Nee een echt kaartje natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor jullie allemaal
[ afbeelding ]
Wat heb ik nou weer gemist?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Al vind ik het wel van dezelfde kaliber als je borsten posten (indien echt) om vervolgens naar bevestiging te vissen
Juaaa vechten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? je wil echt matten he?
ja dat zou wel goed werken voor eenieders ze reputatie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Karzai het volgende:
Laten we elkaar allemaal een kaartje sturen dat komt de liefde ten goede denk ik
zie hier dat zelfs nouvelles even met ze warme kerstgedachten nu niet meer totaal slecht blijkt te zijn .quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus toch.
Ik vind het wel lief van nouvelles. Blijkt hij toch een goedzak irl.
Ik voel een bromance opkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat zou wel goed werken voor eenieders ze reputatie.
[..]
zie hier dat zelfs nouvelles even met ze warme kerstgedachten nu niet meer totaal slecht blijkt te zijn .
Zo'n idee had ik al. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Over trieste mensen zonder leven die wel goed kunnen knutselen
Goeie plaat wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel een bromance opkomen.
Ga je ook niet krijgen nu, zeikerige feminist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n mooie kerstkaart gekregen
Dank je, ik print 'm uit en hang m opquote:
Oooooooooohquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga je ook niet krijgen nu, zeikerige feminist.
Huh? Oke..quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wajjauw SS, pass mij volgend jaar ook eentje dan. Stuur ik jullie 2 ook eentjequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom maar goed, ik volg het dit topic voor geen meter meer.quote:
Ik haat dat nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
Is het jullie weleens opgevallen dat in die kersthit "Last christmas, I gave you my heart"...dat hij "gave" op een hele rare manier uitspreekt?
Gelukkig kom ik nooit toe bij de 'gave'quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
Is het jullie weleens opgevallen dat in die kersthit "Last christmas, I gave you my heart"...dat hij "gave" op een hele rare manier uitspreekt?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |