Me so jellyquote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sweet! hier bij de grens is ook chill, er zit hier een slager die hele goede eisbein maakt!! en worst!
Stef zijn shit, zijn echte limburgse vlaaien toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw shit Stef, jouw shit![]()
Ohja, die ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
JAZEKERquote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit heb ik aan de kerstman gevraagd voor kerst:
[ afbeelding ]
DAYUUUUUM SON!
Klopt. Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. De houthakkers van de kantoorslaven.quote:
Der Leckerequote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit heb ik aan de kerstman gevraagd voor kerst:
[ afbeelding ]
DAYUUUUUM SON!
Wij doen dat ook altijd met vriendenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Wel een leuk idee voor een topic voor de Bourgondiėrs onder ons, elke keer als je iets verrekte lekkers hapt ff foto posten
Deze man snapt het leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. De houthakkers van de kantoorslaven.
Inderdaad, mannen vreten vlees van het bot en geen vreemde eendenlevertjes of kaviaar!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. De houthakkers van de kantoorslaven.
Nou, die shit is wel erg lekker moet ik zeggen. Ganzenlever, eendenlever, zwezerikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen vreten vlees van het bot en geen vreemde eendenlevertjes of kaviaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef tliciouz het volgende:
Kerstcadeautje voor mezelf is al binnen.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kerstcadeau moet ik nog kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NiceMijn kerstcadeau moet ik nog kopen!
GOTY 2011!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef tliciouz het volgende:
Kerstcadeautje voor mezelf is al binnen.
Vladje approved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |