van mpj/soit/-nouvelles natuurlijk, eigenlijk heeft hij een heel klein en lief hartje, maar hier wil hij dat niet toegeven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
wat een soap hier
ooohw van wie komt de kaart?
Wat een BAZENkaart!!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee het is juist goed dat je me een kerstkaart hebt gestuurt hoor! echt goed van je! heel aardig!.
het is niet lant of supersoep in elk geval, de kaart is heel anders.
die ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
heel armoedig vergeleken met jouw superdeluxe kerstkaart inclusief 2 onderbroeken.
Ja wees blij anders zat er niemand op FOKquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef clevy het volgende:
[..]
nou!
ik kom toch met grote regelmaat vrouwen met koters tegen waarbij ik me afvraag hoe die zich voort hebben kunnen planten..
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja wees blij anders zat er niemand op FOK
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja wees blij anders zat er niemand op FOK
Je denkt dat ik jou daadwerkelijk een kerstkaart ga sturen met mijn eigen foto erop en 2 onderbroeken? Kan maar 1 persoon zijn die dat op zijn geweten heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
van mpj/soit/-nouvelles natuurlijk, eigenlijk heeft hij een heel klein en lief hartje, maar hier wil hij dat niet toegeven.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die kaart echt zo lief
Met de katten en 1 cent munt.
Je zei toch dat het van lant was? Nu ben ik in de war.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee het is juist goed dat je me een kerstkaart hebt gestuurt hoor! echt goed van je! heel aardig!.
het is niet lant of supersoep in elk geval, de kaart is heel anders.
die ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
heel armoedig vergeleken met jouw superdeluxe kerstkaart inclusief 2 onderbroeken.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Moonwalk het volgende:
Nu snap ik eindelijk de dubbeleonderbroekengate
kerstballen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap er echt de ballen niet van
Ik voel me nu echt een stuk beter over mezelf, egoboost it all the way.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar die kaart is echt vet tof. Helemaal in jouw stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |