Komt een idioot het veld op rennen en die schopt esteban en die keeper van AZ schopt terug en krijgt rood..quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wat was er dan?
zat niet te kijken?
Je hebt iets gemist jongenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wat was er dan?
zat niet te kijken?
Ajax kan er toch ook niks aan doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist jongen
Verbeek![]()
Esteban![]()
Ajax en zijn supporters![]()
Want? Ajax zorgt toch voor de veiligheid? Die is er niet. Gaat er meer om dat de spelers van Ajax het gek vinden dat Verbeek zijn team van het veld haalt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ajax kan er toch ook niks aan doen.
Ze moeten die gast 10 jaar cel geven, levenslang stadion verbod + alle kosten betalen die nu worden gemaakt.
Ja, poging tot doodslag.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
10 jaar cel voor het half raak schoppen van iemand! Dat zal hem leren!
Ajax is hier zeer zeker wel verantwoordelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ajax kan er toch ook niks aan doen.
Ze moeten die gast 10 jaar cel geven, levenslang stadion verbod + alle kosten betalen die nu worden gemaakt.
Ach, word steeds gekker in Nederlandquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ajax is hier zeer zeker wel verantwoordelijk.
ff btje twitter trends doorkijken, kom je zo'n trutje tegen die dit post:
"Wat nou Ajax is verantwoordelijk? Dat slaat dus sowieso nergens op; hetzelfde dat jij verantwoordelijk moet zijn voor klasgenoten?"

Dat is 10 of 20 jaar geleden toch ook zo geweest? Idd krom, maar niet geheel onterechtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ja uiteindelijk is Ajax verantwoordelijk maar het zou wel krom zijn als Ajax nu geschorst wordt of zo.
Als het nou bij PSV was gebeurd dan was er tuurlijk niks aan de hand?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is 10 of 20 jaar geleden toch ook zo geweest? Idd krom, maar niet geheel onterecht
owja goeiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kijk wel hoe dennis storm valerio zeno opeet
Ik ben geen ajax supporter hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het nou bij PSV was gebeurd dan was er tuurlijk niks aan de hand?
Haha zit het ook te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kijk wel hoe dennis storm valerio zeno opeet
Ja als Esteban een schorsing krijgt dan echt...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben geen ajax supporter he. Slaat sowieso nergens op natuurlijk, want het zal me weinig boeien wat ze doen.
Maar Esteban een schorsing geven hier voor, is van de gekke
Ik snap het gezeur eigenlijk niet helemaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zit het ook te kijken.Volgens mij is het gewoon vlees van een dier. Kan niet anders.
Gezeur? Ik schakel net pas in.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur eigenlijk niet helemaal.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Wat idioot gedoe weer
Voetbal zelf is wel oké, maar dat hele idiote, bizarre wereldje er omheen, wat de neuk negers [ afbeelding ]
Perfect voorbeeld, thanks broederquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Lekker voor die arrogante rukkers daar in Amsterdam. Kutclub.
Ik doel op de reacties op internet, niet uquote:
Dat dus. De waarde die mensen eraan hechten en vooral de manier waarop.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Wat idioot gedoe weer
Voetbal zelf is wel oké, maar dat hele idiote, bizarre wereldje er omheen, wat de neuk negers [ afbeelding ]
Dit, minus het hekel hebben aan verbeek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef KneusTeun het volgende:
Hoewel ik een hekel aan verbeek heb, geef ik hem 100% credit! haal iedereen maar van veld en toedeloe!
Was leuk he FIFAquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe motto van ajax "samen schoppen we er ons doorheen"?
too soon?
Jup!quote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Perfect voorbeeld, thanks broeder
Natuurlijk niet. Zou een schande zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ajax boete, Az eruit. Zo kan het ook
Ja maar daar is hij voor vrij gesproken en het lijkt me sterk dat het daarom gingquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Pixell het volgende:
Heeft esteban trouwens niet al een aanvaring gehad met de rechterlijke macht in dit land of zijn land van herkomst? misschien daaraan gerelateerd?
Gast doe niet zo triestquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Rellen bij de ArenA. Typerend voor dat volk.
Ja hij is vrijgesproken, maar daar kunnen andere mensen daar anders over denkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar daar is hij voor vrij gesproken en het lijkt me sterk dat het daarom ging
Denk niet dat die kerel er zo ver heeft overnagedacht is gewoon een bezopen idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja hij is vrijgesproken, maar daar kunnen andere mensen daar anders over denken
Heeft er weinig mee te maken, gaat er mij meer om wat Esteban nu krijgt, Ajax kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV supporters die nu huilen om Ajax supporters kom op gasten bij iedere andere ploeg zou zo worden gereageerd door de supporters. Wel een trieste mongool die kerel staat je club voor zover je daar van kan spreken voor en dan doe je zoiets
Ja en dat slaat juist dus nergens op. En daar heeft Tauch toch wel een punt, met die doorgesnoven supporters van jullie krijg je deze onzinquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee Tauch die meteen begint met dat Ajax volk en net doet alsof in andere stadions niet zo zou worden gereageerd. Uiteindelijk wordt de wedstrijd uitgespeeld met 11 tegen 10 en dat is het hele verhaal
Slaat misschien ook nergens op maar zo zijn de regels nou eenmaal. Al boeit het me eigenlijk ook niets als ze het 11 tegen 11 uitspelenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dat slaat juist dus nergens op. En daar heeft Tauch toch wel een punt, met die doorgesnoven supporters van jullie krijg je deze onzin
Hmm dus jij stopt als je ineens aangevallen word?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef dreamzk het volgende:
Estaban is gewoon zo dom geweest om door te trappen terwijl die gast op de grond ligt. Zoals eerder vermeld, wedstrijd gaat worden verder gespeeld met maar 10 man voor AZ.
Kut supporters hebben ze ook meer als genoegquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan nog 1 ding het is de beker maar en Ajax heeft al meer dan genoeg van die dingen
Dit is toch een slowchat of niet soms?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ga iig eventjes naar het fifa topic als je in het gam forum over voetbal loopt te zwetsen.
Was te verwachten kwalquote:
Not sure if serious or...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan nog 1 ding het is de beker maar en Ajax heeft al meer dan genoeg van die dingen
Falert.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan nog raar vinden dat je alleen maar in je kelder of zolder zit
Hapquote:
Doe maar, ik hou wel van huisdieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan er wel een paar vangen voor je.
Hap je weer, t't't'tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |