Dit dus en doodop, ook al heb ik tussen 5 en 7 als een roosje geslapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Onzeker, motivatieloos en verdrietig.
Zul je zien dat je 2e kerstdag de vrouw van je dromen ontmoet en dat ze je mee naar huis neemt, alwaar ze dingen met je doet waar je de juiste zoektermen nog niet voor kunt dromen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef theKiD het volgende:
Net te horen gekregen dat mijn etentje van 2e kerstdag niet doorgaat![]()
![]()
Oftewel, 1e kerstdag me ontieglijk zat zuipen, 2e kerstdag hele dag in me nest, en savonds maar weer de kroeg in
Bah! Bah! Maak me dan niet blij met een dooie mus
Al die vrouwen zitten met familie aan het kerstdiner, en zitten uit te buiken als ik mezelf zat ga voerenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Zul je zien dat je 2e kerstdag de vrouw van je dromen ontmoet en dat ze je mee naar huis neemt, alwaar ze dingen met je doet waar je de juiste zoektermen nog niet voor kunt dromen.
Blijf positivo
Heb jij ff mazzelquote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
Verrast! Ik kreeg onverwacht een kerstpakket van het bedrijf waar ik sinds november niet meer werk
Ja, zoiets kan inderdaad wel enorm opluchten.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Lithia het volgende:
Het voelt alsof ik mijn ingewanden zojuist in de wc heb gedumpt.
Jup, ik ben vrij vrolijk nu.
Niet als je wekenlang misselijk bent. Komt geen einde aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, zoiets kan inderdaad wel enorm opluchten.
OT: vandaag was een grote niesbui maar mijn grafstemming is in de loop van de avond flink verbeterd
Ik ben erg benieuwd naar de reden.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:01 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben heel erg blij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zenuwachtig voor straks.
![]()
same herequote:Op donderdag 22 december 2011 10:52 schreef Muisraket het volgende:
Enorme spierpijn, voor de rest heel goed!
Moeten we bezorgd om je zijn dan?quote:
Nee was grpje, je weet.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moeten we bezorgd om je zijn dan?
OT: kleine overwinning! Zelfs al heb ik bijna 20 minuten gedaan om een mailtje van zo'n 130 woorden te typen
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ah nog steeds balen dat ie een vriendin heeft?
Alles kan kapot he![]()
Excuses, was in een slechte bui en heb nare ervaringen met mensen die zo denken.quote:
Hé, mijn niet drinkende evenknie!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, alwéér een tegenslag!De zoveelste al dit jaar!
Ik kan niet wachten totdat 2012 begint. Bah, en ik sta hierdoor op het punt om naar de fles te grijpen.
Gelukkig, of jammer genoeg, ben ik daar te pauper voor. Sta financieel aan de grond.
Dat dit kutjaar maar zo snel mogelijk om mag zijn kan ik me helemaal in vinden, en als we dan toch gaan skippen mag januari er ook wel bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, alwéér een tegenslag!De zoveelste al dit jaar!
Ik kan niet wachten totdat 2012 begint. Bah, en ik sta hierdoor op het punt om naar de fles te grijpen.
Gelukkig, of jammer genoeg, ben ik daar te pauper voor. Sta financieel aan de grond.
Bedankt man!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hé, mijn niet drinkende evenknie!
Ik hoop dat 2012 beter uitgaat pakken voor je, maar er doet een - nogal - hardnekkig gerucht de ronde over dat jaartal.
Jij snapt het!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat dit kutjaar maar zo snel mogelijk om mag zijn kan ik me helemaal in vinden, en als we dan toch gaan skippen mag januari er ook wel bij.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat dit kutjaar maar zo snel mogelijk om mag zijn kan ik me helemaal in vinden, en als we dan toch gaan skippen mag januari er ook wel bij.
2011 was inderdaad het slechtste jaar van mijn leven als ik er nu over nadenk.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef seasushi het volgende:
[..]Ik stem ook vóór.
IN 41 jaar nog nooit zo,n slecht jaar gehad. Aangezien ik weet dat het in ieder geval januari 2012 ook zo slecht gaat worden ( en ik ik januari jarig ben) Stel ik ook voor om een collectieve winterslaap te houden tot half februari ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef seasushi het volgende:
Stel ik ook voor om een collectieve winterslaap te houden tot half februari ofzo
Dit dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb vakantie! En man wat heb ik superlekker geslapen
Ons wel. Wij kunnen een geheim bewaren..quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Stiekem heel blij! Alleen jammer dat ik er nog niemand over kan vertellen..
Hoezo mag dat nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef summer2bird het volgende:
Ik wou dat ik dat meisje wat naast mijn kamer zit kon troosten.
Maar dat mag niet denk ik.
Arm kind.
Waarom niet? Het is gratis hoor..quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Pfff, waarom durf ik haar nou weer niet aan te spreken...
Eerst was het ijs al gebroken en kon ik leuk met haar praten. Maar de laatste keren negeert ze me of doet ze leuk. Ik word ontzettend onzeker van dat dubbelzinnige gedrag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is gratis hoor..
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je hebt je vrienden een contract laten ondertekenen?
jij hebt tenminste een vriendquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:00 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Alleen..mijn vriend moet dit jaar opnieuw werken met de kerst.
Ik moet ook. Dat gaat niet goed komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:10 schreef zwartedoos het volgende:
OT:balen dat ik nog de stad in moet, zal wel tering druk zijn
Vannacht een kater gehad, heb ik normaal noooit.quote:
ik ben net geweest viel reuuze mee!quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een vriend![]()
Dat is waar..wel een positieve inzichtquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een vriend![]()
Ik heb kerst ook twee keer alleen 'gevierd'. Heerlijk! Lekker doen waar ik zin in heb en niet dat opdringerige samenzijn. Alleen klopt niet helemaal want ik had gezelschap van twee katten. Maar die zeuren en zeiken tenminste niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Helemaal alleen thuis de komende drie dagen...
Dat met je auto ga je niet doen oke? Als je het echt moeilijk hebt en wil praten hoor ik het wel, Ik ken je niet maar hoop toch echt dat je geen gekke dingen gaat doen want dat hoeft nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef minthy het volgende:
Ik heb het zwaar, kan overal wel om janken en dat doe ik ook![]()
Normaal kan ik heel goed alles kapotrelativeren maar het lukt me niet meer. Ik haat mezelf, baal van al die gezellige troep die ik zie, noem maar op. Dit dipje is erger dan andere jaren, ik weet het niet meer. Het spookte vanavond zelfs even door mijn kop dat wanneer ik mijn auto in de vangrail zou rijden, iedereen van mij af zou zijn. En waarom? Ik heb geen idee maar ik kreeg het er even heel benauwd van, ik sta normaal positief en vrij stevig in het leven.
Angstig dus...
Geen gekke dingen doen Minthy. Vorige dipjes ben je doorgekomen en dat zal nu vast en zeker ook lukken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef minthy het volgende:
Ik heb het zwaar, kan overal wel om janken en dat doe ik ook![]()
Normaal kan ik heel goed alles kapotrelativeren maar het lukt me niet meer. Ik haat mezelf, baal van al die gezellige troep die ik zie, noem maar op. Dit dipje is erger dan andere jaren, ik weet het niet meer. Het spookte vanavond zelfs even door mijn kop dat wanneer ik mijn auto in de vangrail zou rijden, iedereen van mij af zou zijn. En waarom? Ik heb geen idee maar ik kreeg het er even heel benauwd van, ik sta normaal positief en vrij stevig in het leven.
Angstig dus...
Oh nee, zeker niet! Ik weet dat mijn leven er normaal gesproken best zonnig uitziet, in dat opzicht kan ik nog wel relativeren. Ik denk dat ik gewoon een flink hardnekkig dipje heb. Ik ben er wel erg van geschrokken...quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dat met je auto ga je niet doen oke? Als je het echt moeilijk hebt en wil praten hoor ik het wel, Ik ken je niet maar hoop toch echt dat je geen gekke dingen gaat doen want dat hoeft niet
Als ik er rationeel over nadenk (wat bij mij normaal overheerst) dan weet ik heel goed dat dit weer weggaat, maar op dit moment voel ik me gewoon heel erg duister.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen gekke dingen doen Minthy. Vorige dipjes ben je doorgekomen en dat zal nu vast en zeker ook lukken.
Je kunt terecht bij ayumu om je hart te luchten en ook bij. Mijn inbox is open.
Sterkte
Gelukkig!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet! Ik weet dat mijn leven er normaal gesproken best zonnig uitziet, in dat opzicht kan ik nog wel relativeren. Ik denk dat ik gewoon een flink hardnekkig dipje heb. Ik ben er wel erg van geschrokken...
Thanksquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:17 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gelukkig!
Dan ga ik je toch alvast een fijne nacht wensen en hoop dat jij je morgen wat fijner in je vel voelt
Jij ook een hele fijne kerst!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen een heel fijn kerstfeest toegewenst!
Ookal zit het niet mee voor iedereen, maak er het beste van. Vorig jaar was niet mijn fijnste kerst maar dit jaar is alles beter, en ik ben nog steeds zo vrijgezel als vorig jaar
Wel tof van je ex dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:45 schreef nicknicknickname het volgende:
Eenzaam maar toch ook wel een beetje blij.
Mijn ex kwam net spontaan even een uurtje langs om een klein kerstcadeautje af te geven![]()
Het gaat om het idee, en dat waardeer ik enorm, altijd leuk dat er aan je wordt gedacht in moeilijke tijden
Ja vond ik ookquote:
Vakantie?quote:Op zondag 25 december 2011 02:38 schreef nicknicknickname het volgende:
Dus als hier nog iemand wel behoefte heeft aan een leuke vakantie pm maar!
Tja dan moet je dus pm-en hahaquote:Op zondag 25 december 2011 03:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog nooit ge-wintersport, maar altijd interesse in een avondtuur!
quote:Op zondag 25 december 2011 03:04 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Tja dan moet je dus pm-en haha
Welk nieuwe jaar 2012,2013,2014 ,2015 ?quote:Op zondag 25 december 2011 07:17 schreef Bombshell het volgende:
helmaal waus maar ik geniet er maar van..
in het nieuwe jaar is het echht afgelopen
Bij mij vermoed ik 2013 of 2014 maar 2012 zou zeer welkom zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 08:57 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Welk nieuwe jaar 2012,2013,2014 ,2015 ?
Sterktequote:Op zondag 25 december 2011 11:09 schreef Dizer het volgende:
Nu bij familie, mis mijn huis en ex. Heb wel zin om morgen mijn ex te zien...
smaken verschillen, ik vind Senseo best chillquote:Op maandag 26 december 2011 09:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Uitgeslapen! Nu aan de koffie (echte koffie, niet die senseo troep).
Liefquote:Op maandag 26 december 2011 13:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik voel me helemaal tevreden. Niet zozeer een Kerst-gevoel maar dat komt ook omdat het huis totaal niet voor Kerst is ingericht... en dat heeft te maken met de pup die ik sinds twee dagen in huis heb (durfde het niet aan om dan een boom te hebben staan) maar oh wat maakt dat beestje mij gelukkig. Ze ligt nu heerlijk half op mijn voet te slapen...![]()
![]()
Helemaal happy.
Gek genoeg nog geen foto's hier op de pc. Komt later wel.quote:Op maandag 26 december 2011 13:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
LiefBen niet zo'n hondenmens, maar sommige honden zijn wel superleuk idd ja. Doe's een fotootje?
![]()
Ik voel me zoals iemand met liefdesverdriet zich hoort te voelen. Zo maar effe wat eten en me storten op wat afleiding.
Aaah, wat voor puppy?quote:Op maandag 26 december 2011 13:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik voel me helemaal tevreden. Niet zozeer een Kerst-gevoel maar dat komt ook omdat het huis totaal niet voor Kerst is ingericht... en dat heeft te maken met de pup die ik sinds twee dagen in huis heb (durfde het niet aan om dan een boom te hebben staan) maar oh wat maakt dat beestje mij gelukkig. Ze ligt nu heerlijk half op mijn voet te slapen...![]()
![]()
Helemaal happy.
Ok dat ken ik niet, verschrikkelijk zegquote:Op zondag 25 december 2011 12:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moeder maand geleden verloren na een kort ziekbed. Alles is meteen zo confronterend
Nee, mijn nicht is bevallenquote:Op maandag 26 december 2011 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wa? Je zusje bevallen?
Gefeliciteerd summer.
bij mij veroorzaakt juist school de migrainequote:Op maandag 26 december 2011 22:25 schreef minthy het volgende:
Kerst voorbij, migraineaanvalllen voorbij en ik kan me weer focussen op mijn projecten voor school.
Ik zie een verband
Bij mij ook, zeker als ik weer eens het overzicht compleet kwijt ben. Zwaar vervelend, ik had het afgelopen week zelfs onder een lesquote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
bij mij veroorzaakt juist school de migraineEn ik mag binnenkort alvast wat gaan voorbereiden aan tentamens anders red ik deze periode denk ik niet
![]()
Ik hoop dat ik snel hetzelfde gevoel krijg.quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Luister nu wat liedjes die me heel sterk doend enken aan +- een jaar geleden (liedjes die ik toen veel in m'n auto/thuis draaide). Ik vind mezelf enorm gegroeid in vele opzichten. Sterker dan voorheen, gelukkiger dan ooit, terwijl ik dat een jaar terug nooit had durven dromen
Deze nummers trekken me terug in die tijd en doen me beseffen hoe zwak en afhankelijk ik was van haar. Ik dacht dat ik dat nog steeds een beetje was, maar ik merk nu het verschil met een jaar geleden.
Als ik dit had geweten had ik me lang niet zo druk gemaakt om mijn toekomst en bepaalde dingen zelf veel eerder beëindigd om dit gevoel veel eerder te krijgen
Ik voel me dus geweldig goed
als je over een jaar nog eens post zul je me gelijk gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik snel hetzelfde gevoel krijg.Voel me zeer eenzaam nu...
Bromance!quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
als je over een jaar nog eens post zul je me gelijk geven
T gaat zo geleidelijk dat je t niet doorhebt maar als je dan plots terugkijkt op je verleden zie je hoe sterk je bent geworden door de tijd heen.
Mark my words
Sterkte ermee verder, ldvd is en blijft fucked up
Hier ook saaaaaiquote:
Join the club!quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:41 schreef Bugreport het volgende:
Verveeld, geen kerstgevoel, kut en eenzaam
Ik ook. Zou een moord doen voor een druppeltje kutvocht van mijn overheerlijke exje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel dorst ... al dagenlang.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef grrrbeer het volgende:
Enorme zin om te neuken gvd. Ik raak het gewoon niet meer kwijt ook. Word er licht gestoord van inmiddels.
Volgens mij heb ik serieus een probleempje ontwikkeld ofzo. Van sporten wordt het alleen maar erger dus daar heb ik ook geen hol aan (woordgrapje hihi).
Heb maar een beetje medelijden met een zielige vieze ouwe boi
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef grrrbeer het volgende:
En die drie italiaantjes die voor me zitten, die zou ik ook wel een goeie veeg willen geven van een heel andere orde.
Kortom: de balans nog niet helemaal gevonden.
KPD is derde straat rechts 5e deurquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:48 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Zou een moord doen voor een druppeltje kutvocht van mijn overheerlijke exje.
Wat zeg ik? Drie moorden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |