wieso?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Whiteguy het volgende:
Net even langs gelopen, moet toch zeggen, kleine deceptie
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken iemand zonder armen.. die is altijd vrolijk want er is niks aan het handje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis al goed hoor, hier ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mwoaahh liever van het vrouwelijke geslachtsorry
Discriminatiequote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mwoaahh liever van het vrouwelijke geslachtsorry
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Sorry iemand zat te blazen op die kut poke fluit...
30 huppelmeisjes en 100 dronken debielen die het aangrijpen als een excuus om bezopen te worden... thats it wel zo'n beetje.quote:
Doet een slaapgast eens wat is het weer niet goedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of probeert Irene een beetje de show over te nemen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Samen douche, lepeltje lepeltjetis godverdomme geen hotel.. gewoon neuken en opbokken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Samen douche, lepeltje lepeltjetis godverdomme geen hotel.. gewoon neuken en opbokken.
Dat snapt ze nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Groninger. het volgende:
Misschien gaat britt ook wel bij Gerard in bed liggen morgen
Je ziet Irene voor het eerst?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of probeert Irene een beetje de show over te nemen?
Viel me ook al op ja :") Hij heeft echt een uurtje geslapen ofzo...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Paul het volgende:
Ligt Gerard nou met z'n kleren aan in bed?
Doe ikquote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij ligt voor ik mutethanks! zeg ff als blof weg is
Klassequote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij ligt voor ik mutethanks! zeg ff als blof weg is
FAKKING VETquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Buitendam het volgende:
Gewekt worden door Britt. Dat de DJ's over elkaar heen bieden om het te mogen ontlopen.
NOUW GOEIEMORREGE, VET KICKKE
ff naar Mrs Ekdom getweetquote:
Dit dusquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Maar, wat is er dan leuk aan samen douchen? Een staat altijd in de kou.
hoeft niet...man onder de douche en de vrouw een fijne warme gouden regendouchequote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Tenzij je een grote douchekop hebquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog nooit seks onder de douche gehad, HOE MOET DAT? Serieus, ik zou constant bang zijn om te vallen ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tenzij je een grote douchekop heb
En sowieso is seks onder de douche best lekker, en dan is samen douchen wel leuk
Hoooooooo, nu snap ik waarom ze wegrennenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoeft niet...man onder de douche en de vrouw een fijne warme gouden regendouche
Nee hoor ligt eraan hoe je je douche hebtquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Dan zit je nog met het feit dat ik ook nog schoon wil worden onder een douchequote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elkaar warm moeten houden, dat maakt 't leuk
Ja, en dan pis je tegen d'r been en krijg je een hengst op je schmoell.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elkaar warm moeten houden, dat maakt 't leuk
Makkie, te vaak maar wel glibberig die vloerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks onder de douche gehad, HOE MOET DAT? Serieus, ik zou constant bang zijn om te vallen ofzo.
Het kan wel hoor, maar je moet niet zo een hoerig kleine douchekabine hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks onder de douche gehad, HOE MOET DAT? Serieus, ik zou constant bang zijn om te vallen ofzo.
moet je ook geen krappe douche hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En sowieso is seks onder de douche best lekker, en dan is samen douchen wel leuk
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooooo, nu snap ik waarom ze wegrennen
Face down ass up thats the way we like to fuckquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staandquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Juist wel. Zo volle gas tegen de douchedeur aan beuken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, maar je moet niet zo een hoerig kleine douchekabine hebben
Dat lijkt mij op het moment ook niet zo'n slim idee, kan ik mijn krukken verruilen voor een rolstoelquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
of zo'n douchegordijn dat in je bilnaad blijft plakkenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, maar je moet niet zo een hoerig kleine douchekabine hebben
Inloopdouchequote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je ook geen krappe douche hebben
douchegordijn er tussen plakken en je doet het direct veiligquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of zo'n douchegordijn dat in je bilnaad blijft plakken![]()
Wij hebben een lage vensterbank, daar kan de chick haar handen op leunen benen wij en kan mooi achterlangs als ze beetje buktquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staand
Meestal sta ik op 1 been en dan mijn andere been tegen de muur
Het is niet zoals in films enzo, maar je moet het even onder de knie krijgen
seks heb je toch meestal boven de knie? anders zit jij lichamelijk nogal vreemd in elkaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staand
Meestal sta ik op 1 been en dan mijn andere been tegen de muur
Het is niet zoals in films enzo, maar je moet het even onder de knie krijgen
Oh die dingen plakken idd zo gruwelijk jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of zo'n douchegordijn dat in je bilnaad blijft plakken![]()
ja zo kan het ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Face down ass up thats the way we like to fuck
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
seks heb je toch meestal boven de knie? anders zit jij lichamelijk nogal vreemd in elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |