Naar 13 jaar ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger misschien, maar die leeftijd verschuift.
14 dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger misschien, maar die leeftijd verschuift.
nee, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon geen lapszwans, niks mis mee hoor
Ik denk dat hij het meent, dat maakt het ergerquote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd wel cool hoeveel tijd trolls in hun post steken en dan niet meer reageren. Best wel alpha zeg maar
Nee, bad guys laten pas hun true colors zien als ze je in je broekzak hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Ok ok, het meeste is uiteraard bullshit, maar vrouwen willen bijzonder vaak een bad-boy. En gaan daarna zeiken dat het zo'n klootzak is.
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wat vrouwen willen: vrouwen willen een man waarmee ze op 1 lijn zitten en waar ze gelijkwaardig aan zijn. Waar ze mee kunnen levelen en daadwerkelijk mee kunnen praten.
Hoaxquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wat vrouwen willen: vrouwen willen een man waarmee ze op 1 lijn zitten en waar ze gelijkwaardig aan zijn. Waar ze mee kunnen levelen en daadwerkelijk mee kunnen praten.
Faal.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Ok ok, het meeste is uiteraard bullshit, maar vrouwen willen bijzonder vaak een bad-boy. En gaan daarna zeiken dat het zo'n klootzak is.
Jullie willen ook het liefst makkelijk neuken, maar uiteindelijk een vrouw thuis die niet in het rond neukt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Ah nee joh, hij is enkel een dikke troll.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het meent, dat maakt het erger
Ik denk dat hij nu als een stiekem alpha zolderautistje aan het fappen is op onze reactiesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Moonwalk het volgende:
Ik denk dat hij het meent, dat maakt het erger
Dat is volgens onderzoek niet helemaal waar, maar ik steun je... gewoon omdat jij het bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah nee joh, hij is enkel een dikke troll.
ik denk dat de meeste vrouwen een man willen die weet wie hij is, niet bang is knopen door te hakken en een ruggegraat heeft, zijn eigen gang gaat en leven heeft maar wel respect heeft voor haar en ook attent en lief kan en wil zijn zonder dat hij bang is dat zijn pikkie daardoor krimpt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Murdera het volgende:
Oja want het is geslaagd, het gaat nu over hemquote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu als een stiekem alpha zolderautistje aan het fappen is op onze reacties
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is volgens onderzoek niet helemaal waar, maar ik steun je... gewoon omdat jij het bent.
Kijk je weleens om je heen naar andere relaties?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste vrouwen een man willen die weet wie hij is, niet bang is knopen door te hakken en een ruggegraat heeft, zijn eigen gang gaat en leven heeft maar wel respect heeft voor haar en ook attent en lief kan en wil zijn zonder dat hij bang is dat zijn pikkie daardoor krimpt.
Nouja, de overgrote meerderheid van vrouwen waar ik woon zijn het blackberry bontkraagje type.quote:
Zijn er nog andere alpha mannen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Onderzoek uitgevoerd door alpha" mannen zeker.![]()
Je wil gewoon keihard seksen?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gaat jou geen reet aan. Maar niet dat.
dat ligt niet aan mij. ik denk gewoon dat een vrouw zoiets wil. maar vrouwen zouden vrouwen niet zijn als ze af en toe niet gigantisch tegenstrijdig zouden zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kijk je weleens om je heen naar andere relaties?
Ok misschien is dat wat vrouwen vaak willen, maar absoluut niet waar ze mee eindigen.
Specificeer je opmerking dan even naar 'pauperwijven' in plaats van vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, de overgrote meerderheid van vrouwen waar ik woon zijn het blackberry bontkraagje type.
En ik ben bang dat ik daar over toch echt gelijk heb.
die vrouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, de overgrote meerderheid van vrouwen waar ik woon zijn het blackberry bontkraagje type.
En ik ben bang dat ik daar over toch echt gelijk heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |