Samenvatting; iemand heeft mlig een kerstkaart gestuurd die zogenaamd van mij afkomt onder mijn naam met mijn foto erbij en 2 onderbroeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom maar goed, ik volg het dit topic voor geen meter meer.
schone?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Samenvatting; iemand heeft mlig een kerstkaart gestuurd die zogenaamd van mij afkomt onder mijn naam met mijn foto erbij en 2 onderbroeken.
Dat volg ik nog wel, maar dat hele feministen gedoe nu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Samenvatting; iemand heeft mlig een kerstkaart gestuurd die zogenaamd van mij afkomt onder mijn naam met mijn foto erbij en 2 onderbroeken.
Wel lief van je, en flatterende foto ook. Ik zou hetzelfde hebben gedaan met zo'n lichaamquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb er al wat chips bijgepakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat volg ik nog wel, maar dat hele feministen gedoe nu.
En de popcorn dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er al wat chips bijgepakt.
Is goed kom maar naar het bellamyplein te Amsterdam daar ligt nu een mooi grasveldjequote:
Dus jij bent daadwerkelijk die hete hunk op de foto?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja man, is goed. M'n naam staat erbij, maar al dat knutselwerk komt toch echt van Lant af.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajjauw SS, pass mij volgend jaar ook eentje dan. Stuur ik jullie 2 ook eentje
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er al wat chips bijgepakt.
Zijn jullie een setje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja man, is goed. M'n naam staat erbij, maar al dat knutselwerk komt toch echt van Lant af.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus jij bent daadwerkelijk die hete hunk op de foto?
Zijn fobo, lang geleden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Sinji het volgende:
Maar trouwens, de argument dat Soit nooit die foto's zou sturen is niet plausibel. Want hoe komen die anderen überhaupt aan die foto als hij het niet aan anderen wil laten zien?
Daar woon ik serieus niet ver vandaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is goed kom maar naar het bellamyplein te Amsterdam daar ligt nu een mooi grasveldje
De koffie staat klaar en als je niet meer durft is het ook goed
Is cool. Ik knutsel zelf ook even wat in elkaar danquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja man, is goed. M'n naam staat erbij, maar al dat knutselwerk komt toch echt van Lant af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |