Vorig jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zijn ze daar wel eens geweest?
Het erkennen daarvan is het begin van het einde.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was dan ook impliciet gericht aan de provincialen in dit topic.
Zwarte ariërs?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van hetzelfde laken een pak als alle zwarten zijn lui.
Groningers zijn dan ook gewoon allochtonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
Er heeft nota bene nog eens een rasechte Groninger gewonnen
Nee, hetzelfde laken een pak als dat een blanke nooit de snelste zal zijn bij het hardlopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van hetzelfde laken een pak als alle zwarten zijn lui.
O, ik dacht dat ze toen in Utrecht stonden.quote:
Mijn nicht was Olympisch kampioene als Arische dame.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde laken een pak als dat een blanke nooit de snelste zal zijn bij het hardlopen.
Die met die paardekop?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn nicht was Olympisch kampioene als Arische dame.
Hoax dus.
Goede familie heb ik ook he.
Weet ik veel.quote:
Ik zei kampioene, niet kampioen!quote:
Of dat er nooit een zwarte Kasparov zal zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde laken een pak als dat een blanke nooit de snelste zal zijn bij het hardlopen.
Ja, [ras] heeft [eigenschap], daarom doen ze [bezigheid] niet. Geeft niet, iedereen generaliseert weleens.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is gewoon een vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of was het die waarvan ze dachten dat het een man was?
Die zwemster bedoelde ik. Weet de naam ff niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of was het die waarvan ze dachten dat het een man was?
Olympisch goud kampioene 800m sprint.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die zwemster bedoelde ik. Weet de naam ff niet.
De Bruin of zoiets.
Mischien komt het juist we'll doordat ik je persoonlijk ken.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is gewoon een vrouw.
Wat denk je wel niet van mijn famiglia.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Olympisch goud kampioene 800m sprint.
Ik ben dan ook erg mannelijk inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien komt het juist we'll doordat ik je persoonlijk ken.
quote:
Ga ik hier nou verder op in of begin ik gewoon weer over ongestelde squirtende kutjes?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg mannelijk inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |