De PvdA heeft minder van dat doorgeleerde geneuzel nodig over de ideale samenleving en moet zich veel meer richten op het gezeik waar Jan Modaal dagelijks last van heeft. Ik denk dat het vervolgens Jan Modaal aan zijn reet zal roesten of zijn buurman moslim is, als 'ie maar werkt, de taal spreekt en geen uitkering heeft. En de laatste jaren is er toch teveel een hang geweest naar behoud van culturele identiteit en dus vooral niet aanpassen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef waht het volgende:
Spekman is het tegenovergestelde van wat de PvdA nodig heeft. Tenzij ik Spekman niet goed ken.
Je hebt dan risico op vijandige overnamequote:Op woensdag 21 december 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
Hij wil in ieder geval de lijsttrekker laten kiezen ook door niet-leden.
Spekman gaat het niet redden in dat wespennest. Daarnaast moet hij vaak als de lampen aangaan thuis zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PvdA heeft minder van dat doorgeleerde geneuzel nodig over de ideale samenleving en moet zich veel meer richten op het gezeik waar Jan Modaal dagelijks last van heeft. Ik denk dat het vervolgens Jan Modaal aan zijn reet zal roesten of zijn buurman moslim is, als 'ie maar werkt, de taal spreekt en geen uitkering heeft. En de laatste jaren is er toch teveel een hang geweest naar behoud van culturele identiteit en dus vooral niet aanpassen.
Hans lijkt mij iemand die de latente lamballen op hun flikker geeft. Over verdere welvaartsverdeling zullen onze wegen zich scheiden maar hij sluit zijn ogen niet voor de terechte onderbuikgevoelens van een hoop mensen.
Klinkt niet slecht. Z'n gewaden verhullen de wolf die Spekman kennelijk is.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PvdA heeft minder van dat doorgeleerde geneuzel nodig over de ideale samenleving en moet zich veel meer richten op het gezeik waar Jan Modaal dagelijks last van heeft. Ik denk dat het vervolgens Jan Modaal aan zijn reet zal roesten of zijn buurman moslim is, als 'ie maar werkt, de taal spreekt en geen uitkering heeft. En de laatste jaren is er toch teveel een hang geweest naar behoud van culturele identiteit en dus vooral niet aanpassen.
Hans lijkt mij iemand die de latente lamballen op hun flikker geeft. Over verdere welvaartsverdeling zullen onze wegen zich scheiden maar hij sluit zijn ogen niet voor de terechte onderbuikgevoelens van een hoop mensen.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:55 schreef Tem het volgende:
Daarnaast moet hij vaak als de lampen aangaan thuis zijn.
Wat is dat voor onzin,quote:Op woensdag 21 december 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
De stemmen van niet-leden zullen wel niet zo zwaar tellen als die van leden. Die van bestuurders tellen nu ook al zwaarder dan die van leden.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt dan risico op vijandige overname
Walgelijke spot.quote:
Haha, dan weet ik al wat me te doen staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
Doe mij het spotje van Rita maar.quote:
Dat is zo'n ongelooflijk domme man.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop Marcouch als stas mee te maken.
Zou kunnen. Zegt misschien ook wat over mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelooflijk domme man.
Doe maar niet. Dan verschijnt er binnen een paar dagen weer een topic in NWS over allochtonen die bezwaar maken tegen het spotje van de PVV.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:01 schreef De_Nuance het volgende:
Kun je ergens een klacht indienen tegen dat spotje ?
Bij Stichting Correlatie, misschien.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:01 schreef De_Nuance het volgende:
Kun je ergens een klacht indienen tegen dat spotje ?
Youtubelinkje?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef De_Nuance het volgende:
Nee maar die spot is echt erg.
De Tsjechise PO weigerde het spotje van hun extreem-rechte uit te zenden. Kunnen ze bij ons een voorbeeld aan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |