SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
? zegt ie trouwensquote:
Ik wil het zienquote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef PierreTT het volgende:
Mooi dat Stoma in de kelder en de Uggs er nog bij staan
toen ik het zei, zag je ineens die steekvlamquote:
haha echt he, gewoon op zijn gemakquote:
toenstraks had ie nederlandse vlagquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef PierreTT het volgende:
Heeft Andre nou die Amerikaanse vlag op zijn arm
Zit eens even niet zo te hatenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef tliciouz het volgende:
Ga lekker hier kletsen.
Zometeen Live: Andre Kuipers naar het ISS
dit dus!quote:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Beetje aerodynamisch en een grote opslag tank voor alle brandstof. Plus die gekke russen is het ook geluktquote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Nice. Even zo'n ding klussen in m'n achtertuin, brb.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Andre, als je dit leest: goede reis.
Erg jammer dat ze dat programma stop hebben gezet. Ik heb onderstaande lancering in 2006 nog kunnen zien toen ik in de VS was. Echt onvergetelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, ik ga maar eens even wat lezen hierover dan...
Dat was ie 1.5 week geleden alquote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
Vandaag gratis de phyical warfare pack te downloaden voor BF3.
De type 88 LMG![]()
![]()
![]()
Waar? Vriend van me had het er ook over dat hij hem gratis kon downloaden zonder limited edition.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
De type 88 LMG![]()
![]()
![]()
Met de Ariane en de VEGA raket inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die houdt zich geloof ik alleen bezig met Europese raketten (Ariane), niet met de Russische Soyuz.
Op dit moment is de Sojoez de enige raket die mensen kan vervoeren. Eerst had je de space shuttle nog, maar die is zoals Tauch al zei met pensioen. NASA was bezig met een opvolger, maar door bezuinigingen van Bush & Obama is dit stopgezet.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, waarom een Russische raket?
Ziet er toch mega vet uitquote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze dat programma stop hebben gezet. Ik heb onderstaande lancering in 2006 nog kunnen zien toen ik in de VS was. Echt onvergetelijk.
Dat geluid rond 0:40...
En gekeken in de kantinequote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met de Ariane en de VEGA raket inderdaad
[..]
Op dit moment is de Sojoez de enige raket die mensen kan vervoeren. Eerst had je de space shuttle nog, maar die is zoals Tauch al zei met pensioen. NASA was bezig met een opvolger, maar door bezuinigingen van Bush & Obama is dit stopgezet.
Er zijn meerdere partijen die raketten lanceren, maar dat is met vracht. Zoals bijvoorbeeld sattelieten, zo ook ESA waar ik dus indirect voor werk
nee maar wel gebeft door natte kruis doosquote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Rauw. het volgende:
Word er vanavond nog weer geBFed op de Xbox als gisteravond?
Maar ESA werkt toch voor jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met de Ariane en de VEGA raket inderdaad
[..]
Op dit moment is de Sojoez de enige raket die mensen kan vervoeren. Eerst had je de space shuttle nog, maar die is zoals Tauch al zei met pensioen. NASA was bezig met een opvolger, maar door bezuinigingen van Bush & Obama is dit stopgezet.
Er zijn meerdere partijen die raketten lanceren, maar dat is met vracht. Zoals bijvoorbeeld sattelieten, zo ook ESA waar ik dus indirect voor werk
die wapens in DLC is wel echt tof deed COD dat maarquote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
De type 88 LMG![]()
![]()
![]()
Nee op een PC in productie. We zijn bezig met een voor mij hele belangrijke batch stuwstof te draaien, waar ik bij moet blijvenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar ESA werkt toch voor is toch van jou?
Ja toen alleen op de ps3.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was ie 1.5 week geleden al
Ook op de xbox, want toen heb ik hem ook gedownload, want toen ik map update wou downloaden moest ik 1200 punten dokkenquote:
Handig die site, maar werkt nog niet helemaal merk ik?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, kut spelinruil.nl
Vorige week 18 oude 360-meuk games opgestuurd waar ik flink wat geld/webshopwaarde voor terug zou krijgen... Normaal zou alles binnen max 7 dagen verwerkt moeten zijn... nog steeds niets... geen enkele respons. Volgens track & Trace zou het pakket vorige week woensdag afgeleverd moeten zijn...
Nouja dan maar een ticket inschieten op de website: "Gegarandeerd binnen 24 uur antwoord". Gisterochtend contact gezocht, nog steeds geen enkele respons...
En dat terwijl ik wel zie dat de webshop geupdate wordt met nieuwe games... en met games die ik graag wilde hebben nu niet meer beschikbaar zijn...
Als er iets mis gaat ofzo kan dat gebeuren, maar laat op zijn minst IETS horen...
Ja dat ken ikquote:Zodra Spelinruil het pakket ontvangt (dit duurt minimaal 2 werkdagen en maximaal 7 werkdagen) worden de spellen beoordeeld. Als de spellen aan alle kwaliteitseisen voldoen worden deze aangenomen en krijg je meteen een e-mail met een bevestiging. Hierna kan je meteen voor de waarde nieuwe spellen uitzoeken op de site. Dit werkt doormiddel van een tegoed dat wordt bijgeschreven op jouw account bij Spelinruil. Je kan dus ook eerst een gedeelte van het tegoed uitgeven en later het restant. Het tegoed verloopt niet dus je kan het net zo lang laten staan totdat het gewenste spel op voorraad is.
Daar moest ik idd wel aan denkenquote:
bellen geen optie?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Op budgetgaming krijgt de site juist alleen maar enorm lovende kritieken... mja heel fijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:20 schreef Michhas het volgende:
Iemand zo trouwens zin in een potje Homefront?
Graag!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zullen we Mass Effect 3 co-op doen?
lol die op 0.51 klopt niet echtquote:
Met je vleugel door het water scheren, je weet zelfquote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol die op 0.51 klopt niet echt
Beter doen we:quote:Op woensdag 21 december 2011 16:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Potje Call of Forza: Modern Motorsport Duty?
The Elder Effect: Call of HomeBattle MotorTheft 4: Revelationsquote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beter doen we:
Grand Call of BattleWarfare Duty Theft 3.5
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
The Elder Effect: Call of HomeBattle MotorTheft 4: Revelations
Mass Motorsport Warfare: Call of Elder TheftAssasins !quote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
The Elder Effect: Call of HomeBattle MotorTheft 4: Revelations
Zin in inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 17:40 schreef Michhas het volgende:
Of gewoon Soul Calibur 5, beter dan dat wordt het niet
Hm, maar ik haal hem sowieso niet bij de release denk ik..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Michhas het volgende:
Wtf Pieter, SC5 zou op 31 januari uitkomen, en nu staat er ineens bij alle pre-orders 3 februari
Wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hm, maar ik haal hem sowieso niet bij de release denk ik..
Och, wie is dat niet overkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat zo'n bever avond KK?
fixedquote:Op woensdag 21 december 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, wie is dat niet overkomen.Gelukkig gaat het niet altijd zo. Maar meestal wel
![]()
![]()
![]()
Ze hebben je modded controller ontdekt.quote:
quote:
Oeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |