Oh ik had een ontsteking in mn bekken begin dit jaar, ik kon echt niks, alles deed zeer iddquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auw
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's niet doorsturen:(
volgens de dokter wel, maar ik heb er soms nog last van. na een stuk lopen bijvoorbeeld, of als ik verkeerd gelegen heb. maar er is prima mee te lvenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Haha, ja dat wist ik ook niet inderdaad
Maar weer genezen?
Nou als je er mee kan leven is het toch goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens de dokter wel, maar ik heb er soms nog last van. na een stuk lopen bijvoorbeeld, of als ik verkeerd gelegen heb. maar er is prima mee te lven
De baron met een astma-aanval terwijl hij in een ruimte zit met een paar tijgers en wurgslangen die hem anaal proberen te vernederen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De baron met een astma-aanval terwijl hij in een ruimte zit met een paar tijgers en wurgslangen die hem anaal proberen te vernederen.
Denk ik.
Ik kan mezelf amper nadoenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan echt maar 1 iemand nadoen...en dat is Gert Jan Droge, maar dat schijnt meer te klinken op FlorisJan v Fleppestein...
door verhuizing is dat er nog niet van gekomen....quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nou als je er mee kan leven is het toch goed?
En op je fietsje klimmen dan?
hoe laat komt gerard weer dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Piles het volgende:
Hmm, ga ik wachten op Gerard of ga ik Gerard een keer 's ochtends horen
Keuzes, keuzes...
hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger als kind was ik doodsbang.. iemand bij mij op de camping leek super veel op de baron, ik naar me moeder 'BEL DE POLITIE!!!!'
Haha ik likje op je wimpersquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoitjes, dankzij Coen en Sandershow zeg ik het ook te vaak.
Daarom gaan jullie dit jaar niet meer op vakantie?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger als kind was ik doodsbang.. iemand bij mij op de camping leek super veel op de baron, ik naar me moeder 'BEL DE POLITIE!!!!'
om 2uquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe laat komt gerard weer dan?
2 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 tot 6, en dan weer om 10.00 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is al een tekort aan PSV'ers...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de Veronica's leuk. Schiet me neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |