Dit dus en doodop, ook al heb ik tussen 5 en 7 als een roosje geslapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Onzeker, motivatieloos en verdrietig.
Zul je zien dat je 2e kerstdag de vrouw van je dromen ontmoet en dat ze je mee naar huis neemt, alwaar ze dingen met je doet waar je de juiste zoektermen nog niet voor kunt dromen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef theKiD het volgende:
Net te horen gekregen dat mijn etentje van 2e kerstdag niet doorgaat![]()
![]()
Oftewel, 1e kerstdag me ontieglijk zat zuipen, 2e kerstdag hele dag in me nest, en savonds maar weer de kroeg in
Bah! Bah! Maak me dan niet blij met een dooie mus
Al die vrouwen zitten met familie aan het kerstdiner, en zitten uit te buiken als ik mezelf zat ga voerenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Zul je zien dat je 2e kerstdag de vrouw van je dromen ontmoet en dat ze je mee naar huis neemt, alwaar ze dingen met je doet waar je de juiste zoektermen nog niet voor kunt dromen.
Blijf positivo
Heb jij ff mazzelquote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
Verrast! Ik kreeg onverwacht een kerstpakket van het bedrijf waar ik sinds november niet meer werk
Ja, zoiets kan inderdaad wel enorm opluchten.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Lithia het volgende:
Het voelt alsof ik mijn ingewanden zojuist in de wc heb gedumpt.
Jup, ik ben vrij vrolijk nu.
Niet als je wekenlang misselijk bent. Komt geen einde aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, zoiets kan inderdaad wel enorm opluchten.
OT: vandaag was een grote niesbui maar mijn grafstemming is in de loop van de avond flink verbeterd
Ik ben erg benieuwd naar de reden.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:01 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben heel erg blij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zenuwachtig voor straks.
![]()
Forum Opties | |
---|---|