quote:
Officieel zijn het 2 studieweken voor de aankomende tentamens, maar dat komt bij mij nooit zo overquote:Op woensdag 21 december 2011 07:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet dodelijke ziekte
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Deze al bekend hier? Kearl gaat loos.
Goedemorgen trouwens.
nee echt sterf!!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Officieel zijn het 2 studieweken voor de aankomende tentamens, maar dat komt bij mij nooit zo over
Morgen Vladzquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
Je zou Ross eens moeten zienquote:Op woensdag 21 december 2011 07:38 schreef Pixell het volgende:
[..]geweldig hoe die ouwe loos gaat!
Doe je toch ook niet, dan maar 20 jaar zitten en verkracht worden. Komt vanzelf een moment dat je het lekker vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:43 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_uit_kont_en_st.html
dit is dan wel weer hillarisch
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodkaquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Bozz187 het volgende:
Vandaag kunnen we ook zien of rossi zijn werk goedgedaan heeft, want er is weer een lancering
Die nieuwe jonge knul die les geeft aan mijn linedance-klasje vertelde ons dat hij linedancing weer helemaal hip ging maken! Ik snap niet wat al dat jonge grut leuk vind aan dit schuifelen, maar zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
oke, je hobby dan ook goedquote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodka
Zeker tof.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Om 14:16:15 om precies te zijnZo'n lancering is wel erg tof om te zien
Cadeaubon van 4 tientjes van de Ici Paris.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Kom er net achter dat het zaterdag kerst is! en ik weet niet wat ik voor kado voor me chick moet halennu weet ik weer wat er zo ruk aan kerst is.
Had ik maar zo'n vriendin....quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Cadeaubon van 4 tientjes van de Ici Paris.
Concertkaartje voor een vette show, heb je er zelf ook nog wat aanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vriendin....
Mijne zit net wat anders in mekaar dan de gemiddelde geurtjes en bloemetjes vrouw...
Ik kan de muziek van me vriendin niet uitstaanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Concertkaartje voor een vette show, heb je er zelf ook nog wat aan
Ook geen zilver/goud dan zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vriendin....
Mijne zit net wat anders in mekaar dan de gemiddelde geurtjes en bloemetjes vrouw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |