SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
? zegt ie trouwensquote:
Ik wil het zienquote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef PierreTT het volgende:
Mooi dat Stoma in de kelder en de Uggs er nog bij staan
toen ik het zei, zag je ineens die steekvlamquote:
haha echt he, gewoon op zijn gemakquote:
toenstraks had ie nederlandse vlagquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef PierreTT het volgende:
Heeft Andre nou die Amerikaanse vlag op zijn arm
Zit eens even niet zo te hatenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef tliciouz het volgende:
Ga lekker hier kletsen.
Zometeen Live: Andre Kuipers naar het ISS
dit dus!quote:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Beetje aerodynamisch en een grote opslag tank voor alle brandstof. Plus die gekke russen is het ook geluktquote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Nice. Even zo'n ding klussen in m'n achtertuin, brb.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Andre, als je dit leest: goede reis.
Erg jammer dat ze dat programma stop hebben gezet. Ik heb onderstaande lancering in 2006 nog kunnen zien toen ik in de VS was. Echt onvergetelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, ik ga maar eens even wat lezen hierover dan...
Dat was ie 1.5 week geleden alquote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
Vandaag gratis de phyical warfare pack te downloaden voor BF3.
De type 88 LMG![]()
![]()
![]()
Waar? Vriend van me had het er ook over dat hij hem gratis kon downloaden zonder limited edition.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
De type 88 LMG![]()
![]()
![]()
Met de Ariane en de VEGA raket inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die houdt zich geloof ik alleen bezig met Europese raketten (Ariane), niet met de Russische Soyuz.
Op dit moment is de Sojoez de enige raket die mensen kan vervoeren. Eerst had je de space shuttle nog, maar die is zoals Tauch al zei met pensioen. NASA was bezig met een opvolger, maar door bezuinigingen van Bush & Obama is dit stopgezet.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, waarom een Russische raket?
Ziet er toch mega vet uitquote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze dat programma stop hebben gezet. Ik heb onderstaande lancering in 2006 nog kunnen zien toen ik in de VS was. Echt onvergetelijk.
Dat geluid rond 0:40...
En gekeken in de kantinequote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met de Ariane en de VEGA raket inderdaad
[..]
Op dit moment is de Sojoez de enige raket die mensen kan vervoeren. Eerst had je de space shuttle nog, maar die is zoals Tauch al zei met pensioen. NASA was bezig met een opvolger, maar door bezuinigingen van Bush & Obama is dit stopgezet.
Er zijn meerdere partijen die raketten lanceren, maar dat is met vracht. Zoals bijvoorbeeld sattelieten, zo ook ESA waar ik dus indirect voor werk
nee maar wel gebeft door natte kruis doosquote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Rauw. het volgende:
Word er vanavond nog weer geBFed op de Xbox als gisteravond?
Maar ESA werkt toch voor jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met de Ariane en de VEGA raket inderdaad
[..]
Op dit moment is de Sojoez de enige raket die mensen kan vervoeren. Eerst had je de space shuttle nog, maar die is zoals Tauch al zei met pensioen. NASA was bezig met een opvolger, maar door bezuinigingen van Bush & Obama is dit stopgezet.
Er zijn meerdere partijen die raketten lanceren, maar dat is met vracht. Zoals bijvoorbeeld sattelieten, zo ook ESA waar ik dus indirect voor werk
die wapens in DLC is wel echt tof deed COD dat maarquote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
De type 88 LMG![]()
![]()
![]()
Nee op een PC in productie. We zijn bezig met een voor mij hele belangrijke batch stuwstof te draaien, waar ik bij moet blijvenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar ESA werkt toch voor is toch van jou?
Ja toen alleen op de ps3.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was ie 1.5 week geleden al
Ook op de xbox, want toen heb ik hem ook gedownload, want toen ik map update wou downloaden moest ik 1200 punten dokkenquote:
Handig die site, maar werkt nog niet helemaal merk ik?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, kut spelinruil.nl
Vorige week 18 oude 360-meuk games opgestuurd waar ik flink wat geld/webshopwaarde voor terug zou krijgen... Normaal zou alles binnen max 7 dagen verwerkt moeten zijn... nog steeds niets... geen enkele respons. Volgens track & Trace zou het pakket vorige week woensdag afgeleverd moeten zijn...
Nouja dan maar een ticket inschieten op de website: "Gegarandeerd binnen 24 uur antwoord". Gisterochtend contact gezocht, nog steeds geen enkele respons...
En dat terwijl ik wel zie dat de webshop geupdate wordt met nieuwe games... en met games die ik graag wilde hebben nu niet meer beschikbaar zijn...
Als er iets mis gaat ofzo kan dat gebeuren, maar laat op zijn minst IETS horen...
Ja dat ken ikquote:Zodra Spelinruil het pakket ontvangt (dit duurt minimaal 2 werkdagen en maximaal 7 werkdagen) worden de spellen beoordeeld. Als de spellen aan alle kwaliteitseisen voldoen worden deze aangenomen en krijg je meteen een e-mail met een bevestiging. Hierna kan je meteen voor de waarde nieuwe spellen uitzoeken op de site. Dit werkt doormiddel van een tegoed dat wordt bijgeschreven op jouw account bij Spelinruil. Je kan dus ook eerst een gedeelte van het tegoed uitgeven en later het restant. Het tegoed verloopt niet dus je kan het net zo lang laten staan totdat het gewenste spel op voorraad is.
Daar moest ik idd wel aan denkenquote:
bellen geen optie?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Op budgetgaming krijgt de site juist alleen maar enorm lovende kritieken... mja heel fijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:20 schreef Michhas het volgende:
Iemand zo trouwens zin in een potje Homefront?
Graag!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zullen we Mass Effect 3 co-op doen?
lol die op 0.51 klopt niet echtquote:
Met je vleugel door het water scheren, je weet zelfquote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol die op 0.51 klopt niet echt
Beter doen we:quote:Op woensdag 21 december 2011 16:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Potje Call of Forza: Modern Motorsport Duty?
The Elder Effect: Call of HomeBattle MotorTheft 4: Revelationsquote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beter doen we:
Grand Call of BattleWarfare Duty Theft 3.5
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
The Elder Effect: Call of HomeBattle MotorTheft 4: Revelations
Mass Motorsport Warfare: Call of Elder TheftAssasins !quote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
The Elder Effect: Call of HomeBattle MotorTheft 4: Revelations
Zin in inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 17:40 schreef Michhas het volgende:
Of gewoon Soul Calibur 5, beter dan dat wordt het niet
Hm, maar ik haal hem sowieso niet bij de release denk ik..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Michhas het volgende:
Wtf Pieter, SC5 zou op 31 januari uitkomen, en nu staat er ineens bij alle pre-orders 3 februari
Wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hm, maar ik haal hem sowieso niet bij de release denk ik..
Och, wie is dat niet overkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat zo'n bever avond KK?
fixedquote:Op woensdag 21 december 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, wie is dat niet overkomen.Gelukkig gaat het niet altijd zo. Maar meestal wel
![]()
![]()
![]()
Ze hebben je modded controller ontdekt.quote:
quote:
Oeiquote:
Komt een idioot het veld op rennen en die schopt esteban en die keeper van AZ schopt terug en krijgt rood..quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wat was er dan?
zat niet te kijken?
Je hebt iets gemist jongenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wat was er dan?
zat niet te kijken?
Ajax kan er toch ook niks aan doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist jongen
Verbeek![]()
Esteban![]()
Ajax en zijn supporters![]()
Want? Ajax zorgt toch voor de veiligheid? Die is er niet. Gaat er meer om dat de spelers van Ajax het gek vinden dat Verbeek zijn team van het veld haalt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ajax kan er toch ook niks aan doen.
Ze moeten die gast 10 jaar cel geven, levenslang stadion verbod + alle kosten betalen die nu worden gemaakt.
Ja, poging tot doodslag.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
10 jaar cel voor het half raak schoppen van iemand! Dat zal hem leren!
Ajax is hier zeer zeker wel verantwoordelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ajax kan er toch ook niks aan doen.
Ze moeten die gast 10 jaar cel geven, levenslang stadion verbod + alle kosten betalen die nu worden gemaakt.
Ach, word steeds gekker in Nederlandquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ajax is hier zeer zeker wel verantwoordelijk.
ff btje twitter trends doorkijken, kom je zo'n trutje tegen die dit post:
"Wat nou Ajax is verantwoordelijk? Dat slaat dus sowieso nergens op; hetzelfde dat jij verantwoordelijk moet zijn voor klasgenoten?"
Dat is 10 of 20 jaar geleden toch ook zo geweest? Idd krom, maar niet geheel onterechtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ja uiteindelijk is Ajax verantwoordelijk maar het zou wel krom zijn als Ajax nu geschorst wordt of zo.
Als het nou bij PSV was gebeurd dan was er tuurlijk niks aan de hand?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is 10 of 20 jaar geleden toch ook zo geweest? Idd krom, maar niet geheel onterecht
owja goeiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kijk wel hoe dennis storm valerio zeno opeet
Ik ben geen ajax supporter hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het nou bij PSV was gebeurd dan was er tuurlijk niks aan de hand?
Haha zit het ook te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kijk wel hoe dennis storm valerio zeno opeet
Ja als Esteban een schorsing krijgt dan echt...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben geen ajax supporter he. Slaat sowieso nergens op natuurlijk, want het zal me weinig boeien wat ze doen.
Maar Esteban een schorsing geven hier voor, is van de gekke
Ik snap het gezeur eigenlijk niet helemaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zit het ook te kijken.Volgens mij is het gewoon vlees van een dier. Kan niet anders.
Gezeur? Ik schakel net pas in.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur eigenlijk niet helemaal.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Wat idioot gedoe weer
Voetbal zelf is wel oké, maar dat hele idiote, bizarre wereldje er omheen, wat de neuk negers [ afbeelding ]
Perfect voorbeeld, thanks broederquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Lekker voor die arrogante rukkers daar in Amsterdam. Kutclub.
Ik doel op de reacties op internet, niet uquote:
Dat dus. De waarde die mensen eraan hechten en vooral de manier waarop.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Wat idioot gedoe weer
Voetbal zelf is wel oké, maar dat hele idiote, bizarre wereldje er omheen, wat de neuk negers [ afbeelding ]
Dit, minus het hekel hebben aan verbeek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef KneusTeun het volgende:
Hoewel ik een hekel aan verbeek heb, geef ik hem 100% credit! haal iedereen maar van veld en toedeloe!
Was leuk he FIFAquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe motto van ajax "samen schoppen we er ons doorheen"?
too soon?
Jup!quote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Perfect voorbeeld, thanks broeder
Natuurlijk niet. Zou een schande zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ajax boete, Az eruit. Zo kan het ook
Ja maar daar is hij voor vrij gesproken en het lijkt me sterk dat het daarom gingquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Pixell het volgende:
Heeft esteban trouwens niet al een aanvaring gehad met de rechterlijke macht in dit land of zijn land van herkomst? misschien daaraan gerelateerd?
Gast doe niet zo triestquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Rellen bij de ArenA. Typerend voor dat volk.
Ja hij is vrijgesproken, maar daar kunnen andere mensen daar anders over denkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar daar is hij voor vrij gesproken en het lijkt me sterk dat het daarom ging
Denk niet dat die kerel er zo ver heeft overnagedacht is gewoon een bezopen idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja hij is vrijgesproken, maar daar kunnen andere mensen daar anders over denken
Heeft er weinig mee te maken, gaat er mij meer om wat Esteban nu krijgt, Ajax kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV supporters die nu huilen om Ajax supporters kom op gasten bij iedere andere ploeg zou zo worden gereageerd door de supporters. Wel een trieste mongool die kerel staat je club voor zover je daar van kan spreken voor en dan doe je zoiets
Ja en dat slaat juist dus nergens op. En daar heeft Tauch toch wel een punt, met die doorgesnoven supporters van jullie krijg je deze onzinquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee Tauch die meteen begint met dat Ajax volk en net doet alsof in andere stadions niet zo zou worden gereageerd. Uiteindelijk wordt de wedstrijd uitgespeeld met 11 tegen 10 en dat is het hele verhaal
Slaat misschien ook nergens op maar zo zijn de regels nou eenmaal. Al boeit het me eigenlijk ook niets als ze het 11 tegen 11 uitspelenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dat slaat juist dus nergens op. En daar heeft Tauch toch wel een punt, met die doorgesnoven supporters van jullie krijg je deze onzin
Hmm dus jij stopt als je ineens aangevallen word?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef dreamzk het volgende:
Estaban is gewoon zo dom geweest om door te trappen terwijl die gast op de grond ligt. Zoals eerder vermeld, wedstrijd gaat worden verder gespeeld met maar 10 man voor AZ.
Kut supporters hebben ze ook meer als genoegquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan nog 1 ding het is de beker maar en Ajax heeft al meer dan genoeg van die dingen
Dit is toch een slowchat of niet soms?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ga iig eventjes naar het fifa topic als je in het gam forum over voetbal loopt te zwetsen.
Was te verwachten kwalquote:
Not sure if serious or...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan nog 1 ding het is de beker maar en Ajax heeft al meer dan genoeg van die dingen
Falert.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan nog raar vinden dat je alleen maar in je kelder of zolder zit
Hapquote:
Doe maar, ik hou wel van huisdieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan er wel een paar vangen voor je.
Hap je weer, t't't'tquote:
Maar Ross hoe is het dan in de ruimte met andre? Nog beetje contact gehad?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Gefeliciteerd aan de benjamin van de groep. Aaaaawwwhhhhh *aai over de bol geeft*
Je loopt een paar jaar achter.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze?
Fotoboek van slaaf_fikkie
Bedrijfsuitje naar het ISS, of casual rondje om de maan?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Vanmiddag bedrijfsuitje met diner en dan vakantie
Hell yesh
Oh en voor de haterts:
[ afbeelding ]
Jij was toch aan het haten omdat sommige vakantie haddenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Vanmiddag bedrijfsuitje met diner en dan vakantie
Hell yesh
Oh en voor de haterts:
[ afbeelding ]
4-6 weken lang vakantie jaquote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij was toch aan het haten omdat sommige vakantie hadden?
Hmm okéquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_skyrimfanboys.htmlquote:
Wat doen al die vmbo'ers daar? Die norm geldt alleen voor havo en vwo. Kutvolk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ood_ontsnapt_op.html
Hier komen dit soort keeper schoppers dus vandaan
Ik ga emigreren denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
Fucked up man. Maakt niet uit, ooit gaan wij een keer samen, en dan gaan we daar MW2 spelen hihahoquote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aww sheeiit Pierre, zou vandaag gewoon vertrekken.![]()
Maakt niet uit..quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel die het veld op ging heeft wel mooi 50 piek verdiend
Blijkbaar had ie gezegd tegen ze vrienden "wedden voor 50 euro dat ik die wedstrijd verpest en in de krant kom" of zoiets vaagsquote:
Idd is hopelijk maar een heel heel heel klein deel van de boete die hij krijgtquote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Blijkbaar had ie gezegd tegen ze vrienden "wedden voor 50 euro dat ik die wedstrijd verpest en in de krant kom" of zoiets vaags
Idd al gebeurd dit ook in de meeste stadions waar er vrije verkoop is helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat ie sowieso binnen kan komen met een stadion verbod is al achterlijk
Ik ga al vanaf me 13de niet meer naar school maar ik ben hier voor je jongeren generatie..quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
Ja en daar voor roepen ze Rotterdam Hooligansquote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ga al vanaf me 13de niet meer naar school maar ik ben hier voor je jongeren generatie..
haha wat baas.![]()
trouwens ook echte ajax hooligun.
echt he.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en daar voor roepen ze Rotterdam Hooligans
Nietquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
echt he.
Wanneer gaan we weer een potje fifa doen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet! Had bij die beacon van FIFA al gezet : SoldMayor en Nelis8 are not invited
Helft van het dreamteam meldt zich!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet! Had bij die beacon van FIFA al gezet : SoldMayor en Nelis8 are not invited
Ja dan word het een ander verhaalquote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helft van het dreamteam meldt zich!
Ik stem voor!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter gaan we inderdaad een keer met z'n allen FIFA doen
Okéquote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter gaan we inderdaad een keer met z'n allen FIFA doen
quote:
Ergens in het begin van de 5e eeuw dus.quote:Vanaf de 5e eeuw na Christus drukte de invloed van de Saksen steeds meer haar stempel op de streek. Waarschijnlijk vond er enige kolonisatie- en bevolkingspolitiek door de Saksen plaats. Twente droeg vanaf toen ook zelf de duidelijke cultuurkenmerken van de noordoostelijker gelegen stamgebieden der Saksen.
Eind 8e, begin 9e eeuw kwam het Twentse gebied onder de macht van het Frankische rijk te staan. De Franken onder leiding van Karel de Grote onderwierpen de weerspannige Saksische streek door eigen militaire vestigingen te stichten. Zo herinnert de naam Oldenzaal aan Olde Sala. Sala is een Frankisch woord voor woonstede. Twente was tot laat in de 8e eeuw een heidense streek gebleven, maar door de Frankische overheid werd veel werk gemaakt van de kerstening. Massaal werd het Doopsel ontvangen, voornamelijk nadat vooraanstaande Saksische leiders (Widukind) zich hadden laten dopen. In die tijd werden ook de Germaanse heiligdommen omgebouwd tot christelijke kapellen en kerken. De Saksische adel kon zich door het nieuwe Frankische leenrecht gaan gedragen als feodale klasse.
Vermoedelijk in de 10e eeuw kwam Twente stevig in de greep van de Utrechtse bisschoppen en ging het deel uitmaken van het Oversticht. Gedurende de Middeleeuwen beheerste eerst een graaf - in feite een hoge ambtenaar van de bisschop - de streek vanuit zijn residentie in Goor. Later ging het gezag van de graaf over op een drost die door de bisschop werd benoemd. In de 11e of 12e eeuw werd Noord-Twente (de streek rond Emlichheim) van Twente afgescheiden en ging onder het graafschap Bentheim horen, kerkelijk bleef het echter nog onder het bisdom Utrecht vallen.
Spelinruil geeft de hele tijd dat pakketje terug, en de postbode blijft maar proberen. Ze hebben echt wel gezien wat voor games erin zitten, en ze willen het gewoon niet hebben man, accepteer dat nou.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef Rossdale het volgende:
Het pakketje wat ik naar spelinruil had gestuurd is blijkbaar nog steeds niet aangekomen, op track & Trace zie ik dit:
14.12.2011:
Zending afgeleverd in postbus
14.12.2011:
Zending afgeleverd
15.12.2011:
Zending afgeleverd
15.12.2011:
15.12.2011:
Zending afgeleverd
15.12.2011:
21.12.2011:
21.12.2011:
Zending afgeleverd
22.12.2011:
Zending afgeleverd
22.12.2011:
Hoe vaak kunnen ze hetzelfde pakketje afleveren? Wat een fucking bullshitIk snap er echt heeeeeelemaal niets meer van
DHL is bagger, en veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn rechterhand is toch geen maagd meer ?!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Bozz187 het volgende:
Michhas zegt: enigste wat ik steel is maagdelijkheid
hij is linkshandigquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn rechterhand is toch geen maagd meer ?!
Die is al helemaal geen maagd meer danquote:
ja maar rechtswel, en zijn vriendin is streng geroformeerdquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is al helemaal geen maagd meer dan
Wat een stink wedstrijd.quote:
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FIFA 12 is toch wel tof speelt mij chiller dan 11
Ik verdedig gewoon stukken beter weet niet wat het isquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )
En in 12 win ik gewoon niet van hem
Ja dat had ik dus bij Fifa 11, en ja ik kan het wel weer terug zetten, maar dat is ook niet fairquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verdedig gewoon stukken beter weet niet wat het is
Keeper doet mee! Boemen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )
En in 12 win ik gewoon niet van hem
En u dan?quote:
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[KK-modus]Ga koken jij.[/KK-modus]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |