Ik vind hem ontzettend vervelend.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, die zou hem met een heggenschaar te lijf zijn gegaan.
Vind jij Jan Mulder ook zo vervelend?
Dat is het wel, die "trillend op m'n benen" (zal wel eerder de artrose zijn dan angst overigens) mensen willen zelf gouden bergen voor hun sterfbed maar dat moet de jongere generatie maar ophoesten met hun vrolijke gezang.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ikke, ikke, ikke, laat de rest maar stikken.
Yugh.quote:
Die ook, ja.quote:
Beter is ze er met de OS wel weer bij.quote:
quote:
Ach, als ze een blootreportage in een mannenblad doet ben ik ook tevreden.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Beter is ze er met de OS wel weer bij.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
There are no PHPs in POL.
quote:
Afgunst.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef 3-voud het volgende:
Iemand kon het niet hebben dat ik een complimentje kreeg...
Over twintig jaar kan het weer.quote:
Sja, zure linksen.quote:
Dat klinkt als een stel poppenkastfiguren.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Tot die tijd draag ik Geddes&Gilmore.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nogmaals, al drie partijen eruit willen komen, dan zal dat gebeuren. Beatrix kan dan vanuit haar gesubsidieerde ivoren toren saboteren zoveel ze wil, het komt er niet van.
Dan ben ik toe aan de corduroy.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over twintig jaar kan het weer.
Als ik denk aan een loeder, verschijnt je moeder.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Tem het volgende:
Als ik mijn ogen toe doe, ben ik in honolulu.
Die onthou ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik denk aan een loeder, verschijnt je moeder.
Meneer, als ik u zie heb ik zin in ruzie.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik denk aan een loeder, verschijnt je moeder.
Tjongejonge.quote:
twitter:KustawBessems twitterde op woensdag 21-12-2011 om 15:48:28Nu @HansSpekman is gekozen zouden er wel eens gauw dingen kunnen gaan gebeuren in de #PvdA.. (ter herinnering: http://t.co/f323R4fJ ) reageer retweet
Hans lijkt mij een oprechte vent.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ie wat van zijn voorzitterschap kan maken, ik hoop het.
Jij ken hem niet goed, ik ken 'm beter en ik denk dat hij precies is wat de PvdA nodig heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef waht het volgende:
Spekman is het tegenovergestelde van wat de PvdA nodig heeft. Tenzij ik Spekman niet goed ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |