Waarom denk je dat Niels niks meer zegt? Hij zit daar in mission control alles te begeleiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou Niels hier nog iets mee te maken hebben gehad?
Broodje erbij, bakkie erbijquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij niet toch? tenminste dat zei ie toch? Hij zal wel aan het kijken zijn in de kantine met alle mensen daar
En op een beamerquote:
Zie je hem ineens daar in beeld lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Niels niks meer zegt? Hij zit daar in mission control alles te begeleiden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie je hem ineens daar in beeld lopen![]()
"Mister Rossdale, as private financer of this project, do you have anything to say?"
"Well, let's just hope everything works hihihahoho vre-se-lijk dat kan je niet seggen hohohooo"
[..]
"Mister Rossdale, as private financer of this project, do you have anything to say?"
"Well, let's just hope everything works hihihahoho vre-se-lijk dat kan je niet seggen hohohooo"
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Rauw. het volgende:
Z'n vrouw had vanmorgen voor de radio ook al zo'n geweldige opmerking:
"Gaat u hem missen"
"Hij is toch al nooit thuis"
Op zeker dat als hij een nigga wil zien neuken hij onder werktijd naar huis moet gaan!
[..]
800 euro voor een kk schoen. *yao ming*quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dure bitches staan allang op mijn lijst, ooit komt er een tijd.![]()
Of jij moet zo lief zijn?
Oh snap!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ga jij maar terug de keuken in, dit is een mannending, raketten de lucht in schieten.
Space Shuttles zijn met pensioen, helaas.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb dit totaal niet gevolgd en ben totaal niet thuis in die wereld, maar waarom vliegt Andre vanaf Rusland?
Ten eerste is het een russische unit, ten tweede is heel dat traject uitgerekend op de seconde en de lanceer coordinaten precies.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb dit totaal niet gevolgd en ben totaal niet thuis in die wereld, maar waarom vliegt Andre vanaf Rusland?
Dat heb ik gemist, ik ga maar eens even wat lezen hierover dan...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Space Shuttles zijn met pensioen, helaas.
Ik bedoelde meer, waarom een Russische raket?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ten eerste is het een russische unit, ten tweede is heel dat traject uitgerekend op de seconde en de lanceer coordinaten precies.
Dont worry dushi.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pringles :
http://www.askmen.com/dating/curtsmith_150/162_dating_advice.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |