Ik vind het wel top!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk zou je dan alle afgelopen jaren terug moeten kijken!
Ik heb nog 4 flessen 75 cl van deze staanquote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver, het bier is op.Dan maar aan de Jägermeister.
gekontneukt worden door 6 olifanten is nog beter dan Plage!quote:
Hij gaat lekker..quote:
Lekkah!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 flessen 75 cl van deze staan
[ afbeelding ]
De tering, wat een gigantisch plaatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij gaat lekker..
Hij draait ze allemaal .. maar niemand gaat los.
[ afbeelding ]
twitter:PapaGerrr twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:57:01@dijkshoorn Ik maak 50¤ over, als jij langskomt! En dat je dan jezelf nadoet!
reageer retweet
quote:
Wow.. iddquote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De tering, wat een gigantisch plaatje.
Loze belofte.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:PapaGerrr twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:57:01@dijkshoorn Ik maak 50¤ over, als jij langskomt! En dat je dan jezelf nadoet!
reageer retweet
Hee, hoe lang heb je t vandaag volgehouden en wat was je hoogtepunt?quote:
Prima tactiekquote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Doe ik expres om te kijken of jullie wakker zijn en mijn reacties lezen.
Weet nie welke jij bedoelde maar die ik wel een mokkel vond had een tong piercing, geen beugel.quote:
voor mij graag een lihanboutje en een bocado!quote:
Lopen aardig wat dronken debielen langs inmiddels. Toch maar even die kant op lopen dan zo voordat ik ga tukkenquote:
Het lijkt eindelijk een beetje los te komen daar nuquote:
Nope, had stage. Daarna kaputquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Heb je vandaag wel netjes gelopen in Zwolle dan voor SR?
Wat is dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mij graag een lihanboutje en een bocado!
FM! Audiostreams dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Welke stream heeft journey? Ik zie alleen stomme filmpjes
Waar dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heuj, daar woon ik ook dicht bij
Maar ga niks drinken nu, want ga zo richting bedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mijn kratjes ook wel staan buiten in het schuurtje
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, hoe lang heb je t vandaag volgehouden en wat was je hoogtepunt?
Lijkt me wel echt super om in dat huis te werken de hele tijd hoor, echt!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.
Hoogtepunt.. Pfoe.. Uh.. Die massa bij de sing-a-long was wel gigantisch indrukwekkend!
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wat is dat?
Heb nog wel kilo kippen vleugels
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.
Hoogtepunt.. Pfoe.. Uh.. Die massa bij de sing-a-long was wel gigantisch indrukwekkend!
Hey, daar ben k vroeger wel eens een weekje op een camping geweest.quote:
Vandaag Anouk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..
Oh hou es op zeg!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bocado
[ afbeelding ]
lihanboutje
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen danquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bocado
[ afbeelding ]
lihanboutje
Camping Noetsele zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hey, daar ben k vroeger wel eens een weekje op een camping geweest.
Best leuk daar, in Nijverdal!
(daarna nooit meer geweest haha)
Wist ook niet hoe een lihambout eruit zagquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen dan
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgenquote:
Kan heel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, bij een klasgenoot van me int dorp dus.
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..
De naam ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist ook niet hoe een lihambout eruit zag
Wel eierballenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgen
Heb ik 5 jaar geleden nog gewerkt in de snackbarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij wel!
Lang gelee, lang gelee...
Lihanboutjes heb ik alleen onder de rijn in Snackbars gezien, bocado;s in t hele landquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen dan
+10 bazinpuntenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
Ah, Gers in gesprek. Klinkt net als zijn gemiddelde plaat, maar dan acapella
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patatquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgen
Was toch ook een kutnummer ook om mee te zingen, kom op zegquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?
[ afbeelding ]
Dat is het ook. Fantastisch!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt super om in dat huis te werken de hele tijd hoor, echt!
Inderdaad.. dat is toch gewoon een kipknots?quote:
die heb ik nooit op. wel friet-ei, dat is met een gesneden ei erinquote:
Aah ben ik je toch misgelopen daar, volgens mij is het al wel 10 jaar geleden dat wij daar waren.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik 5 jaar geleden nog gewerkt in de snackbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |