dit kan echt niet meer zoals m'n huid er nu uitziet.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. En even langs de schoonheidsspecialiste?
Tik 'm aan ouwe!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi vriend *geeft vriendschappelijke stomp op zijn schouder*
Hoeft niet hoor, ik vind je huid mooiquote:Op woensdag 21 december 2011 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat zou wel moeten hè, dit kan echt niet meer zoals m'n huid er nu uitziet.
Nee dat was het niet, maar als 15jarige hoef jij sowieso nog niet van vrouwen te spreken.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk?
Dat is overigens de meerdeheid van de "vrouwen".
oh burnquote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, maar als 15jarige hoef jij sowieso nog niet van vrouwen te spreken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik vind je huid mooi
Toch heb ik de meeste aandacht voor mijn boobies nog wel gekregen van jou schatquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik zag het, ik smolt helemaal wegquote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
En ik heb gewonnen hoor, dat gevecht van die vent die naar je keek.
Dit zijn de type vrouwen die ik geef. Wanneer jij eindelijk een kans krijgt met haar, zal ze haar benen spreiden maar ze zal je niet willen met de lust die ze mij wilt. Je ziet geen gevoel in haar ogen, ik wel. Ik zie haar instinct het overnemen en haar benen klemmen zich om mij heen en ze vraagt mij om voor altijd bij haar te blijven. Terwijl jij leuk met haar door het park wandelt en zij huilt omdat ik haar al drie dagen niet heb gebeld, verlangt ze naar mij. Mocht jij haar dan ooit eens zo ver krijgen, vertelt ze je dat ze niet in de stemming is omdat ik net met haar klaar ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoi drommel
En iedere man zijn dikke kont!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat elke vrouw met hun boobies moet flashen op internet
Mission accomplished!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zag het, ik smolt helemaal weg
En ik met jouw kontjequote:Op woensdag 21 december 2011 17:21 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Dit zijn de type vrouwen die ik geef. Wanneer jij eindelijk een kans krijgt met haar, zal ze haar benen spreiden maar ze zal je niet willen met de lust die ze mij wilt. Je ziet geen gevoel in haar ogen, ik wel. Ik zie haar instinct het overnemen en haar benen klemmen zich om mij heen en ze vraagt mij om voor altijd bij haar te blijven. Terwijl jij leuk met haar door het park wandelt en zij huilt omdat ik haar al drie dagen niet heb gebeld, verlangt ze naar mij. Mocht jij haar dan ooit eens zo ver krijgen, vertelt ze je dat ze niet in de stemming is omdat ik net met haar klaar ben.
Zie hier het bewijs dat sinosappel dus toch een man is.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:21 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Dit zijn de type vrouwen die ik geef. Wanneer jij eindelijk een kans krijgt met haar, zal ze haar benen spreiden maar ze zal je niet willen met de lust die ze mij wilt. Je ziet geen gevoel in haar ogen, ik wel. Ik zie haar instinct het overnemen en haar benen klemmen zich om mij heen en ze vraagt mij om voor altijd bij haar te blijven. Terwijl jij leuk met haar door het park wandelt en zij huilt omdat ik haar al drie dagen niet heb gebeld, verlangt ze naar mij. Mocht jij haar dan ooit eens zo ver krijgen, vertelt ze je dat ze niet in de stemming is omdat ik net met haar klaar ben.
Hahaha inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat sinosappel dus toch een man is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
Toch heb ik de meeste aandacht voor mijn boobies nog wel gekregen van jou schatJe kunt er maar niet over ophouden maar ik neem het als compliment hoor
Vind je het geil of heb ik een snaartje geraakt? Het moet wel 1 van die 2 zijn.Iemand moet de meeste aandacht geven toch? Ik ben blij dat die eer mij toekomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel klote voor je dat je meer aandacht van een vrouw dan van mannen krijgt![]()
Ik vind ze er zeker wel ok uitzien, geil vind ik het absoluut niet en het gevoelige snaartje zit 'm in het feit dat je hier zo stoer loopt te doen en ondertussen als een onzekere slet je tieten laat zien voor aandacht. Had je hier ook wat normaler gedaan, dan had je mij er niet over gehoord.
Die heb ik nog nergens op FOK! staan en dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En iedere man zijn dikke kont!!!
Maar ik luister 538 in de hoop dat ik me dan 16 blijf voelenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:21 schreef Strani het volgende:
Je moet meer 3FM luisteren hoor. We weten alletwee dat je de 25 amper gepasseerd bent.
Dit is zo narcistisch dat kan zelfs soit niet zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:21 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Strani het volgende:
Cactus1 heeft niks meer gepost nadat ik 'ouwe' tegen haar zei. Kijk Sinos, zó bewijs je dus dat je een vrouw bent.
Edit: En dan net voor mij posten om me dwars te zitten. Echt een vrouw.
Hij post ook niet als Soit. En als het hem wel is, wordt 'ie beterquote:Op woensdag 21 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is zo narcistisch dat kan zelfs soit niet zijn.
Tot straks mi amorquote:
Ik ben blij met mn lichaam en vind dat spannend om te laten zien. Newsflash: vrouwen zijn de baas over hun eigen lichaam en mogen van hun eigen seksualiteit genieten. Dat doet niet iedere vrouw vanuit onzekerheid, integendeel. En iemand daarvoor een slet noemen is ook niet van deze tijd. Ohnee, iemand laat zichzelf op een sexy manier zien. Schop haar snel terug de keuken in!!!! Grapppig hoe dit soort reacties juist vaak van vrouwen komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Iemand moet de meeste aandacht geven toch? Ik ben blij dat die eer mij toekomt![]()
Ik vind ze er zeker wel ok uitzien, geil vind ik het absoluut niet en het gevoelige snaartje zit 'm in het feit dat je hier zo stoer loopt te doen en ondertussen als een onzekere slet je tieten laat zien voor aandacht. Had je hier ook wat normaler gedaan, dan had je mij er niet over gehoord.
Let the bitcht fight commence proceedquote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Iemand moet de meeste aandacht geven toch? Ik ben blij dat die eer mij toekomt![]()
Dit verhaal klinkt als een slecht vertaalde copy paste overigens ben ik het wel met je eens hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:02 schreef AhmedJaret het volgende:
Jij zou hier niet meer posten las ik ergens?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit verhaal klinkt als een slecht vertaalde copy paste overigens ben ik het wel met je eens hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Strani het volgende:
Cactus1 heeft niks meer gepost nadat ik 'ouwe' tegen haar zei. Kijk Sinos, zó bewijs je dus dat je een vrouw bent.
Edit: En dan net voor mij posten om me dwars te zitten. Echt een vrouw.
Jij moet gewoon even optyfen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben blij met mn lichaam en vind dat spannend om te laten zien. Newsflash: vrouwen zijn de baas over hun eigen lichaam en mogen van hun eigen seksualiteit genieten. Dat doet niet iedere vrouw vanuit onzekerheid, integendeel. En iemand daarvoor een slet noemen is ook niet van deze tijd. Ohnee, iemand laat zichzelf op een sexy manier zien. Schop haar snel terug de keuken in!!!! Grapppig hoe dit soort reacties juist vaak van vrouwen komt.
Als ik dat leuk vind om te doen, wie ben jij dan om je er zo overdreven aan te storen?
Van harte meid. Van je eigen seksualiteit genieten doe je maar in je eigen omgeving. Zodra je het nodig hebt om dit te laten bewonderen door anderen zit er niks meer achter dan pure onzekerheid. Je hebt die bevestiging van anderen nodig om je goed te voelen. Weet je wat zo sneu is? Tieten krijg je gewoon, het is niet iets wat jij als mens gepresteerd hebt en waar je met recht trots op kan zijn. Prima dat jij het leuk vindt om te doen, ik vind het nog leuker om mijn ongezouten mening erover te geven en ik weet dat het je raakt in je onzekerheid, diep verstopt achter die stoere muur van jequote:Op woensdag 21 december 2011 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben blij met mn lichaam en vind dat spannend om te laten zien. Newsflash: vrouwen zijn de baas over hun eigen lichaam en mogen van hun eigen seksualiteit genieten. Dat doet niet iedere vrouw vanuit onzekerheid, integendeel. En iemand daarvoor een slet noemen is ook niet van deze tijd. Ohnee, iemand laat zichzelf op een sexy manier zien. Schop haar snel terug de keuken in!!!! Grapppig hoe dit soort reacties juist vaak van vrouwen komt.
Als ik dat leuk vind om te doen, wie ben jij dan om je er zo overdreven aan te storen?
Snaartjes. Ze worden geraakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik begrijp al die ophef over Sinos niet.
Ik vind er niet veel aan te genieten om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Blus het vuurtje nou niet. Geniet er liever van.
Ja echt hequote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
Al die mannen meteen voor haar opkomen.
Fixedquote:Op woensdag 21 december 2011 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
lolz
Trouwens Drommel jouw kont heb ik wel gezien hoor
Zijn er maar 2 hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
Dit en straks maakt ze ze weer met de grond gelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
Kutje, ben ik nu ook onzeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van harte meid. Van je eigen seksualiteit genieten doe je maar in je eigen omgeving. Zodra je het nodig hebt om dit te laten bewonderen door anderen zit er niks meer achter dan pure onzekerheid. Je hebt die bevestiging van anderen nodig om je goed te voelen. Weet je wat zo sneu is? Tieten krijg je gewoon, het is niet iets wat jij als mens gepresteerd hebt en waar je met recht trots op kan zijn. Prima dat jij het leuk vindt om te doen, ik vind het nog leuker om mijn ongezouten mening erover te geven en ik weet dat het je raakt in je onzekerheid, diep verstopt achter die stoere muur van je
Jij bent tofquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kutje, ben ik nu ook onzeker?
Komisch ja bwehehe. Dit alles is echt grappig om te zien als je de psychologie erachter doorhebtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
Pcies!!! Stelletje kneuzenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
Niet in sexy en gewaagd trouwens, daar post ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar er staan allemaal foto's van mn bierbuik op FOK!
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kutje, ben ik nu ook onzeker?
Ik geef alleen maar even m'n mening. Als ik mijn mening wil geven, dan doe ik dat ookquote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Pcies!!! Stelletje kneuzen![]()
Daar komt bij dat ze zich prima kan verdedigen zelf.
Van gisteravond bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet dat ik het met jou eens ben. In tegendeel zelfs maar ik vond het toch even grappig.quote:
Nog een keertje voor jou danquote:Op woensdag 21 december 2011 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
Jep.
Je goodies laten zien op internet = blijkbaar onzeker.
Vervolgens daar keihard op haten met geen enkele reden komt daarentegen heel zelfverzeked over.
Jij hebt helemaal geen bierbuik! Zag er goed uit hoooorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben onzekerTijd om naar de sportschool te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a long line down from heaven.
Mag je raden welke foto 3/4 maand oud is en welke een weekquote:Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tijd om naar de sportschool te gaan
Ik ben onzekerJezus wat ontzetend triest, zit je hier stoer te doen terwijl je eigenlijk fucking onzeker bent over je lichaam en het daarom maar voor iedereen toonbaar maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik ben onzekerAttention whoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus wat ontzetend triest, zit je hier stoer te doen terwijl je eigenlijk fucking onzeker bent over je lichaam en het daarom maar voor iedereen toonbaar maaktAhh ja, dikke vetkwabben overal, ik heb FOK!sters nodig die me bewonderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Based on de ranzigheid in de kamer is de 2e foto recenterquote:Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag je raden welke foto 3/4 maand oud is en welke een week
Op het streepje na zie ik geen verschil eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag je raden welke foto 3/4 maand oud is en welke een week
De Fok!sters in dit forum vinden je helaas allemaal een onzekere slet (op een enkeling na).quote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh ja, dikke vetkwabben overal, ik heb FOK!sters nodig die me bewonderen
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus wat ontzetend triest, zit je hier stoer te doen terwijl je eigenlijk fucking onzeker bent over je lichaam en het daarom maar voor iedereen toonbaar maaktNee, voor vrouwen geldt dat juist niet. Dan is het lekker. Snap dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(alleen je 'collega's' zijn een beetje jaloers hier)I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ojaquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen geldt dat juist niet. Dan is het lekker. Snap dat.
(alleen je 'collega's' zijn een beetje jaloers hier)
Naar de opticien, jij moet hetquote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op het streepje na zie ik geen verschil eigenlijk.
Dat zou jij als "Aandachtsgeile topichoer" ook moeten doenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Serieus? Gaan we nu foto's van onze lichamen posten hier?
Waar was je mee bezig dan? Even serieusquote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
O kijk mannen haten ook in dit topic, toch uit een ander soort hout geslagen. Normaal krijg ik een goed bezig oid
Oeps. Dat was ik. Lant zou zoiets nooit zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Serieus? Gaan we nu foto's van onze lichamen posten hier?
Net alsof ik nooit opruimquote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Based on de ranzigheid in de kamer is de 2e foto recenter
Je ziet toch wel verschil tussen de 2 foto'squote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waar was je mee bezig dan? Even serieus
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Naar de opticien, jij moet het
Denken dat ik een betere camera hebquote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee.
Maak over een x aantal maanden maar nog een foto in beter licht met een betere camera, misschien is er dan wel duidelijk verschil.
Kuch kuch is dat niet een beetje hypocriet van je?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, heb je ook met je tieten lopen flashen?
Okee, de 2e dus?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je ziet toch wel verschil tussen de 2 foto'sop 1 van de 2 ben ik 8 kilo zwaarder
Je hoeft geen camera te hebben om er een foto mee te regelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik een betere camera heb
1e foto was 80 2e foto 88 ik wil doorgaan tot 95/100 zodat ik leukere posities kan spelen bij mn sportquote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Okee, de 2e dus?
Ik vind je vrij dun namelijk (ben ik zelf ook hoor), dus ik vroeg me af wat jouw doel was. Ik neem aan dat je zwaarder wil worden?
Vrij dun? Gewoon niet erg breed misschien, zoals zoveel mensen dat niet zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Okee, de 2e dus?
Ik vind je vrij dun namelijk (ben ik zelf ook hoor), dus ik vroeg me af wat jouw doel was. Ik neem aan dat je zwaarder wil worden?
Dat vind ik gewoon viesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrij dun? Gewoon niet erg breed misschien, zoals zoveel mensen dat niet zijn.
Dun was het meisje dat ik op straat zag lopen vandaag, in een kort rokje en blote benen. Haar bovenbenen waren gewoon nét zo dun als haar enkels. Niet normaal meer.
Okee, dan ben je inderdaad goed bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1e foto was 80 2e foto 88 ik wil doorgaan tot 95/100 zodat ik leukere posities kan spelen bij mn sport
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Stevige mannen met een dikke kont![]()
![]()
Onzekere slettebak van mequote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn progress van 3/4 maanden. 4% bf, 120kg deadlift
gr gr
Dan breekt zijn ruggetjequote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn progress van 3/4 maanden. 4% bf, 120kg deadlift
gr gr
Je snapt het niet. Je onzekerheid is niet gebaseerd op je eigen beeld van je uiterlijk, maar op een ander vlak en dat probeer je te compenseren met aandacht te vestigen op iets waar je niet onzeker over bent. Jaloezie heeft hier niks mee van doen, ik snap dat je het op die manier probeert weg te relativeren, maar werk liever aan je eigenwaarde waardoor je dit niet meer nodig hebtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Sinosappel het volgende:
OjaSnap ik wel hoor. Maar ze zien het zelf nog niet in.
lolololooooololooolololloloolquote:Op woensdag 21 december 2011 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
Waar heeft deze vent het over lol
Oh ja! Ik heb nog chippiesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Puntenjager het volgende:
O wacht... het begint weer *bier en popcorn pakt*
Ik ben alleen het tweede en het derde.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet stoer, lief en onzeker tegelijk zijn
Ik ben onzekerOmnomnom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, had ik gister al gezien.![]()
Ik ben het op verschillende momenten alle 3.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet stoer, lief en onzeker tegelijk zijn
Niet echt, daarbij komt dat de meeste vrouwen toch wel aandachtsgeil zijn... dat is nu eenmaal zo. Geldt ook voor degene die het hardst roepen dat het een schande is, neem bijvoorbeeld cactus herinner me toch een foto met een aardig kort rokje en inkijk. Net zo goed gericht op het hebben van aandacht van mannen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
Maar goed, is het laten zien van tieten zonder tepel echt zó erg? Misschien is ze 18, ik heb ook foto's gepost zo rond die leeftijd.
Ik snap die heisa niet en ik snap ook niet waarom iedereen haar in het hokje onzeker schuift.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
Maar goed, is het laten zien van tieten zonder tepel echt zó erg? Misschien is ze 18, ik heb ook foto's gepost zo rond die leeftijd.
Ik snap de ophef over dit soort foto's niet om eerlijk te zijn. Tuurlijk is het wel leuk en grappig voor even, maar de volgende dag ben ik het alweer vergeten. The real thing is gewoon zoveel beter dan me druk maken over een 1 of ander kiekjequote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet echt, daarbij komt dat de meeste vrouwen toch wel aandachtsgeil zijn... dat is nu eenmaal zo. Geldt ook voor degene die het hardst roepen dat het een schande is, neem bijvoorbeeld cactus herinner me toch een foto met een aardig kort rokje en inkijk. Net zo goed gericht op het hebben van aandacht van mannen.
Moon, lees dit en lach meequote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet echt, daarbij komt dat de meeste vrouwen toch wel aandachtsgeil zijn... dat is nu eenmaal zo. Geldt ook voor degene die het hardst roepen dat het een schande is, neem bijvoorbeeld cactus herinner me toch een foto met een aardig kort rokje en inkijk. Net zo goed gericht op het hebben van aandacht van mannen.
Cursusje begrijpend internet-surfen voor jou. Denk je nou echt dat het haar foto was?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
...Goeie comeback?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Je onzekerheid is niet gebaseerd op je eigen beeld van je uiterlijk, maar op een ander vlak en dat probeer je te compenseren met aandacht te vestigen op iets waar je niet onzeker over bent. Jaloezie heeft hier niks mee van doen, ik snap dat je het op die manier probeert weg te relativeren, maar werk liever aan je eigenwaarde waardoor je dit niet meer nodig hebt
Er zijn maar weinig mensen die niet van aandacht houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Aandacht is zo'n gek ding. Aan de ene kant is het idd prettig en aan de andere kant betekend het dat je je afhankelijk opstelt naar anderen. De mens is een raar wezenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die niet van aandacht houden.
Hahaha. Wat een "onzekere slet". (Niet mijn woorden, ik vind dat soort dingen dikke prima).quote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Roy vlucht weg een verzuurde kutten discussie is aan de gang.quote:
Dan moet ik even zoeken waar ik die van internet vandaan had gehaaldquote:
Heb ik ongelijk dan, begrijp eerlijk gezegd niet waarom jij je zo druk maakt om wat een ander doet.quote:
Was die foto van die radslag dan ook niet van jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet ik even zoeken waar ik die van internet vandaan had gehaald![]()
Wijze les deel 2: stuur nooit echte foto's naar Fokkers die in DM wanhopig om een foto vragen
En zelfs al zou je wel onzeker zijn en bevestiging willen dmv foto's. Lekker boeiend. Onzeker zijn er hier wel meer.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
...Goeie comeback?![]()
Kun je het je voorstellen dat ik niet onzeker ben maar het gewoon leuk vind om te posten? Net als die mannen hier in het topic? Zonder dat ik....1 of andere onzekerheid heb die ik probeer te verhelpen door foto's van mn tits online te zetten? Wat een kromme logica.
Bovendien, als je niet jaloers bent waarom begin je er dan in godsnaam iedere keer weer over? Serieuze vraag, waarom stoort het je zo? En als je je stoort aan hoe ik me gedraag, waarom begin je dan niet daar over ipv mn tetten?
En thanks voor de tip maar dat heb ik dus niet nodig. Mijn tip voor jou: neem een chillpil en bekommer je niet zo om wat anderen doen als het niks met jou te maken heeft.
Dit is beter dan girl-girl-porn *geniet*quote:Op woensdag 21 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
...Goeie comeback?![]()
Kun je het je voorstellen dat ik niet onzeker ben maar het gewoon leuk vind om te posten? Net als die mannen hier in het topic? Zonder dat ik....1 of andere onzekerheid heb die ik probeer te verhelpen door foto's van mn tits online te zetten? Wat een kromme logica.
Bovendien, als je niet jaloers bent waarom begin je er dan in godsnaam iedere keer weer over? Serieuze vraag, waarom stoort het je zo? En als je je stoort aan hoe ik me gedraag, waarom begin je dan niet daar over ipv mn tetten?
En thanks voor de tip maar dat heb ik dus niet nodig. Mijn tip voor jou: neem een chillpil en bekommer je niet zo om wat anderen doen als het niks met jou te maken heeft.
Heloef, kerel, nog gehosseld bij SR gister?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Roy vlucht weg een verzuurde kutten discussie is aan de gang.
We posten niet voor niks in een ''versieren gaat niet makkelijk'' topicquote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zelfs al zou je wel onzeker zijn en bevestiging willen dmv foto's. Lekker boeiend. Onzeker zijn er hier wel meer.
Je hebt ongelijk omdat het niet Cactus was op die foto, slimmerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb ik ongelijk dan, begrijp eerlijk gezegd niet waarom jij je zo druk maakt om wat een ander doet.
Het zijn mijn normen en waarden ook niet maar om nu een ander voor te gaan schrijven wat hij/zij niet moet doen.
Ja inderdaad. Ik deed het omdat ik het spannend en geil vond en aandacht wilde.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zelfs al zou je wel onzeker zijn en bevestiging willen dmv foto's. Lekker boeiend. Onzeker zijn er hier wel meer.
Zo lang je ook zonder die aandacht kan is er niks aan het handje.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aandacht is zo'n gek ding. Aan de ene kant is het idd prettig en aan de andere kant betekend het dat je je afhankelijk opstelt naar anderen. De mens is een raar wezen
Jij bent echt een hopeloos geval. Succes met de kerels die je aantrekt met je gedrag. Je zult het nodig hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
...Goeie comeback?![]()
Wederom goeie comeback....quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een hopeloos geval. Succes met de kerels die je aantrekt met je gedrag. Je zult het nodig hebben.
Thanx.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82
Bingoquote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Was die foto van die radslag dan ook niet van jou?
Zo eens, dat gemekker dat anderen zich niet druk moeten maken want dat doen ze zelf ook heul niet. Het is maar een forum, volgens mij zijn er maar weinig posters hier die zicht écht druk maken om zoiets, en zien dit enkel als vermaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Sinji het volgende:
For the record, niemand maakt zich druk. Het is maar een forum. Het zijn slechtst observaties yo. En nu ga ik aan de sushi, omnomnom
Prima toch.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik deed het omdat ik het spannend en geil vond en aandacht wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |