heb ik nog als ringtone gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Dat 'wakker worden' wat Coen net deed had een ex van me ook op z'n wekker. Ochtendhumeur van hier tot en met
In het restaurant onder het genot van een kop koffie van 1 euro die gratis bij te vullen is.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een stoel gekregen hier, dus dan gaan we alle besproken mogelijkheden maar eens langs
Dat snap ik ergens wel....quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Dat 'wakker worden' wat Coen net deed had een ex van me ook op z'n wekker. Ochtendhumeur van hier tot en met
Ik schopte em toen altijd per direct het bed uit als ik er nog niet uit hoefde. Optyfen met die hyperdingen in de vroege morgen.quote:
en daarom is het nu je exquote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Ik ook, Timur en Gerard zijn veel leukerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit jaar Coen maar tegenvallen..
Ik heb gewoon een zwak voor die jongen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, Timur en Gerard zijn veel leuker
Cheapassquote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
In het restaurant onder het genot van een kop koffie van 1 euro die gratis bij te vullen is.
Ja wat.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Cheapass![]()
Ik zet dat ding wel op MP
hij geeft er nog een slinger aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Buitendam het volgende:
gerard staat nu onder de douche te rocken
Die maakt mquote:
lolwutquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Wtf die stem. Ik ken AD/DC helemaal niet, bedenk ik nu.
Niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Wtf die stem. Ik ken AD/DC helemaal niet, bedenk ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |