Ik kan het nou niet echt een compliment vinden of zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou, nou je hoeft geen complimentjes weg te wuiven hoor.
Hé, wat? Moon, is dit waar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
Lol... Sinos en Moon willen een triotje met Nouvelle. Lucky bastard.
''Mijn onderbroek is duurder dan mijn shirt''quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van die Björn Borg onderbroeken?
Wel goed boven je broek uit laten steken hè, anders werkt het niet.
Hoax, waar de neuk haal je in december een watermeloen vandaan?quote:
Jeps kinkerstraatquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, maar jij woont ook in west?
Hij is te jong voor Moonquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ja ik zie hetquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moon hij is ook nog eens bescheiden![]()
Ze noemen mij ander nooit hete hunk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik kan het nou niet echt een compliment vinden of zo.
Niet weten dat sinterklaas een lading meeneemt naar Nederlandquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoax, waar de neuk haal je in december een watermeloen vandaan?
Ik val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel azijn drink jij per dag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
samenvatting hoe het werkelijk zit:
jij stuurt me een kerstkaart, omdat je even de warme kerstgedachte in je had.
en dat is vet goed van je!
en nu durf je het niet toe te geven
Neequote:
Dat moet ik ontkrachten. In Spanje zijn ze nu ook niet te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet weten dat sinterklaas een lading meeneemt naar Nederland.
Nee nee, hij ziet er wel heet uit maar hij is ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
Denken dat er wat van overblijft, want Pietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet weten dat sinterklaas een lading meeneemt naar Nederland.
Inderdaad. Misschien valt het met photoshop een beetje weg te werken, maar daar begin ik maar niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, jammer dat er tekst doorheen staat anders had ik 'm als bureaublad achtergrond gebruikt.
gastquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
samenvatting hoe het werkelijk zit:
jij stuurt me een kerstkaart, omdat je even de warme kerstgedachte in je had.
en dat is vet goed van je!
en nu durf je het niet toe te geven
Ik kan dat nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad. Misschien valt het met photoshop een beetje weg te werken, maar daar begin ik maar niet aan.
Jeugdsentimentquote:
Ik lachte me een liesbreuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Denken dat er wat van overblijft, want Pieten
You got me there.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zeg, er zijn ook goede negers hoor. Ik weet dat Heloef geen voorbeeld is, maar toch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Yes indeedquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee nee, hij ziet er wel heet uit maar hij is ook
- bezet
- vreemdganger
- aankomend vader
Hoe zo ben ik niet goed?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg, er zijn ook goede negers hoor. Ik weet dat Heloef geen voorbeeld is, maar toch.
Ik pas toch maar hoor maar bedanktquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.. Tijn valt niet op mannen.
paint.net is gratisssquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen paint, kom je niet ver mee
Weet ik nog niet. Wil alle belangrijke gebeurtenissen laten terugkomen, maar zonder daarvoor 678 delen opnieuw te lezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hang ervan af wat daar allemaal in gaat komen
Ik las biefstukquote:
Oh gawd nog erger.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik plaag je maar
Je bent een hele lieve neger.
psst, pics van dr tetten zijn toch al te vinden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar Sinos, ik wil wel msn uitwisselen en dan cammen hoorgewoon dat je mijn fok vriendin wordt
Jij hebt dr tieten ook gezien?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar Sinos, ik wil wel msn uitwisselen en dan cammen hoorgewoon dat je mijn fok vriendin wordt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik las biefstukik ga maar eens eten
Nee dan is het behoorlijk hopeloos.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen paint, kom je niet ver mee
Nog steeds!? Hoe lang ben je al niet aan het koken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook nuquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |