Niet fake, ik lieg niet.quote:
Je impliceert daarmee alsof het een prestatie is, alsof allochtonen eigenlijk slecht horen te zijn en dat ook zijn over het algemeen.quote:
Ik vind jou wel een goeie Nederlander.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Leuker dan mensen die achter je rug om beginnen zo gauw je omdraait of mensen die zeggen 'jij bent wel een goede allochtoon'of iets dergelijks
Nou in SYTYCD is het bij lange na niet allemaal import, het is gewoon een leuke mix van goede dansers van overal vandaan. Maar volgens mij bedoelde jij dat helemaal niet met je eerste opmerking dat het op verjaardagen altijd ter sprake komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet?
Als ik al die lekkere gozers daar zie dansen en 't zijn allemaal getinte medemensen dan constateer ik wel dat ik blij ben dat we niet alleen maar allemaal kaaskoppen hier hebben.
Nee, het Zuiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij woont toch in het oosten?
Oke vooruit !quote:
Wat een onzin, als ik zeg dat je een goede student bent betekend dat toch ook niet dat het gros van de studenten opgescheept zit met een slecht imago.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je impliceert daarmee alsof het een prestatie is, alsof allochtonen eigenlijk slecht horen te zijn en dat ook zijn over het algemeen.
Bewust of onbewust, het is in ieder geval geen compliment.
Volgens mij heb jij af en toe gewoon een knuffel nodig, is het niet 3-voud?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als jij bij binnenkomst je bezem in de hoek van de kamer zet, is iedereen op zijn hoede.
Nee, niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij af en toe gewoon een knuffel nodig, is het niet 3-voud?
Ik vermoed ook dat hij een chronisch gebrek aan liefde heeft in zijn leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij af en toe gewoon een knuffel nodig, is het niet 3-voud?
Kan zowel positief als negatief zijn, jullie gaan allemaal meteen van 't 2e uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou in SYTYCD is het bij lange na niet allemaal import, het is gewoon een leuke mix van goede dansers van overal vandaan. Maar volgens mij bedoelde jij dat helemaal niet met je eerste opmerking dat het op verjaardagen altijd ter sprake komt.
Zijn ze daar wel eens geweest?quote:
Van jou had ik eigenlijk verwacht dat jij niet meer in nationaliteiten denkt, maar in 'Europeanen'.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een goeie Nederlander.
Ariërs hebben gewoon totaal geen ritmegevoel, daarom zie je ze bijna niet in dat soort programma's.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan zowel positief als negatief zijn, jullie gaan allemaal meteen van 't 2e uit.
Net als De_Nuance met z'n "goede allochtoon", zie 't als compliment, waarom meteen uitgaan van 't slechtste?
Omdat dat het meest voorkomt en je het wel leek te impliceren.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan zowel positief als negatief zijn, jullie gaan allemaal meteen van 't 2e uit.
Net als De_Nuance met z'n "goede allochtoon", zie 't als compliment, waarom meteen uitgaan van 't slechtste?
Verrader.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ariërs hebben gewoon totaal geen ritmegevoel, daarom zie je ze bijna niet in dat soort programma's.
Het was dan ook impliciet gericht aan de provincialen in dit topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van jou had ik eigenlijk verwacht dat jij niet meer in nationaliteiten denkt, maar in 'Europeanen'.
Remlof, het beeld wat ik van je had, helemaal aan diggelen.
Zuur is vloeibaar. Druipt in alles door.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tot die conclusie kwamen wij dus ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ariërs hebben gewoon totaal geen ritmegevoel, daarom zie je ze bijna niet in dat soort programma's.
Van hetzelfde laken een pak als alle zwarten zijn lui.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach als je zoekt naar ellende zal je het altijd vinden om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat dat het meest voorkomt en je het wel leek te impliceren.
Vorig jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zijn ze daar wel eens geweest?
Het erkennen daarvan is het begin van het einde.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was dan ook impliciet gericht aan de provincialen in dit topic.
Zwarte ariërs?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van hetzelfde laken een pak als alle zwarten zijn lui.
Groningers zijn dan ook gewoon allochtonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
Er heeft nota bene nog eens een rasechte Groninger gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |