Ik ben toch echt een baas hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je van goede huizen komen, omdaar uberhaubt al voor in aanmerking te komen
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je van goede huizen komen, omdaar uberhaubt al voor in aanmerking te komen
sterf aan een niet dodelijke ziektequote:Op woensdag 21 december 2011 07:25 schreef Pixell het volgende:
Straks eindpresentatie van mijn project dit semester en dan vakantie
quote:
Officieel zijn het 2 studieweken voor de aankomende tentamens, maar dat komt bij mij nooit zo overquote:Op woensdag 21 december 2011 07:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet dodelijke ziekte
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Deze al bekend hier? Kearl gaat loos.
Goedemorgen trouwens.
nee echt sterf!!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Officieel zijn het 2 studieweken voor de aankomende tentamens, maar dat komt bij mij nooit zo over
Morgen Vladzquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
Je zou Ross eens moeten zienquote:Op woensdag 21 december 2011 07:38 schreef Pixell het volgende:
[..]geweldig hoe die ouwe loos gaat!
Doe je toch ook niet, dan maar 20 jaar zitten en verkracht worden. Komt vanzelf een moment dat je het lekker vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:43 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_uit_kont_en_st.html
dit is dan wel weer hillarisch
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodkaquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Bozz187 het volgende:
Vandaag kunnen we ook zien of rossi zijn werk goedgedaan heeft, want er is weer een lancering
Die nieuwe jonge knul die les geeft aan mijn linedance-klasje vertelde ons dat hij linedancing weer helemaal hip ging maken! Ik snap niet wat al dat jonge grut leuk vind aan dit schuifelen, maar zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
oke, je hobby dan ook goedquote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodka
Zeker tof.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Om 14:16:15 om precies te zijnZo'n lancering is wel erg tof om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |