Als hij daadwerkelijk 2 onderbroeken had meegestuurd dan maakt dat in totaal 4quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zaten er onderbroeken bij de kaart? Of alleen op de kaart?
Omdat dat er niet uit ziet en mijn haar is al groot genoeg zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen enorme afro?
Maar ik heb nog geen kinderen dus jij vind mij niet aantrekkelijkquote:
los erbij , het is een kerstcadeau van hem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zaten er onderbroeken bij de kaart? Of alleen op de kaart?
Eerder naar de kroeg ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan loop je zeker snel naar de KFC?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk 2 onderbroeken had meegestuurd dan maakt dat in totaal 4
Wat een baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een kerstcadeau van hem.
het is zijn trademark waarmij hij chicks hosselt, en hij wil me helpen.
Dacht ik al. Vind ik echt iets voor Lant.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja man, is goed. M'n naam staat erbij, maar al dat knutselwerk komt toch echt van Lant af.
Ik zie d'r gewoon normaal/gemiddeld uit hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus jij bent daadwerkelijk die hete hunk op de foto?
Ik gooi een meloen naar je hoofd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik neem kip mee, kijken of je nog steeds zo hard loopt.
Wat aardig van hem. Ik wist niet dat hij zo was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
los erbij , het is een kerstcadeau van hem.
Mooi, want we hebben geen KFC.quote:
Moon hij is ook nog eens bescheidenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zie d'r gewoon normaal/gemiddeld uit hoor
Dat wist ik niet eens. Doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Deze reeks is over een week 1 jaar oud. Zit erover te denken om een mooie tekst te schrijvenDe moeite waard?
Ja doen gek!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Deze reeks is over een week 1 jaar oud. Zit erover te denken om een mooie tekst te schrijvenDe moeite waard?
Ja, goed idee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moon hij is ook nog eens bescheiden![]()
Hang ervan af wat daar allemaal in gaat komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Nou, nou je hoeft geen complimentjes weg te wuiven hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zie d'r gewoon normaal/gemiddeld uit hoor
Kan me niet schelen, maar jij woont ook in west?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik heb nog geen kinderen dus jij vind mij niet aantrekkelijk
Van die Björn Borg onderbroeken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
los erbij , het is een kerstcadeau van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |