Ouderwets met de lat erover. Kutkinderen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:19 schreef waht het volgende:
'Scholieren protesteren tegen ophokken'
Hoe krijgen we verwende, gemakzuchtige jeugd aan de slag? Het 'ophokken' wordt verplicht in de hoop scholieren meer in de boeken te krijgen. Maar ze doen het niet. Hoe lossen we dit op? En belangrijker: wie geven we de schuld?
Ik gooi het weer op de 'vrije opvoeding' van weleer.
Ja, sommige rassen zijn nou eenmaal fysiek veel sterker dan anderen, dat valt gewoon niet te ontkennen. Dit zal wel verdwijnen als alle rassen in de toekomst vermengd zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja, [ras] heeft [eigenschap], daarom doen ze [bezigheid] niet. Geeft niet, iedereen generaliseert weleens.
Whatever makes you happy.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga ik hier nou verder op in of begin ik gewoon weer over ongestelde squirtende kutjes?
Ha, ik draag er in ieder geval niet aan bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, sommige rassen zijn nou eenmaal fysiek veel sterker dan anderen, dat valt gewoon niet te ontkennen. Dit zal wel verdwijnen als alle rassen in de toekomst vermengd zijn.
Ik las 'Scholieren protesteren tegen opbokken'quote:Op woensdag 21 december 2011 15:19 schreef waht het volgende:
'Scholieren protesteren tegen ophokken'
Hoe krijgen we verwende, gemakzuchtige jeugd aan de slag? Het 'ophokken' wordt verplicht in de hoop scholieren meer in de boeken te krijgen. Maar ze doen het niet. Hoe lossen we dit op? En belangrijker: wie geven we de schuld?
Ik gooi het weer op de 'vrije opvoeding' van weleer.
Kom op Vs, je kan toch niet ontkennen dat de mooiste mensen mixed race zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ha, ik draag er in ieder geval niet aan bij.
Lekker die mediterrane mannen, maar rassen vermengen komt er niet van.
Nee, kan het echter wel beamen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op Vs, je kan toch niet ontkennen dat de mooiste mensen mixed race zijn?
Klopt. Daar zoek ik ze ook op uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op Vs, je kan toch niet ontkennen dat de mooiste mensen mixed race zijn?
Waarom zou je dan tegen vermenging der rassen zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, kan het echter wel beamen.
Daar doelde ik niet op, ik doelde er meer op dat hoevaak ik ze ook neuk we geen gemengd kind zullen krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je dan tegen vermenging der rassen zijn?
Ik voorzie juridische problemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ouderwets met de lat erover. Kutkinderen.
Omdat de mixed-races enkel mogelijk blijven zolang de blanken met blanken fokken.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je dan tegen vermenging der rassen zijn?
Oh ja, le sollyquote:Op woensdag 21 december 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, ik doelde er meer op dat hoevaak ik ze ook neuk we geen gemengd kind zullen krijgen.
Le sigh, ik ben homo schat.
Op zondag doen. Zijn ze gesloten.quote:
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat de mixed-races enkel mogelijk blijven zolang de blanken met blanken fokken.
Anders is het hollen naar een negroasian wereldvolk.
Het zij je vergeven.quote:
Wel gemengde ontlasting toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, ik doelde er meer op dat hoevaak ik ze ook neuk we geen gemengd kind zullen krijgen.
Le sigh, ik ben homo schat.
Je kan er wel lekker op ponyrijden met die dikke reet van ze, teugje in de bek en zadel op de bekken en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef waht het volgende:
Negervrouwen vind ik het minst aantrekkelijk.
Je linkse helden zouden zich omdraaien in hun graf; beetje beweren dat er verschillen tussen rassen bestaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, sommige rassen zijn nou eenmaal fysiek veel sterker dan anderen, dat valt gewoon niet te ontkennen. Dit zal wel verdwijnen als alle rassen in de toekomst vermengd zijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Zie al die oudjes hier zeiken over de jeugd van tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef Cerbie het volgende:
Of mag je het gewoon niet ten uitvoer brengen door fysiek sterkere rassen in fysiek zware beroepen te stimuleren met subsidies?
Dan bestaan halfbloedjes dus niet meerquote:
Ha, mijn vrouw is een neger.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef waht het volgende:
Gelukkig blijven dorpen als Urk en Volendam een rots in de branding, een soort dorpje van Astrix en Obelix.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan bestaan halfbloedjes dus niet meer.
Iedereen een volbloed negeraziaat
Ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef waht het volgende:
Inteelt is ook niet goedquote:Op woensdag 21 december 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig blijven dorpen als Urk en Volendam een rots in de branding, een soort dorpje van Astrix en Obelix.
Ja maar Volendam is een no-go area.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inteelt is ook niet goed.
Van Jan Smit en Yolanthe waren daarentegen vast mooie baby’s gekomen
Nee, dan is iedereen zo mooi als een halfbloedjequote:Op woensdag 21 december 2011 15:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan bestaan halfbloedjes dus niet meer.
Iedereen een volbloed negeraziaat
Aziaten en negers kruisen lijkt me geen fuck waard.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan is iedereen zo mooi als een halfbloedje
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aziaten en negers kruisen lijkt me geen fuck waard.
Aziaten en Europeanen is nog wel lekker, evenals Latino's en Europeanen, of Mediterraan met Noord-Europeanen.
De rest is kut.
Precies, zet ons er 2 dagen in en we zijn meteen gekroond tot alwetend stamhoofd en klaar is Kees.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef GSbrder het volgende:
Weet je? Rassen schoonhouden is ook gewoon zo’n ontzettend heilloze bezigheid.
Ga lekker zelf met je medeariers de bossen op. Ja, jullie zijn superieur in veel dingen, maar je bent ontzettend inferieur als je ras zo ongeveer de enige prestatie is die je behalen kan. Stop mij tussen de negers en ik kom er het beste uit, daar ben ik van overtuigd, dus die hele angst is niet nodig als je een ware suprematist bent.
Daarom boeit het me ook niet als al die mocro’s fokken als konijnen of chinezen en indiers zichzelf ontpoppen tot baby-fabriekjes. Tegen de tijd dat ik er last van heb ben ik dood.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, zet ons er 2 dagen in en we zijn meteen gekroond tot alwetend stamhoofd en klaar is Kees.
Op de eerste dag kom je al te overlijden omdat je een tanga probeert te maken van een giftige plant.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, zet ons er 2 dagen in en we zijn meteen gekroond tot alwetend stamhoofd en klaar is Kees.
Sterker nog, tegen de tijd dat wij 40 zijn kunnen we al die gefokte mensen mooi gebruiken in onze fabrieken.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom boeit het me ook niet als al die mocro’s fokken als konijnen of chinezen en indiers zichzelf ontpoppen tot baby-fabriekjes. Tegen de tijd dat ik er last van heb ben ik dood.
Hoax, ik koop gewoon een sexy Calvin Klein bij de Oembwutu K-mart op de hoek.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Op de eerste dag kom je al te overlijden omdat je een tanga probeert te maken van een giftige plant.
Wat een freakshow inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef TitusPullo het volgende:
Benepen Joden, een benepen homo, een Turk die om te kotsen zo aardig is en dan nog Tem.
Ik mis mijn omschrijving in dit illustere rijtje.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef TitusPullo het volgende:
Benepen Joden, een benepen homo, een Turk die om te kotsen zo aardig is en dan nog Tem.
Een elitaire provinciaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis mijn omschrijving in dit illustere rijtje.
Die 81,8% geloof ik wel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Vanuit het hiernamaals komt zojuist een bericht van de geliefde Noord-Koreaanse leider Kim Jong-il: hij is jaloers op het stemmenpercentage waarmee Hans Spekman tot PvdA-voorzitter is gekozen.
Ook Poetin en Loekashenko nemen hun petje af voor de 81,8 procent...
Ik voorzie een vijandelijke overname van de SP.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef robin007bond het volgende:
Hans Spekman
Is dat serieus? Want als hij voorzitter wordt is het al helemaal afgelopen met PvdA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |