Zijn rechterhand is toch geen maagd meer ?!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Bozz187 het volgende:
Michhas zegt: enigste wat ik steel is maagdelijkheid
hij is linkshandigquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn rechterhand is toch geen maagd meer ?!
Die is al helemaal geen maagd meer danquote:
ja maar rechtswel, en zijn vriendin is streng geroformeerdquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is al helemaal geen maagd meer dan
Wat een stink wedstrijd.quote:
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FIFA 12 is toch wel tof speelt mij chiller dan 11
Ik verdedig gewoon stukken beter weet niet wat het isquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )
En in 12 win ik gewoon niet van hem
Ja dat had ik dus bij Fifa 11, en ja ik kan het wel weer terug zetten, maar dat is ook niet fairquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verdedig gewoon stukken beter weet niet wat het is
Keeper doet mee! Boemen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )
En in 12 win ik gewoon niet van hem
En u dan?quote:
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[KK-modus]Ga koken jij.[/KK-modus]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |