Kunt u het dik gedrukte woord defineren?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wie moe is roep maar ik spam wel even wat leuke gifs voor prikkels
want Serious Requestquote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar waarom?! Tenminste, dat vraag ik mezelf al een hele poos af
Dan ligt het bij mij vast aan het ontbreken van dat gevoel.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je moet het jazz gevoel hebben. Veel jammen zonder een nummer na te doen helpt goed.
Die link die ik plaatste, moet je "Fellows" horen.
Nee, het is écht knap om te spelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jazz is een berg nerveuze ellende. Alleen sommige muzikanten doen erg overdreven over het elite-gehalte van de muziek, omdat ze ipv tot 4 tot 7 kunnen tellen.
You can be a bitch too?quote:
Amper een antwoord...quote:
Buiten SR om is het hier nog veel gezelligerquote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat gezelligheid geen tijd kent, het is leuk in dit topic!
Herkenbaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn ik ben op een punt gekomen dat ik uren ga tellen, hoeveel uur kan ik zo nog slapen?
15 u hierquote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Buiten SR om is het hier nog veel gezelliger
[..]
Herkenbaar...![]()
gelukkig hoef ik pas om 14u te beginnen
ik niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
sorry.. moest ik ff kwijt
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn ik ben op een punt gekomen dat ik uren ga tellen, hoeveel uur kan ik zo nog slapen?
En een hele hippe fietsquote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
Eens!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef Qunix het volgende:
LOADED, beste nummer van primal scream
ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
Vanuit muzikantenoogpunt is het hogere wiskunde. Maar dat maakt het geen mooie muziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, het is écht knap om te spelen.
ik zou wachten tot ze wat lichter aanvoelen ben je sneller bij je bed dan met zware benenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:56 schreef CindieY het volgende:
M'n benen vertellen me trouwens wel heel erg dat ik naar bed zou moeten. Ze zijn zo enorm zwaar voor m'n gevoel nu
Tot de bodem!quote:
Mwoah, ik vind het zo enorm knap dat ik het haast wel mooi MOET vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanuit muzikantenoogpunt is het hogere wiskunde. Maar dat maakt het geen mooie muziek.
Nopequote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen nachtwinkeltje om de hoek zeker?
daar sta ik lelijk opquote:
claraquote:
Vanuit het idee, 'wat ik niet zelf kan spelen, dat vind ik goed' ?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het zo enorm knap dat ik het haast wel mooi MOET vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |