Maakt niet uit..quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel die het veld op ging heeft wel mooi 50 piek verdiend
Blijkbaar had ie gezegd tegen ze vrienden "wedden voor 50 euro dat ik die wedstrijd verpest en in de krant kom" of zoiets vaagsquote:
Idd is hopelijk maar een heel heel heel klein deel van de boete die hij krijgtquote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Blijkbaar had ie gezegd tegen ze vrienden "wedden voor 50 euro dat ik die wedstrijd verpest en in de krant kom" of zoiets vaags
Idd al gebeurd dit ook in de meeste stadions waar er vrije verkoop is helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat ie sowieso binnen kan komen met een stadion verbod is al achterlijk
Ik ga al vanaf me 13de niet meer naar school maar ik ben hier voor je jongeren generatie..quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ood_ontsnapt_op.html
Hier komen dit soort keeper schoppers dus vandaan
Ja en daar voor roepen ze Rotterdam Hooligansquote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ga al vanaf me 13de niet meer naar school maar ik ben hier voor je jongeren generatie..
haha wat baas.![]()
trouwens ook echte ajax hooligun.
echt he.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en daar voor roepen ze Rotterdam Hooligans
Nietquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
echt he.
Wanneer gaan we weer een potje fifa doen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet! Had bij die beacon van FIFA al gezet : SoldMayor en Nelis8 are not invited
Helft van het dreamteam meldt zich!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet! Had bij die beacon van FIFA al gezet : SoldMayor en Nelis8 are not invited
Ja dan word het een ander verhaalquote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helft van het dreamteam meldt zich!
Ik stem voor!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter gaan we inderdaad een keer met z'n allen FIFA doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |