wieso?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Whiteguy het volgende:
Net even langs gelopen, moet toch zeggen, kleine deceptie
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken iemand zonder armen.. die is altijd vrolijk want er is niks aan het handje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis al goed hoor, hier ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mwoaahh liever van het vrouwelijke geslachtsorry
Discriminatiequote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mwoaahh liever van het vrouwelijke geslachtsorry
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Sorry iemand zat te blazen op die kut poke fluit...
30 huppelmeisjes en 100 dronken debielen die het aangrijpen als een excuus om bezopen te worden... thats it wel zo'n beetje.quote:
Doet een slaapgast eens wat is het weer niet goedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of probeert Irene een beetje de show over te nemen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Samen douche, lepeltje lepeltjetis godverdomme geen hotel.. gewoon neuken en opbokken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Samen douche, lepeltje lepeltjetis godverdomme geen hotel.. gewoon neuken en opbokken.
Dat snapt ze nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Groninger. het volgende:
Misschien gaat britt ook wel bij Gerard in bed liggen morgen
Je ziet Irene voor het eerst?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of probeert Irene een beetje de show over te nemen?
Viel me ook al op ja :") Hij heeft echt een uurtje geslapen ofzo...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Paul het volgende:
Ligt Gerard nou met z'n kleren aan in bed?
Doe ikquote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij ligt voor ik mutethanks! zeg ff als blof weg is
Klassequote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij ligt voor ik mutethanks! zeg ff als blof weg is
FAKKING VETquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Buitendam het volgende:
Gewekt worden door Britt. Dat de DJ's over elkaar heen bieden om het te mogen ontlopen.
NOUW GOEIEMORREGE, VET KICKKE
ff naar Mrs Ekdom getweetquote:
Dit dusquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Maar, wat is er dan leuk aan samen douchen? Een staat altijd in de kou.
hoeft niet...man onder de douche en de vrouw een fijne warme gouden regendouchequote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Tenzij je een grote douchekop hebquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog nooit seks onder de douche gehad, HOE MOET DAT? Serieus, ik zou constant bang zijn om te vallen ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tenzij je een grote douchekop heb
En sowieso is seks onder de douche best lekker, en dan is samen douchen wel leuk
Hoooooooo, nu snap ik waarom ze wegrennenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoeft niet...man onder de douche en de vrouw een fijne warme gouden regendouche
Nee hoor ligt eraan hoe je je douche hebtquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Dan zit je nog met het feit dat ik ook nog schoon wil worden onder een douchequote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elkaar warm moeten houden, dat maakt 't leuk
Ja, en dan pis je tegen d'r been en krijg je een hengst op je schmoell.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elkaar warm moeten houden, dat maakt 't leuk
Makkie, te vaak maar wel glibberig die vloerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks onder de douche gehad, HOE MOET DAT? Serieus, ik zou constant bang zijn om te vallen ofzo.
Het kan wel hoor, maar je moet niet zo een hoerig kleine douchekabine hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks onder de douche gehad, HOE MOET DAT? Serieus, ik zou constant bang zijn om te vallen ofzo.
moet je ook geen krappe douche hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En sowieso is seks onder de douche best lekker, en dan is samen douchen wel leuk
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooooo, nu snap ik waarom ze wegrennen
Face down ass up thats the way we like to fuckquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staandquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Juist wel. Zo volle gas tegen de douchedeur aan beuken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, maar je moet niet zo een hoerig kleine douchekabine hebben
Dat lijkt mij op het moment ook niet zo'n slim idee, kan ik mijn krukken verruilen voor een rolstoelquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
of zo'n douchegordijn dat in je bilnaad blijft plakkenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, maar je moet niet zo een hoerig kleine douchekabine hebben
Inloopdouchequote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je ook geen krappe douche hebben
douchegordijn er tussen plakken en je doet het direct veiligquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of zo'n douchegordijn dat in je bilnaad blijft plakken![]()
Wij hebben een lage vensterbank, daar kan de chick haar handen op leunen benen wij en kan mooi achterlangs als ze beetje buktquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staand
Meestal sta ik op 1 been en dan mijn andere been tegen de muur
Het is niet zoals in films enzo, maar je moet het even onder de knie krijgen
seks heb je toch meestal boven de knie? anders zit jij lichamelijk nogal vreemd in elkaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staand
Meestal sta ik op 1 been en dan mijn andere been tegen de muur
Het is niet zoals in films enzo, maar je moet het even onder de knie krijgen
Oh die dingen plakken idd zo gruwelijk jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of zo'n douchegordijn dat in je bilnaad blijft plakken![]()
ja zo kan het ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Face down ass up thats the way we like to fuck
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
seks heb je toch meestal boven de knie? anders zit jij lichamelijk nogal vreemd in elkaar...
footjobquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
seks heb je toch meestal boven de knie? anders zit jij lichamelijk nogal vreemd in elkaar...
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geregeld, maar hoe je dan wilt neuken minthy.. dat moet je zelf maar uitvogelen.
Simpel, man zit, vrouw zit op zijn schoot.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geregeld, maar hoe je dan wilt neuken minthy.. dat moet je zelf maar uitvogelen.
daar ging mn drinken. godsammequote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvogelen? Ben ik heel goed inquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
grapjasquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ja dat is ook een optiequote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wij hebben een lage vensterbank, daar kan de chick haar handen op leunen benen wij en kan mooi achterlangs als ze beetje bukt
irene die bij geerepeer in bed kroop.quote:
Juist! Maar als ze kreupel is gaat het moeilijkquote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Simpel, man zit, vrouw zit op zijn schoot.
Niet, ik vind dat ding nu niet bepaald erotiserend werken... Ik sla wel een jaartje overquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi niet, vrouw zit,benen over die armleuningen, man op zn knietjesquote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Simpel, man zit, vrouw zit op zijn schoot.
Vrouw op uiterste randje zitten, man op z'n knieën ervoor. Als de stoel niet te hoog is danquote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Juist! Maar als ze kreupel is gaat het moeilijk
Lijkt wel een elektrische stoelquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoelde meer in het topicquote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
irene die bij geerepeer in bed kroop.
owja, dat is toch cunnillalalalalalalingus?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi niet, vrouw zit,benen over die armleuningen, man op zn knietjes
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrouw op uiterste randje zitten, man op z'n knieën ervoor. Als de stoel niet te hoog is dan
Knuffelen is dan wel weer baas.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, knuffelen. Allebei warm.
Die is ervoor als je geen partner hebt in de douchequote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt wel een elektrische stoel
we gaan je onder de douche gangbangen ofzo...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik bedoelde meer in het topic
Succes, ding is niet erg groot.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we gaan je onder de douche gangbangen ofzo...
pas op man, straks zegt-ie nog jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we gaan je onder de douche gangbangen ofzo...
Ja allemaal dit dankzij irene....quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik bedoelde meer in het topic
ze zegt geen ja, ik ken die sombrerodraagster een klein beetjequote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pas op man, straks zegt-ie nog ja
eensch!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Pino112 het volgende:
'Daar moet een pino in' op de achtergrond
Dat staat daar al drie dagen iemand non stop te zingenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Pino112 het volgende:
'Daar moet een piemol in' op de achtergrond
is het een zij?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zegt geen ja, ik ken die sombrerodraagster een klein beetje
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat staat daar al drie dagen iemand non stop te zingen
ze is een zij jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het een zij?
Ik zie ene mannetje voor der profiel
Ja da's expres.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het een zij?
Ik zie ene mannetje voor der profiel
gooi ff wat bewijs in het topicquote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat sommige mensen hier nog steeds niet weten dat ik een vrouwtje ben. Cool.
sorry het is nogal verwarrendquote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat sommige mensen hier nog steeds niet weten dat ik een vrouwtje ben. Cool.
ik gok op bon jovi...das heftig man!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heftige gitaren nog wel? Dan blijf ik nog even.
twitter:Domien twitterde op woensdag 21-12-2011 om 01:41:03'STOP. POLITIE.' Oeps. Niks aan de hand, maar toch schrikken, zo'n eerste keer. reageer retweet
zo zat ik gisteravond ook en toen was het al weer half 4quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
Damn half 2 ook gemist
Dan maar 2 uur richting bed
Dat roep ik hier nu ook altijd!!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik krijg spontaan zin om en Billy boekenkast in elkaar te schroeven.
Jammer... Wilde hem wel. IN DE CELLLLquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Domien twitterde op woensdag 21-12-2011 om 01:41:03'STOP. POLITIE.' Oeps. Niks aan de hand, maar toch schrikken, zo'n eerste keer. reageer retweet
Mijn wekker gaat om 9 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo zat ik gisteravond ook en toen was het al half 4
Zal hij wel om gevraagd hebben. Aandachtsjong.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
Horen we het morgen wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
mrs ekdom slaapt al denk ik...ze reageert niet op mijn Tweets. heeft ze in het verleden wel eens gedaantof wijf is het, behalve die stem...
Een uur geleden al een collega op jacht gestuurd maar die kwam na 20 minuten met lege handen terug..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg feestje bij mij
Niet grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
Aaah, Domieniepienie toch!!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
In de ballenbak?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat roep ik hier nu ook altijd!!
Neuken?
Ik ging een half uur eerder dan dat slapen vandaagquote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 9 uurDan kan ik nog even douchen enzo, want wil 10 uur weer online zijn
ok duidelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Uh ja was ooit iets met anonimiteit en verwarring veroorzaken.
Ja, uurtje geleden ofzo twitterde dat ze ging slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
mrs ekdom slaapt al denk ik...ze reageert niet op mijn Tweets. heeft ze in het verleden wel eens gedaantof wijf is het, behalve die stem...
hij heeft voor de eerste keer gebatst en toen kwam de M.E. langs?quote:
oh jij kan gewoon 'wakker' blijven ik moest om kwart voor 7 al weer opquote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 9 uurDan kan ik nog even douchen enzo, want wil 10 uur weer online zijn
Nee, ik heb een stoel gekregen hier, dus dan gaan we alle besproken mogelijkheden maar eens langsquote:
Ik mag niet teveel uit mijn ritme rakenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik ging een half uur eerder dan dat slapen vandaag
dan reageert ze morgenochtend misschein welquote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, uurtje geleden ofzo twitterde dat ze ging slapen.
heb ik nog als ringtone gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Dat 'wakker worden' wat Coen net deed had een ex van me ook op z'n wekker. Ochtendhumeur van hier tot en met
In het restaurant onder het genot van een kop koffie van 1 euro die gratis bij te vullen is.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een stoel gekregen hier, dus dan gaan we alle besproken mogelijkheden maar eens langs
Dat snap ik ergens wel....quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Dat 'wakker worden' wat Coen net deed had een ex van me ook op z'n wekker. Ochtendhumeur van hier tot en met
Ik schopte em toen altijd per direct het bed uit als ik er nog niet uit hoefde. Optyfen met die hyperdingen in de vroege morgen.quote:
en daarom is het nu je exquote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Ik ook, Timur en Gerard zijn veel leukerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit jaar Coen maar tegenvallen..
Ik heb gewoon een zwak voor die jongen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, Timur en Gerard zijn veel leuker
Cheapassquote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
In het restaurant onder het genot van een kop koffie van 1 euro die gratis bij te vullen is.
Ja wat.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Cheapass![]()
Ik zet dat ding wel op MP
hij geeft er nog een slinger aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Buitendam het volgende:
gerard staat nu onder de douche te rocken
Die maakt mquote:
lolwutquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Wtf die stem. Ik ken AD/DC helemaal niet, bedenk ik nu.
Niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Ben je 11 of zo?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Da's foutquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij geeft er nog een slinger aan![]()
Man, Gibsonquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Gibson SG
Op de rechter foto![]()
precuuuusquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij geeft er nog een slinger aan![]()
highway to hell ken je wel toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Onmogelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ja die wel!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
highway to hell ken je wel toch?
DIT MEEN JE NIETquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
zelfde.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
Maar is t nou een beetje relaxed in Leiden, tov andere jaren?
Merk je niks van een overschot aan Minervanen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Zapato het volgende:
[..]
Merk je niks van een overschot aan Minervanen ofzo?
nee veel jonge scholieren. weinig ballenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Zapato het volgende:
[..]
Merk je niks van een overschot aan Minervanen ofzo?
Wat andersquote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Groninger. het volgende:
Gerard toch maar wat anders aan getrokken? Of hetzelfde overhemd?
Of die camera lagerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Brunettes draai je nou eens om
Minerva vindt dit voor plebs natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
nee veel jonge scholieren. weinig ballen
neequote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef Paul het volgende:
En.. Heeft Gerard zijn slaapkleding aan?
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet caland
Mevrouw met muts was ook goed hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Serieus? Eindelijk eens een normaal wijf?
Oke...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja wat.Met een Familypass is het gratis. Dat is pas cheapass.
Nee, Giel wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef Paul het volgende:
En.. Heeft Gerard zijn slaapkleding aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |